معرفی و دانلود کتاب نگرانی‌های دخترانه: چگونه تغییرات طبیعی دوران بلوغم را بشناسم؟

عکس جلد کتاب نگرانی‌های دخترانه: چگونه تغییرات طبیعی دوران بلوغم را بشناسم؟
قیمت:
۲۲۰۰۰ 11000 تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب نگرانی‌های دخترانه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب نگرانی‌های دخترانه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب نگرانی‌های دخترانه: چگونه تغییرات طبیعی دوران بلوغم را بشناسم؟

دارسی جانستون در کتاب نگرانی‌های دخترانه به دغدغه‌های دختران نوجوان توجه نشان می‌دهد و با پاسخ به سؤالات ریز و درشتی که ممکن است در سنین بلوغ برای هر دختری پیش بیاید، کمک می‌کند تا دختران نوجوان حس بهتری نسبت به خود داشته باشند، تغییرات تدریجی بدنشان را بپذیرند و با آن‌ها کنار بیایند. این کتاب ذیل مجموعه‌ کتاب «دخترانه‌ها» به‌ همت نشر مهرسا منتشر شده است.

درباره‌ی کتاب نگرانی‌های دخترانه

اگر نگران تغییرات ناگهانی ظاهر و خلق‌و‌خوی‌تان هستید، لازم نیست مضطرب شوید؛ چراکه این تغییرات کاملاً طبیعی هستند و برای همه‌ی دختران نوجوان پیش می‌آیند. برای این‌که نگرانی‌تان کاملاً برطرف شود، دارسی جانستون (Darcie Johnston) در این اثر به نامه‌ها و پرسش‌های دختران هم‌سن‌وسال شما در هر زمینه‌ای پاسخ می‌دهد.

قرار است در کتاب نگرانی‌های دخترانه (?Is This Normal) پاسخ سؤالات ریز و درشتتان را درباره‌ی موضوعاتی چون جوش‌ زدن صورت، قاعدگی، تغییرات هورمونی و سایر دغدغه‌های دوران بلوغ دریافت کنید. ضمناً با خواندن این کتاب می‌آموزید که چه‌طور بدون ترس و یا پنهان‌کاری سؤالات خود را با والدین خود مطرح نمایند.

در فصل‌های مختلف این کتاب به موضوعاتی چون نگهداری از پوست و مو، بهداشت فردی، مراقبت از ناخن، زمان مناسب قاعدگی و رشد بدن پرداخته شده تا کم‌ترین ابهامی نسبت به تغییرات تدریجی این دوران در ذهنتان باقی نماند. این توضیحات به شما کمک می‌کند به خودتان دلهره‌ی بیهوده راه ندهید و ویژگی‌های دوران بلوغ خود را با سایر هم‌کلاسی‌هایتان مقایسه نکنید. از ویژگی‌های جالب کتاب مجموعه راهکارهایی است که برای گفتگوی مؤثر با والدینتان در اختیار شما قرار می‌دهد تا برای ایجاد تغییر در ظاهر یا سبک زندگی‌تان از آن‌ها کمک بگیرید. شما به‌ کمک این آموزش‌ها می‌توانید خشم خود را کنترل کنید و ارتباط مؤثرتری با بزرگترها برقرار نمایید.

تصویرگری این کتاب را ژوزه ماسه برعهده داشته است. ضمناً کتاب نگرانی‌های دخترانه را انتشارات مهرسا منتشر و مهناز جعفری آن را ترجمه کرده است.

مجموعه کتاب دخترانه‌ها

در مجموعه کتاب دخترانه‌ها به دغدغه‌های دختران نوجوان و نحوه‌ی پذیرش تغییرات سن بلوغ پرداخته شده و مهارت‌های اجتماعی و روانی مناسب به دختران سنین 9 تا 18 سال ارائه می‌شود. از دیگر آثار این مجموعه باید به کتاب‌های «شادی‌های دخترانه»، «احساسات دخترانه»، «چگونه از بدنم مراقبت و نگهداری کنم؟» اشاره کرد.

کتاب نگرانی‌های دخترانه مناسب چه کسانی است؟

این کتاب برای دختران 9 تا 18 سال نوشته شده و آن‌ها را راهنمایی می‌کند تا خود را برای تغییرات مختلف سن بلوغ آماده نمایند.

(این کتاب دارای حجم بیش از 20 مگابایت است، لطفاً قبل از خرید، نسخه‌ی نمونه را دریافت و از صحت نمایش کتاب در موبایل یا تبلت اطمینان حاصل کنید.)

در بخشی از کتاب نگرانی‌های دخترانه می‌خوانیم

هر سنی که تو و مادرت مناسب بدانید و خوشحال باشید، سن خوبی است. با احترام گذاشتن به تصمیم مادرت، ثابت کن دختر مسئول و بالغی هستی. مدام درخواستت را تکرار نکن. در عوض با جمع کردن تصاویر گوشواره‌های مختلف یا پس‌انداز کردن پول برای پرداختن هزینه‌ی این کار به مادرت نشان بده چه‌قدر سوراخ کردن گوش هایت برایت اهمیت دارد. اگر از نظر مادرت ایرادی ندارد، چند گوشواره‌ی چسبی یا گیره‌ای بخر تا استفاده از آن‌ها را تمرین کنی.

فهرست مطالب کتاب

بدنی تمیز، ظاهری آراسته
شروع دوران بلوغ
بدنی سلامت، ظاهری شاداب
قطار هوایی احساسات
پدر، مادر، حرف بزنیم؟

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب نگرانی‌های دخترانه: چگونه تغییرات طبیعی دوران بلوغم را بشناسم؟
نویسنده
مترجممهناز جعفری
ناشر چاپیانتشارات مهرسا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات121
زبانفارسی
شابک978-600-9890-62-0
موضوع کتابکتاب علمی و آموزشی نوجوان، کتاب علمی و آموزشی کودک
قیمت نسخه الکترونیک
۲۲۰۰۰ 11000 ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب نگرانی‌های دخترانه

Maryam mahmodi
۱۴۰۲/۱۲/۱۴
کتاب زیبا و کاربردی بود
پرنیان شه بخش
۱۴۰۲/۱۱/۱۷
دوست داشتم بهم خیلی کمک کرد
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب نگرانی‌های دخترانه

برای دریافت کتاب نگرانی‌های دخترانه و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.