معرفی و دانلود کتاب شب مهتابی

عکس جلد کتاب شب مهتابی
قیمت:
6000 تومان - 0.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب شب مهتابی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب شب مهتابی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب شب مهتابی

کتاب شب مهتابی نوشته نوشین فرزین فرد، داستانی کودکانه با زبانی شیرین و لحنی جذاب برای گروه سنی (ب) است که قصه‌ای درباره حیوانات روایت می‌کند.

در بخشی از کتاب شب مهتابی می‌خوانیم:

حیوانات جنگل، توی میدان که درست وسط چند سرو بلند و کاج پیر قرار داشت، دور هم جمع شده و با اشتیاق منتظر شروع مسابقه بودند. کلاغ سیاه با صدای بلند از بالای کاج پیر، شروع مسابقه را اعلام کرد. هر حیوان باید یک قصه‌ی جذاب تعریف می‌کرد و اگر قصه‌اش رای بیش‌تری می‌آورد به عنوان بهترین قصه‌گوی جنگل انتخاب می‌شد. وقتی نوبتِ جغد باهوش رسید، فیل بزرگ، او را صدا زد تا روی سکو برود و قصه‌اش را برای بقیه بگوید. جغد از خجالت نگاهی به من انداخت و جلو رفت و قصه‌اش را شروع کرد. بعد از رای‌گیری، قصه‌ی جغد باهوش بالاترین امتیاز را آورد و به‌عنوان بهترین قصه‌گوی جنگلِ سبز انتخاب شد. حیوانات از خوش‌حالی برایش دست زدند و با جیغ و هورا او را تشویق ‌کردند. در همین لحظه فیل بزرگ خرطومش را بالا گرفت. شیپور زد و گفت:

- لطفا ساکت! لطفا ساکت! باید همگی از خرس شکمو بابت برگزاری و همکاری در این مسابقه تشکر کنیم.

جغد باهوش، عینک ته استکانی‌اش را روی بینی جابه‌جا کرد. به طرفم آمد. دست‌هایش را دور شانه‌هایم انداخت و از من عذرخواهی کرد. من و جغد باهوش ناراحتی‌هایمان را کنار گذاشتیم و دوتایی روبوسی و آشتی کردیم. از آن روز به بعد، هرشب کنار لانه‌ی جغد باهوش جمع می‌شویم و به قصه‌هایش که با آب و تاب برایمان می‌گوید گوش می‌دهیم.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب شب مهتابی
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات فرآیین
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات12
زبانفارسی
شابک978-600-8613-44-2
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب شب مهتابی

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب شب مهتابی

برای دریافت کتاب شب مهتابی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.