معرفی و دانلود کتاب شاید اگر تو نبودی

عکس جلد کتاب شاید اگر تو نبودی
قیمت:
۱۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب شاید اگر تو نبودی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب شاید اگر تو نبودی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب شاید اگر تو نبودی

کتاب شاید اگر تو نبودی نوشته‌ی پریسا آقارفیعی، به شما کمک می‌کند تا با درک معنای زندگی، صبر، دعا و امید به رحمت خداوند، آثار غم و مشکلات زندگی خود را از بین ببرید و به آرامش معنوی دست پیدا کنید.

باید ذهن را خالی از غصه کرد، زیرا غصه بسیاری از توانایی‌های روحی و ذهنی مانند: خلاقیت‌های انسان، حافظۀ، عقل و بصیرت را از بین می‌برد و همچنان که آثار مخربی در جسم دارد، عامل بیماری‌های عصبی نیز خواهد شد. غصه خوردن حالات معنوی انسان را مختل می‌کند.

اگر انسان به فکر رهایی از غصه خوردن نباشد، کم کم به آن عادت می‌کند و تبدیل به بیماری می‌شود که در همه جا به دنبال درد و رنج است. این کتاب به شما کمک می‌کند تا در زندگی، معنای واقعی سرسختی، استواری و مصمم بودن را جستجو کنید.

در بخشی از کتاب شاید اگر تو نبودی می‌خوانیم:

چرا بعضی انسان‌ها احساس پوچی و بی‌معنایی می‌کنند؟ درک معنای زندگی چه تاثیری در زندگی اجتماعی افراد می‌تواند داشته باشد؟

بی‌معنایی و بی‌هدفی در زندگی تهدیدی برای سلامت روانی فرد است که پوچی، یاس و ناامیدی را با خود همراه دارد.

تلاش در معنا یافتن زندگی، یک پویایی در انسان بوجود می‌آورد وقتی در زندگی هدفی باشد هیچ‌گاه از تلاش و کوشش دست برداشته نمی‌شود و به تبع آن خمودگی و سکون و افسردگی به سراغ انسان نخواهد آمد و همین فعالیت و پویا بودن، سلامت و بهداشت روانی انسان را تضمین می‌کند.

در اینجاست که دین به بسیاری از نیازهای معناگرایانه انسان پاسخ می‌دهد. وقتی معنای زندگی را درست پیدا کنیم به سمت خدا هدایت خواهیم شد (البته باید یادآوری شود که هدف زندگی معمولاً در مباحث فلسفه دین، متافیزیک و اگزیستانسیالیسم مطرح شده است)

انسان‌های بزرگ به اهداف بزرگ می‌اندیشند و انسان‌های معمولی به دنبال اهداف ساده هستند. راز بزرگ این مساله در این است که انسان به دنبال هرچه برود همان را بدست می‌آورد.

شانس و اقبال خوب یا بد وجود ندارد و ولی این را می‌دانیم که انسان‌های پرتلاش و هدفمند، انسان‌های خوش شانس و انسان‌های ناامید و تنبل انسان‌های کم شانسی هستند.

فهرست مطالب کتاب

پیش گفتار
بخش اول
بخش دوم
من؟!
عشق و محبت خدایی در مخلوقات بشر
محبت
صبر
هدف و معنای زندگی
دعا و نذر و نیاز
رنگ خدا
امید و رحمت خدا
ایمان
بخش سوم
آثار غم و غصه و مشکلات
بخش چهارم
چگونه احساس بهتر را تجربه کنیم؟!
سخن آخر

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب شاید اگر تو نبودی
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات نظری
سال انتشار۱۳۹۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات48
زبانفارسی
شابک978-600-289-017-7
موضوع کتابکتاب‌های فقه و اصول
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب شاید اگر تو نبودی

Hossein Reay
۱۴۰۱/۹/۲۵
شاید اگر تو نبودی اشاره کلی به هدف کتابه که با توصیف آن مارو از وجود بزرگی مطلع میکند این کتاب چکیده منفی نگری‌ها و مثبت اندوزی‌های نویسنده به شکل ادبیات فارسی است.، مختصر نوعی سبک زندگی برای شخص مسلمان ایرانی
فاطمه
۱۴۰۲/۷/۵
حس میکردم بهتر از اینا باشه
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب شاید اگر تو نبودی

برای دریافت کتاب شاید اگر تو نبودی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.