معرفی و دانلود کتاب صوتی بیز بیز پشه - جلد دوم: ویز ویز تره

عکس جلد کتاب صوتی بیز بیز پشه - جلد دوم: ویز ویز تره
قیمت:
۲۰,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی بیز بیز پشه - جلد دوم: ویز ویز تره و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی بیز بیز پشه - جلد دوم: ویز ویز تره و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی بیز بیز پشه - جلد دوم: ویز ویز تره

در دومین جلد از مجموعه کتاب‌های بیز بیز پشه، شاهد رویارویی پشه‌ها با خودشان هستیم! طاهره ایبد در ادامه‌ی ماجراهای این پشه‌های سربه‌هوا در کتاب صوتی بیز بیز پشه - جلد دوم: ویز ویز تره، نخستین مواجهه‌ی این موجودات کوچک و بامزه با تصویر خودشان را در آب روایت می‌کند. داستانی خیالی که با کمی طنز و خنده همراه شده است. فکر می‌کنید این پشه‌های کنجکاو عکس خودشان را بر موج‌های آب خواهند شناخت؟

درباره‌ی کتاب صوتی بیز بیز پشه - جلد دوم: ویز ویز تره

از همان لحظه‌ای که ویز ویز پشه‌ها متولد شدند، جست‌و‌جوهایشان برای شناختن دنیای اطرافشان نیز آغاز شد. آن‌ها مشتاق بودند تا با هر پدیده‌ی ناشناخته‌ای روبه‌رو بشوند و از چندوچون آن سر دربیاورند. بااین‌حال، حتی به ذهنشان هم خطور نکرده بود که خودشان را بشناسند. وقتی برای آب خوردن، خیلی اتفاقی گذرشان به برکه‌ای پرآب خورد، ناگهان تصویر پنج پشه‌ی فرز و چابک را در آب دیدند. آن‌ها که هنوز نمی‌دانستند در حقیقت دارند عکس خودشان را می‌بینند، سعی کردند تا هر طور شده با موجودات کوچولوی برکه آشنا شوند. از قضا، لاک‌پشت هم در همان‌جا به آب‌تنی مشغول بود. آن‌ها از لاک‌پشت خواستند که پشه‌های داخل برکه را به آن‌ها معرفی کند، اما لاک‌پشت که جز خودش، کسی را در آب نمی‌دید، شروع کرد به خیز برداشتن در آب و غوطه خوردن به دنبال عکس پشه‌های بازیگوش. همین کارش باعث شد تا تصویر پشه‌ها لابه‌لای امواج برکه پنهان شود و داد بیز بیز پشه‌ها حسابی دربیاید!

طاهره ایبد، از داستان‌نویسان حوزه‌ی کودک و نوجوان، در کتاب صوتی بیز بیز پشه - جلد دوم: ویز ویز تره باز هم از ماجراهای جالب این پشه‌های عجول و کنجکاو برایمان می‌گوید. آن‌ها بعد از اینکه کلی این طرف و آن طرف پرواز کرده‌اند، حالا آماده هستند تا با چهره‌ی واقعی خودشان مواجه شوند. اما این آشنایی آن‌قدرها هم بی‌دردسر و آسان نخواهد بود.

خیلی زود پشه‌ها متوجه می‌شوند که تصویرهای داخل برکه با خود واقعی‌شان یک فرق اساسی دارند: پشه‌های درون آب تَر و خیس هستند! پس چه بهتر که اسمشان را بگذارند «ویز ویز تره‌ها». آن‌ها که هنوز نمی‌دانند پشه‌های برکه چیزی نیستند جز تصاویر خودشان، تصمیم می‌گیرند گفت‌و‌گویی را با دوستان جدیدشان آغاز کنند، اما...

الهام رسولی و شیرین سپهراد خوانش کتاب صوتی بیز بیز پشه - جلد دوم: ویز ویز تره را بر عهده داشته‌اند. نشر مهرک چاپ کتاب و گروه فرهنگی سماوا نیز انتشار نسخه‌ی صوتی این کتاب فانتزی و خیالی را به سرانجام رسانده است.

درباره‌ی مجموعه داستان کودک بیز بیز پشه

بیز بیز پشه عنوان مجموعه داستان‌هایی خیالی‌ست که طاهره ایبد برای مخاطبان کودک نگاشته و نشر مهرک نیز نسخه‌ی متنی آن را به چاپ رسانده است. قهرمان‌های بامزه‌ی این سه‌گانه، پنج پشه‌‌ی کوچولو به نام‌های «لپ قرمزی»، «کله‌گنده»، «ریزه‌میزه»، «دماغ نیزه‌ای» و «شل‌و‌ول» هستند که همگی در یک ساعت و یک دقیقه و یک ثانیه و در یک گودال آب متولد شده‌اند. این پشه‌های کنجکاو و بازیگوش قصد دارند تا با تشکیل گروه «بیز بیز پشه‌ها»، البته با ریاست کله‌گنده، از راه و چاه دنیای اطرافشان سر دربیاورند. در هر یک از مجلدهای این مجموعه به یکی از ماجراهای مهیج و مفرح این پشه‌ها اشاره شده است.

«یکی بیز یکی نبیز» به‌عنوان جلد اول و کتاب‌های «ویز ویز تره» و «خان بیز پشه» به ترتیب، جلدهای دوم و سوم سری کتاب‌های بیز بیز پشه هستند؛ آثاری سرگرم‌کننده با چاشنی طنز برای خردسالان.

