معرفی و دانلود کتاب سیاست کیفری ایران در قبال پسماندها

عکس جلد کتاب سیاست کیفری ایران در قبال پسماندها
قیمت:
۴,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب سیاست کیفری ایران در قبال پسماندها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب سیاست کیفری ایران در قبال پسماندها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب سیاست کیفری ایران در قبال پسماندها

یکی از مؤثرترین و بنیادی ترین عناصر حیات محیط زیست است که نقش فناناپذیری در ادامه حیات و شکوفایی بشر داشته است به طوریکه یکی از مسلم ترین حقوق بشری که امروزه به عنوان حق حیات آدمی از آن نام برده می شود وابسته و مرتبط به آن می باشد. محیط زیست در تعامل خود با حیات جهان آفرینش نقش اساسی و به سزایی در تداوم حیات در اعصار مختلف تاریخ داشته به گونه ای که نسل های متعدد جانداران و حتی موجودات بی جان در اثر تحولات و دگرگونی های طبیعت منقرض شده اند و یا اینکه در حال انقراض هستند.
یکی از معظلات جدید زیست محیطی که گریبانگیر دولت ها و کشورهای جهان شده است مسأله پسماندها و زباله ها است. آلودگی ناشی از پسماندها در برگیرنده اشکال گوناگونی از آلاینده ها است که هر یک به گونه ای می تواند خطرات قابل ملاحظه ای را برای محیط زیست طبیعی و انسانی و به عبارت دیگر برای اجزای جاندار، غیر جاندار و اکوسیستم فراهم آورند. صاحبان صنایع برای دفع مواد زاید و پسماندها بدون توجه به محیط زیست اقدام به دفع یا رهاسازی آنها به طبیعت یا محیط زیست می کنند.
واقعیت آن است که سیاست کیفری در کشورمان در جهت مثبت حرکت می نماید و هرچقدر قوی و متناسب باشد به تنهایی قادر به مبارزه و رفع مسایل و بحران های زیست محیطی نیست.

فهرست مطالب کتاب

فصل1: مفهوم شناسی و کلیات
فصل2: بررسی عناصر جرایم، مجازات و شیوه رسیدگی به جرایم مربوط به پسماندها
فصل3: سیاست کیفری ایران در قبال پسماندها
فصل 4: نتیجه گیری
منابع

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب سیاست کیفری ایران در قبال پسماندها
نویسنده،
ناشر چاپیانتشارات ماهواره
سال انتشار۱۳۹۵
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات158
زبانفارسی
شابک978-600-8219-20-0
موضوع کتابکتاب‌های حقوقی جزا و جرم شناسی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب سیاست کیفری ایران در قبال پسماندها

محمد عارفی
۱۳۹۶/۵/۱۵
بسیار عالی
از اپلیکیشن‌های مشابه بهتر و سر تره
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب سیاست کیفری ایران در قبال پسماندها

برای دریافت کتاب سیاست کیفری ایران در قبال پسماندها و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.