معرفی و دانلود کتاب شاه کلید ثروت

عکس جلد کتاب شاه کلید ثروت
قیمت:
۳۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب شاه کلید ثروت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب شاه کلید ثروت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب شاه کلید ثروت

آیا مسیر دستیابی به ثروت، دارایی و خوشبختی را بلدید؟ کافی‌ست در کتاب شاه کلید ثروت با ناپلئون هیل همراه شوید تا راه صحیح رسیدن به ثروت را به شما نشان دهد. در این اثر الهام‌بخش، با ثروت‌های دوازده‌گانه‌ی زندگی، شیوه‌ی درست دستیابی به آن‌ها و اصلِ چگونه خوشبخت‌بودن آشنا خواهید شد.

درباره‌ی کتاب شاه کلید ثروت

تقریباً همه‌ی انسان‌ها بر این اصل توافق دارند که رسیدن به ثروت و سپس حفظ آن، یکی از دشوارترین کارهای دنیاست. امری که به مهارت و البته کمی صبر و بردباری نیاز دارد تا در نهایت به بار بنشیند. کتابی که در دست شماست در همین راستا نوشته شده است.

ناپلئون هیل (Napoleon Hill) کتاب شاه کلید ثروت را پس از مصاحبه با دیل کارنگی، یکی از موفق‌ترین چهره‌های آمریکا نوشت. هیل درست شبیه به یک شکارچی زبردست، کارنگی را در دام انداخت و شیوه‌ی دستیابی او به ثروت را در قالب مصاحبه‌ای خواندنی از او پرسید. می‌توان به‌راحتی ادعا کرد که این کتاب از جمله آثار ارزشمند هیل است که تاکنون نوشته و حاصل سال‌های متمادی زحمت، تحقیق و پژوهش او بوده است.

نویسنده در خلال این مصاحبه، دستورالعمل‌ها و اصول مهم رسیدن به ثروت را از کارنگی آموخت و سرانجام، آن‌ها را سخاوتمندانه در کتاب شاه کلید ثروت (The Master Key to Riches) در اختیار علاقه‌مندان به این مبحث قرار داد. نکته‌ی مهمی که نویسنده در کتاب شاه کلید ثروت بیان می‌کند، مفهوم کمک و یاری‌رسانی‌ست. او معتقد است یکی از مهم‌ترین اصولی که می‌تواند افراد را به ثروت واقعی برساند و البته این ثروت را برای آن‌ها ماندگار کند، کمک کردن به دیگران و کمک گرفتن از آن‌ها در مسائل گوناگون است. ناپلئون هیل در خلال گفته‌هایش روی این موضوع تاکید می‌کند که تاکنون هیچ انسانی بدون کمک دیگران به ثروت ماندگاری دست نیافته و به‌همین دلیل هر انسانی می‌بایست معاشران و هم‌نشینان خودش را با دقت و وسواس انتخاب کند. شاید عجیب به‌نظر برسد، اما اینکه شما با چه کسانی نشست و برخاست کرده و یا انرژی زندگی خودتان را از آن‌ها می‌گیرید، در میزان ثروت و احساس خوشبختی شما تأثیرگذار است. پس بهتر است ارتباط‌تان را با دوستان، همکاران، آشنایان و حتی خانواده‌ی خودتان با دقت بیشتری تنظیم کنید.

در کتاب شاه کلید ثروت معنای باور را می‌آموزید و اهمیت آن را در کسب ثروتی پایدار متوجه می‌شوید. چراکه نویسنده معتقد است هر انسانی برای رسیدن به امیال، خواسته‌ها و آرزوهایش، باید در ابتدا به این باور دست یابد که می‌تواند به آن‌ها برسد و در مسیر دستیابی به این خواسته‌ها از هیچ کار و تلاشی روی‌گردان نشود.

کتاب شاه کلید ثروت، اثر محبوب و ماندگار نویسنده‌ی شهیر آمریکایی، ناپلئون هیل، یک کتابچه‌ی راهنمای همراه است که به‌طرز شگفت‌انگیزی در هر دوره‌ای از زندگی کاربرد دارد! بنابراین فرقی نمی‌کند که چه سن‌وسالی دارید و یا در چه دوره‌ای از زندگی هستید، تحصیلات شما چیست و یا کدام شغل و حرفه‌ی کاری را دنبال می‌کنید، در هر صورت ناپلئون هیل حرفی برای گفتن به شما دارد. این اثر در دوازده فصل نوشته شده و در هر فصل از آن به مسائل مختلفی همچون ایمان و اعتقاد، باور، تلاش و ... می‌پردازد. اگر دوست دارید یک تکان اساسی به زندگی خودتان دهید و به منبعی پایان‌ناپذیر از ثروت و دارایی دست یابید، این کتاب همان مرشد دلسوز شما در این مسیر است.

مهدی قراچه داغی کتاب حاضر را به فارسی برگردانده و انتشارات لیوسا آن را روانه‌ی بازار نشر کرده است.