کتاب صوتی بیز بیز پشه - جلد دوم: ویز ویز تره برای چه کسانی مناسب است؟

شنیدن کتاب صوتی بیز بیز پشه - جلد دوم: ویز ویز تره را به کودکان 3 تا ‌7ساله که به داستان‌های تخیلی علاقه‌مند هستند پیشنهاد می‌کنیم.

با طاهره ایبد بیشتر آشنا شویم

طاهره ایبد، نویسنده‌ی ایرانی در حوزه‌ی ادبیات کودک و نوجوان است که در سال 1342، متولد شده. داستان‌نویسی به دوران کودکی‌اش بازمی‌گردد؛ هنگامی که در مسابقات مدرسه شرکت می‌کرد و با استقبال معلمانش مواجه می‌شد. در سال 1366 بود که نخستین کتابش را با نام «صالح (ع)» به چاپ رساند. کتاب «دور گردون» دیگر اثر اوست که برای مخاطبان بزرگسال نگاشته شده. طاهره ایبد چندی‌ست که به نویسندگی برای کودک و نوجوان می‌پردازد. به طور مثال، مجموعه کتاب‌های بیز بیز پشه از آثاری‌ست که برای خردسالان تدوین کرده است.

در بخشی از کتاب صوتی بیز بیز پشه 2: ویز ویز تره می‌شنویم

لاک‌پشت سرکی توی آب کشید. به عکس خودش نگاه کرد و گفت: «این که من بودم.» ریزه میزه گفت: «اگه این تو بیزی، پس خودت کی بیزی؟» لاک‌پشت با تعجب گفت: «من کی بودم؟» آروم به آب نگاه کرد. رو به عکس گفت: «من کی بودم؟ تو کی بودی؟» یک قدم توی آب برگشت و گفت: «ازش سؤال کنم.» خزید توی آب.

آب موج برداشت و تصویر پشه‌ها، لابه‌لای موج گم شد. ریزه میزه جیغ زد: «اونا دیگه نبیزن، دیگه نبیزن!» لاک‌پشت این طرف و اون طرف می‌رفت تا عکس خودش رو زیر آب پیدا کنه. آب برکه که تکون می‌خورد، عکسا دیده نمی‌شدن. کله گنده سرش رو نزدیک آب برد و گفت: «آهای بیز بیز پشه‌ها!» شل‌و‌ول گفت: «اینا ویز ویز پشه نبیزن، اینا خیس بیزن. ویز ویز تره بیزن.» پشه‌ها از این اسم خوششون اومد. همه باهم گفتن: «ویز ویز تره!» کله گنده گفت: «آهای ویز ویز تره‌ها، حالا بیزید، باهم صحبت بیزیم.»

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
1 دقیقه
معرفی
31 دقیقه
بیز بیز تره

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی بیز بیز پشه - جلد دوم: ویز ویز تره
نویسنده
راویالهام رسولی، شیرین سپهراد
ناشر چاپیانتشارات مهرک
ناشر صوتی گروه فرهنگی سماوا
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۳۲ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی بیز بیز پشه - جلد دوم: ویز ویز تره

sadegh abdi
۱۴۰۲/۱۲/۱۶
سلام به دوستان کتابراهی
این کتاب بسیار زیبا و جذاب هست کتاب داستان طولانی و سرگرم کننده هست برا کودکان برا پسر ۴ ساله م تهیه کردم ۳ جلد داره که باهم مرتبط هستن اما در پایان هر جلد کتاب، داستان تموم و جمع میشه من هر ۳ جلدش رو تهیه کردم پسرم خیلی بهشون علاقه داره و قبل از خواب گوش میده
هر کتاب یه و
قصه داره طولانی هست مناسب قبل خواب کودکان هست
ماجرای ۵ تا پشه هست که تازه به دنیا میان البته در جلد یک و درکی از زندگی ندارن و شروع میکنن به تجربه چیزهایی که میبینن و هیچ چیز براشون شناخته شده نیست و کارای خنده داری میکنن صدای گوینده زیباست و از زبان پشه‌ها صحبت میکنه این جذابیت کتاب رو بیشتر کرده
ذهن بچه‌ها رو فعال میکنه و انگار بچه‌ها همراه این پشه‌ها چیزهای جدیدی رو یاد میگیرن و درک و شناخت از حیوانات جنگل آب و … پیدا میکنن
من که خیلی راضی بودم و همراه پسرم قبل از خواب گوششون میدم هرچند بارها شنیدمش اما کتاب باز هم برام جذابیت داره
سپاس از کتابراه عزیز که برای همه سنین این فرصت رو فراهم کرده که به کناب علاقمند بشن و ما بزرگترها رو هم همراه بچه هامون وارد دنیای کودکانه و شیرینی میکنه
م.عارفیان
۱۴۰۲/۵/۲۴
کتاب جالبی راجب چندتا پشه که در یک ماجرا جویی کوتاه با بازگشت صدا و مواردی مشابه آشنا میشن صدا گذاری عالی دوبله فوق العاده و موضوع داستان آموزنده هست ممنون از کتابراه عزیز
آزاده مقتدایی
۱۴۰۲/۱۱/۲۰
جلد اول این کتاب خیلی بهتر بود با این‌وجود خیلی سرگرم کننده بود برای پسرم
شیما نجفی زاده
۱۴۰۲/۵/۲۰
دخترم خیلی دوسش داره هم طولانیه هم داستان جذابی داره
مشاهده همه نظرات 4

راهنمای مطالعه کتاب صوتی بیز بیز پشه - جلد دوم: ویز ویز تره

برای دریافت کتاب صوتی بیز بیز پشه - جلد دوم: ویز ویز تره و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.