معرفی و دانلود کتاب شبکه‌های میان ارتباطی: رویکرد مهندسی

برای دانلود قانونی کتاب شبکه‌های میان ارتباطی: رویکرد مهندسی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب شبکه‌های میان ارتباطی: رویکرد مهندسی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب شبکه‌های میان ارتباطی: رویکرد مهندسی

کتاب شبکه‌های میان ارتباطی: رویکرد مهندسی نوشته‌ی خوزه دوآتو، سوداکار یالامانچیلی و لیونل نی سعی بر این دارد تا شما را با مفاهیم اساسی شبکه‌های میان ارتباطی آشنا کرده و کاربرد‌های مختلف آن‌‌ها را شرح دهد.

شبکه‌های میان ارتباطی در حال حاضر برای کاربردهای بسیار مختلفی استفاده می‌شوند. به علاوه، تعداد برنامه‌های کاربردی که به شبکه‌های میان ارتباطی نیاز دارند، دائما در حال افزایش است. به طور مثال، یک سیستم کنترل یکپارچه، برای یک ماشین به یک شبکه نیاز دارد.

ویژگی‌ها و هزینه‌ی این شبکه‌ها به طور قابل ملاحظه‌ای به کاربرد آن‌ها بستگی داشته و راه حل عمومی وجود ندارد. شبکه‌های میان ارتباطی، برای بعضی کاربردها، چندین سال است که مورد مطالعه قرار گرفته‌اند. از جمله‌ی این موارد می‌توان شبکه‌های تلفن، شبکه‌های کامپیوتر و باس‌های backplane را نام برد.

طراحی و بهره‌برداری از این شبکه‌ها در بسیاری از کتاب‌های عالی پوشش داده شده است. با این حال، در 15 سال گذشته، ما شاهد تکامل سریع تکنولوژی اتصال شبکه هستیم که در حال حاضر به یک نسل جدید از سیستم‌های چند پردازنده تزریق می‌شود.

با نویسندگان این کتاب بیشتر آشنا شویم:

- خوزه دوآتو (José Duato) دارای درجه M.S و Ph.D مهندسی برق از دانشگاه فنی والنسیا می‌باشد.
- استاد سوداکار یالامانچیلی (Sudhakar Yalamanchili) مدرک الکترونیک B.E را از دانشگاه بنگلور هند و درجه M.S و Ph.D خود در رشته‌ی مهندسی برق و کامپیوتر را از دانشگاه تگزاس دریافت کرده‌اند.
- پروفسور لیونل نی (Lionel M. Ni) از فارغ‌التحصیلان علوم کامپیوتر از دانشگاه ایالتی میشیگان است.

در بخشی از کتاب شبکه‌های میان ارتباطی: رویکرد مهندسی (Interconnection networks: an engineering approach) می‌خوانیم:

یک مانع در گذرگاه رقابتی، ذات غیرقابل تشخیص آن است، به طوری که هیچ زمان انتظاری برای بهره‌وری سطح دسترسی گذرگاه ضمانت نمی‌شود، بنابراین گذرگاه رقابتی برای پشتیبانی از کاربردهای بلادرنگ مناسب نیست. برای رفع رفتار غیرقابل تشخیص، یک روش ثانویه شامل عبور دادن نشانه بین دستگاه‌های شبکه است. مالک نشانه به گذرگاه دسترسی دارد. به محض اینکه انتقال کامل شود، نشانه بر اساس برخی اصول زمانبندی، به دستگاه بعدی منتقل می‌شود. با محدود کردن حداکثر زمان نگهداری نشانه، حد بالایی را که یک دستگاه برای این نشانه منتظر می‌ماند را می‌توان تضمین کرد Accent, Token Bus را با پهنای باند 2.5 مگابیت در ثانیه پشتیبانی می‌کند.

فهرست مطالب کتاب

فصل اول مقدمه
فصل دوم لایه‌های سوئیچینگ پیام
فصل سوم بن‌بست، سرحد، گرسنگی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب شبکه‌های میان ارتباطی: رویکرد مهندسی
نویسنده، ،
مترجممهدی شیرازی، نسیم محمدی
ناشر چاپیانتشارات آذرفر
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات174
زبانفارسی
شابک978-622-6333-89-4
موضوع کتابکتاب‌های آموزش شبکه
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب شبکه‌های میان ارتباطی: رویکرد مهندسی

زهرا احمدیان
۱۴۰۱/۹/۲۹
عالی بود و ترجمه کتاب اصلی هست
صفورا عبدی
۱۴۰۱/۱۰/۱۹
خیلی خوب بود ممنون
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب شبکه‌های میان ارتباطی: رویکرد مهندسی

برای دریافت کتاب شبکه‌های میان ارتباطی: رویکرد مهندسی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.