در نکوداشت کتاب شاه کلید ثروت

  • در طول بیست‌وپنج سال گذشته، بیش از آنچه که هر فردی سزاوار آن است، به من برکت داده شده است. اما از این که فکر کنم اگر در معرض فلسفه‌ی ناپلئون هیل نبودم، امروز کجا بودم یا چه کار می‌کردم، به خود می‌لرزم. او زندگی من را تغییر داد. (اگ ماندینو، نویسنده‌ی آمریکایی)

کتاب شاه کلید ثروت برای چه کسانی مناسب است؟

مطالعه‌ی این کتاب را به همه‌ی افرادی که در جست‌وجوی خوشبختی، ثروت و آرامش هستند پیشنهاد می‌کنیم. اگر می‌خواهید به هدف‌های مهم خود در زندگی دست یابید و درآمد و ثروت بیشتری داشته باشید، از خواندن این اثر غافل نشوید. همچنین کسانی که به خواندن آثاری در حوزه‌ی موفقیت، خودسازی و خودیاری علاقه‌مندند، می‌توانند از رهنمودهای این اثر بهره‌مند شوند.

با ناپلئون هیل بیشتر آشنا شویم

ناپلئون هیل یکی از مشهورترین نویسندگان آثار خودیاری و موفقیت در دنیاست که تاکنون توانسته به‌واسطه‌ی کتاب‌های خود، افراد زیادی را به زندگی و مسیر موفقیت بازگرداند. ناپلئون هیل در سال 1883 در ایالت ویرجینیای آمریکا متولد شد. این نویسنده به‌عنوان یکی از بهترین مشاوران، سخنرانان و رهبران تجاری معرفی می‌شود. از مشهورترین آثار او می‌توان به کتاب پرفروش «بیندیشید و ثروتمند شوید» اشاره کرد.

جملات برگزیده‌ی کتاب شاه کلید ثروت

  • کسى که بر ذهن خود مسلط باشد مى‌تواند بر همه‌ى آنچه بر آن‌ها محق است، مستولى باشد.
  • عادت طنابى است که هر روز رشته‌اى از آن را مى‌بافیم و سرانجام در شرایطى قرار مى‌گیریم که نمى‌توانیم آن را پاره کنیم.
  • نقطه‌ضعف اغلب انسان‌ها این است که موانع سر راهشان را تشخیص مى‌دهند اما توجه ندارند که مى‌توانند با اراده‌ى خود این موانع را از سر راه بردارند.

در بخشی از کتاب شاه کلید ثروت می‌خوانیم

توجه به این نکته مهم است که همه‌ى رهبران بزرگ در ابعاد مختلف زندگى و در تمام طول تاریخ با به‌کارگیرى توانمندى‌هاى خود براى رسیدن به یک هدف قطعى در موقعیت رهبرى قرار گرفته‌اند. همچنین، به همین اندازه جالب توجه است کسانى‌که برچسب «شکست‌خورده» مى‌خورند، از قصد و هدف شخصى در زندگى خود بى‌بهره هستند. آن‌ها مانند کشتى بى‌سکان هستند و دست خالى به همان جایى که از آن حرکت کردند، بازمى‌گردند. بعضى از این «شکست‌خورده‌ها» هم با برنامه و هدفى کارشان را شروع مى‌کنند اما به‌محض اینکه با مانع و مشکلى روبه‌رو مى‌شوند، از فعالیت دست مى‌کشند و به جایگاه اولیه‌ى خود بازمى‌گردند. تسلیم مى‌شوند و دست از کار مى‌کشند. آن‌ها توجه ندارند که فلسفه‌اى از موفقیت وجود دارد که به اندازه‌ى ریاضیات قابل اتکاست و هرگز تردید نمى‌کنند که شکست و ناکامى موقت، مى‌تواند موهبتى در جامه‌ى مبدل باشد.

یکى از فجایع بزرگ تمدن این است که از هر صد نفر، نودوهشت نفر بى‌هدف زندگى‌شان را پى‌مى‌گیرند. شناخت این فاجعه از سوى اندرو کارنگى بود که سبب شد از پانصد صاحب صنعت بزرگ و موفق بخواهد تا او را در بررسى دلایل موفقیت یارى دهند. اولین آزمون آقاى کارنگى این بود آیا کارکنانى که براى ارتقاى درجه و رتبه داوطلب بودند تا به سمت سرپرستى برسند، حاضرند آن یک کیلومتر اضافى را طى کنند؟ آزمون دوم او این بود که بداند آیا این کارکنان هدفى شخصى را در زندگى دنبال مى‌کنند و آیا تدارک لازم براى دستیابى به این هدف را دیده‌اند یا نه.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
1. سرآغاز همه‌ى ثروت‌ها
2. دوازده ثروت زندگى
3. هشت فرمانده
4. قطعیت هدف
5. عادت طى کردن کیلومتر اضافى
6. عشق، رهایى‌بخش نوع بشر
7. اندیشه‌پردازى
8. تحلیل اندرو کارنگى از اصل اندیشه‌پردازى
9. ایمان و اعتقاد
10. قانون نیروى عادت کیهانى
11. نظم و انضباط شخصى

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب شاه کلید ثروت
نویسنده
مترجممهدی قراچه داغی
ناشر چاپیانتشارات لیوسا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات184
زبانفارسی
شابک978-600-5138-97-9
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب شاه کلید ثروت

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب شاه کلید ثروت

برای دریافت کتاب شاه کلید ثروت و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.