معرفی و دانلود کتاب شادی‌های دخترانه: چگونه شادی را تبدیل به یک عادت کنم؟

عکس جلد کتاب شادی‌های دخترانه: چگونه شادی را تبدیل به یک عادت کنم؟
قیمت:
۳۱,۲۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب شادی‌های دخترانه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب شادی‌های دخترانه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب شادی‌های دخترانه: چگونه شادی را تبدیل به یک عادت کنم؟

چطور می‌توانیم به‌عنوان یک دختر شاد بودن را تبدیل به سبک زندگی‌مان کنیم؟ جودی وودبرن در کتاب شادی‌های دخترانه به شما برنامه‌ای ارائه می‌دهد که به کمک آن بیشتر مراقب ذهنتان باشید و هنگام هجوم افکار ناخوشایند آرامش خود را حفظ کنید. تصویرگری این اثر برعهده‌ی ژوزه ماسه است که جذابیت ویژه‌ای به کتاب بخشیده.

درباره‌ی کتاب شادی‌های دخترانه

برای مراقبت از جسممان کافی است عادت‌هایی مثل خوردن غذاهای سالم و سبزیجات، مسواک زدن دندان‌ها، ورزش کردن و خواب کافی را در برنامه‌ی روزانه‌ی خود بگنجانیم. اما برای مراقبت از روحمان چه کار کنیم؟! روح و ذهن ما هم نیاز به مراقبت دارد، اگرنه انگیزه‌مان را از دست می‌دهیم و نمی‌توانیم به اندازه‌ی کافی شاد باشیم. در کتاب شادی‌های دخترانه (Your happiest you) قرار است با شش عادت مهم و ارزشمند فکری آشنا شوید که شما را به دختری شاد و سرزنده تبدیل می‌کند.

شاید از خود بپرسید با وجود ناملایماتی که ممکن است در طول روز برایمان پیش بیاید چطور می‌توانیم شاد بمانیم و روحیه‌ی خود را حفظ کنیم؟ پاسخ به این سؤال در گروی تعریف شما از شادی است. اگر شادی را یک اتفاق بیرونی ببینیم که در محیط اطرافمان به وقوع می‌پیوندد، باید بپذیریم در بسیاری از لحظات زندگی شاد نخواهیم بود. اما مفهوم شادی بسیار گسترده‌تر از این‌هاست. شادی درواقع حسی‌ست که از پذیرش احساسات خوب و بدمان ناشی می‌شود. حتی پذیرش احساس غمگین بودن! درواقع با پذیرش غم و کاستی‌های پیرامونمان می‌توانیم شادتر زندگی کنیم.

در این کتاب جودی وودبرن (Judy Woodburn) چگونگی شکل‌گیری عادت‌های ذهنی مثبت را به شما یاد خواهد داد و با تمرینات سازنده‌ی یوگا، ازجمله تمرین تنفس و حفظ تعادل به ایجاد آرامش روانی‌تان کمک می‌کند. به‌علاوه در فصول مختلف این اثر با ویژگی‌های مهمی چون مهربانی، کمک به دیگران و شناخت توانمندی‌هایتان آشنا می‌شوید تا به‌مرور بتوانید دختر شادتری باشید. در پایان هر بخش آزمون‌هایی برای شما تدوین شده که پاسخ به آن‌ و مقایسه‌ی دریافت‌هایتان با پاسخ‌های کتاب ارزیابی مناسبی از عملکرد ذهنی‌تان به دست خواهد داد.

پس اگر مایلید بدانید چه دخترانی واقعا شاد هستند و چگونه این شادی را به دست آورده‌اند، کتاب شادی‌های دخترانه را بخوانید و در حین خواندن از تصویرگری‌های زیبا و رنگ‌های شاداب آن لذت ببرید. کتاب حاضر با ترجمه‌ی مهناز جعفری از انتشارات مهرسا منتشر شده و همه‌ی دانش‌آموزان دختری که به آینده‌ی روشن خود می‌اندیشند می‌توانند از خواندن آن لذت ببرند.

مجموعه کتاب دخترانه‌ها

در این مجموعه به دغدغه‌های دخترانه و چگونگی مواجهه با آن پرداخته شده و مهارت‌های اجتماعی و روانی مناسب به دختران 9 تا 18 سال ارائه می‌گردد. از دیگر آثار این مجموعه باید به کتاب‌های «نگرانی‌های دخترانه»، «احساسات دخترانه»، «چگونه از بدنم مراقبت و نگهداری کنم؟» و... اشاره کرد.

در نکوداشت کتاب شادی‌های دخترانه

  • این کتاب مملو از دانش تخصصی و ایده‌های سرگرم‌کننده است که به شما کمک می‌کند در زندگی خود، روی آنچه مهم است تمرکز کنید. (آمازون)

کتاب شادی‌های دخترانه مناسب چه کسانی است؟

مخاطب این کتاب دختران 9 تا 18 ساله‌ای هستند که علاوه بر سلامت جسم، به شادابی ذهن خود نیز اهمیت می‌دهند.

در بخشی از کتاب شادی‌های دخترانه می‌خوانیم

از خیلی سال پیش تا امروز کارشناسان درباره‌ی اینکه چه چیزی آدم‌ها را واقعاً خوشحال می‌کند، تحقیق کرده‌اند. آن‌ها می‌دانند خوشحالی فقط این نیست که اتفاقات خوب برایتان بیفتد. شادی با واکنش شما به اتفاقات اطرافتان، ارتباط زیادی دارد. وقتی از پا درآمده و شکست‌خورده باشی، احساس شادی عقب‌نشینی می‌کند، اما واقعیت این است که مشکلات پیش می‌آیند و با اعتمادبه‌نفس می‌توانی از پس آن‌ها بربیایی.

فهرست مطالب کتاب

با شادی بزرگ شدن
عادت اول شادی: آرام بودن
عادت دوم شادی: آگاه بودن
عادت سوم شادی: توجه و ارتباط داشتن
عادت چهارم شادی: یافتن مسیر
عادت پنجم شادی: در پی اتفاقات خوب بودن
عادت ششم شادی: ادامه دادن یک کار خوب

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب شادی‌های دخترانه: چگونه شادی را تبدیل به یک عادت کنم؟
نویسنده
مترجممهناز جعفری
ناشر چاپیانتشارات مهرسا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات113
زبانفارسی
شابک978-600-9890-61-3
موضوع کتابکتاب علمی و آموزشی نوجوان، کتاب علمی و آموزشی کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب شادی‌های دخترانه

IU
۱۴۰۲/۴/۴
کتاب خوبی برای یک دختره نوجوون هست
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب شادی‌های دخترانه

برای دریافت کتاب شادی‌های دخترانه و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.