معرفی و دانلود کتاب سوزن اسرارآمیز

عکس جلد کتاب سوزن اسرارآمیز
قیمت:
۶,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب سوزن اسرارآمیز و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب سوزن اسرارآمیز و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب سوزن اسرارآمیز

کتاب سوزن اسرارآمیز نوشته‌ی ماندانا کرد، داستان زیبا و دلنشین هیزم‌شکنی فقیر همراه با دو دخترش را به تصویر می‌کشد. روزی پیرزنی غریبه سوزنی جاویی و سحر آمیز به آن‌ها می‌دهد که باعث دگرگونی زندگی آن‌ها می‌شود. این داستان اهمیت قناعت و پرهیز از طمع در زندگی را به کودکان می‌آموزد.

موضوع کتاب سوزن اسرار آمیز (The Magic Needle) چیست؟

در روزگاران دور، پیرمردی هیزم‌شکن همراه با دو دخترش به نام‌‌های فرنگیس و سیمین در جنگل زندگی می‌کردند. پیرمرد با وجود اینکه به سختی کار می‌کرد اما آن‌ها باز هم فقیر بودند. این دو خواهر تفاوت‌های زیادی با یکدیگر داشتند. فرنگیس دختری خودخواه و ایرادگیر بود اما سیمین دختری خوب، مهربان و قانع بود. روزی به دلیل باران شدیدی که در جنگل می‌بارید، پیرزنی غریبه به خانه‌ی آن‌ها پناه آورد. سیمین با خوشرویی از او استقبال کرد، در عوض پیرزن سوزنی جادویی به او داد که باعث دوخته شدن لباس‌های خیلی زیبا می‌شد. همین سوزن باعث می‌شود که سرنوشت متفاوتی برای فرنگیس و سیمین رقم بخورد.

کتاب سوزن اسرار آمیز مناسب چه کسانی است؟

این قصه‌ی زیبا همراه با تصویرگری‌های جذاب ایرانی، برای کودکان دبستانی دوست‌داشتنی و آموزنده است.

در بخشی از کتاب سوزن اسرار آمیز می‌خوانیم:

همین که هیزم شکن به کلبه‌اش باز گشت، دخترها با هیجان ماجرای سوزن اسرار آمیز را برایش تعریف کردند. پیرمرد هم با ناباوری داستان را شنید و خیلی خوشحال شد. فردا صبح زود هیزم‌شکن به شهر رفت و لباس آماده شده را به صاحبش داد. صاحب آن لباس آن قدر از دوخت و برش آن خوشش آمده بود که دوبرابر دستمزد داد و سریع دو پارچه دیگر هم داد تا برایش لباس بدوزند پیرمرد پول‌ها را گرفت و به کلیه‌اش در جنگل برگشت و پول‌ها را به دخترهایش نشان داد. فرنگیس تا چشمش به برق سکه‌ها افتاد، از خوشحالی جیغی کشید و فریاد زد: «این همه پول در مدت یک روز!»

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب سوزن اسرارآمیز
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات سروش
سال انتشار۱۳۹۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات32
زبانفارسی
شابک978-964-12-0244-8
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب سوزن اسرارآمیز

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب سوزن اسرارآمیز

برای دریافت کتاب سوزن اسرارآمیز و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.