معرفی و دانلود کتاب شبکه‌ی نامرئی

عکس جلد کتاب شبکه‌ی نامرئی
قیمت:
۱۶,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب شبکه‌ی نامرئی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب شبکه‌ی نامرئی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب شبکه‌ی نامرئی

کتاب شبکه‌ی نامرئی نوشته‌ی پاتریک کارست، داستانی نشاط‌آور و دلگرم‌کننده است که نه تنها خوانندگان را بر می‌انگیزد تا به عشق، انسانیت و پیوندهای نامرئی میان آدم‌های دنیا باور داشته باشد، بلکه فراخوانی قدرتمند برای صلح و دوستی در سراسر جهان است. این کتاب به کودکان نشان می‌دهد که دوستی مرز نمی‌شناسد و محبت ما در سراسر جهان گسترده است.

درباره‌ی کتاب شبکه‌ی نامرئی

کتاب شبکه‌ی نامرئی (The Invisible Web)، اثر نویسنده‌ی کتاب پرفروش نخ نامرئی است که میلیون‌ها نسخه از آن در سراسر دنیا به فروش رفته و به عنوان همراهی جدانشدنی و پیام آن درباره‌ی ارتباطات عمیق و درونی ما با یکدیگر و با جهان شناخته شد. این اثر از پاتریک کارست (Patrice Karst) داستانی زیبا در مورد روابطی عمیق و دوست‌داشتنی است که نشان می‌دهد حتی اگر نتوانی عزیزانت را ببینی، همیشه آن‌ها را در قلبت احساس خواهی کرد. کتاب شبکه‌ی نامرئی می‌تواند شروعی عالی برای توضیح دادن این موضوع به کودکان باشد که منظور حقیقی ما از جمله‌ی «کسانی که دوستشان داری همیشه همراهت هستند، حتی اگر از پیش تو رفته باشند.» چیست.

نویسنده در این کتاب به کودکان می‌گوید که حتی اگر با یکدیگر نسبت خونی نداشته باشیم، همه‌ی ما به نوعی با یکدیگر مرتبط هستیم و به وسیله‌ی یک شبکه‌ی نامرئی به هم وصل شده‌ایم! هیچ‌چیز بهتر از داشتن یک خانواده بزرگ از افرادی نیست که همه یکدیگر را همانطوری که هستند دوست می‌دارند. پاتریک کارست از این دوست داشتن خالصانه و بی‌پیرایه می‌نویسد و معتقد است همه‌ی ما می‌توانیم با محبت کردن و عشق ورزیدن به جهان اطرافمان این رشته‌های نامرئی را محکم‌تر کرده و گسترش دهیم. همینطور زمانی که به یکدیگر صدمه می‌زنیم، این نخ‌ها را پاره کرده و کم‌کم شبکه‌ی نامرئی میانمان را از بین می‌بریم!

کتاب شبکه‌ی نامرئی با تصاویر شگفت‌انگیز و نقاشی‌های متنوع و دوست‌داشتنی تکمیل می‌شود که به کودکان اجازه می‌دهد تا پیام داستان را بهتر درک کنند. این کتاب که با قلم پاتریک کارست به رشته‌ی تحریر درآمده، توسط انتشارات مهرسا ترجمه و به چاپ رسیده است. نسخه‌ی الکترونیکی کتاب شبکه‌ی نامرئی هم‌اکنون از طریق سایت و اپلیکیشن کتابراه در دسترس شما عزیزان قرار گرفته است.

درباره‌ی مجموعه‌ی ریسمان نامرئی

پاتریک کارست نویسنده‌ی مجموعه کتاب‌های پرفروش ریسمان نامرئی است که بیشتر از 1.5 میلیون نسخه از آن‌ها به فروش رفته و به هفده زبان ترجمه شده‌اند. بن‌مایه‌ی اصلی کتاب‌های این مجموعه این است که رشته‌ای نامرئی از عشق همه‌ی ما را به هم متصل کرده است. مجموعه‌ کتاب‌های ریسمان نامرئی درک ملموسی از عشق را به کودکان ارائه کرده و به آن‌ها می‌آموزد که «حتی اگر نمی‌توانی با چشمان خود ببینی، می‌توانی آن را در قلب خود احساس کنی و بدانی که همیشه در قلبت با تمام کسانی که دوستشان داری در ارتباط هستی».

کتاب‌های مجموعه‌ی ریسمان نامرئی:

  • نخ نامرئی: جعبه ابزاری مهم و کاربردی برای مدرسه و زندگی؛
  • کتاب کار رشته نامرئی: فعالیتهایی خلاقانه برای راحتی، آرامش و اثبات اتصالی میان همه‌ی ما؛
  • افسار نامرئی: داستانی درباره‌ی از دست دادن یک حیوان خانگی؛
  • شبکه‌ی نامرئی: داستانی که از عشق و ارتباط جهانی و درونی ما با آدم‌های دنیا حرف می‌زند.

جوایز و افتخارات کتاب شبکه‌ی نامرئی

  • فروش بیش از 1.5 میلیون نسخه
  • پرفروش‌ترین کتاب ایالات متحده آمریکا
    پرفروش‌ترین کتاب سایت آمازون
    پرفروش‌ترین کتاب هفته ناشران

نکوداشت‌های کتاب شبکه‌ی نامرئی

  • تو هرگز تنها نیستی؛ یک لالایی برای شب‌های بی‌خوابی کودکانی که به تازگی از عزیزانشان جدا شده‌اند. (Tony Robbins)
  • پیام مفیدی در مورد اهمیت ارتباط جهانی. (Booklist)
  • این کتاب، زیبا و الهام‌بخش است. تاب‌آوری عاطفی را تقویت می‌کند و نگاهی خوش‌بینانه از انسانیت ارائه می‌دهد. (Commonsensemedia.org)
  • یک کتاب داستان فوق‌العاده برای کودکانی که اضطراب جدایی را تجربه می‌کنند. (Today’s Parent)
  • زیباترین کتاب ممکن! هر بار مرا به گریه می‌اندازد. (Sara Haines)
  • با مطالعه‌ی این کتاب برخی از پیچیدگی‌های غم و اندوه را برای کودکان خردسال ساده کنید. (CNN Underscored)
  • روشی شگفت‌انگیز برای توصیف اینکه حتی زمانی که کسی می‌میرد، عشق به او در قلبمان هرگز نمی‌میرد. (The Washington Post)
  • پیام این کتاب این است که اگرچه ممکن است از کسانی که به آن‌ها اهمیت می‌دهیم جدا باشیم، اما عشق ارتباط بی‌پایانی است که همه ما را به هم پیوند می‌دهد. (The American Academy of Pediatrics)

کتاب شبکه‌ی نامرئی برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب شبکه‌ی نامرئی اثر پاتریک کارست، هدیه‌ای مناسب برای بسیاری از لحظات مهم زندگی در تمام سنین به شمار می‌رود. این کتاب داستان کودک برای بچه‌هایی که با مسائلی مانند جدایی از عزیزانشان و یا اضطراب تنهایی دست‌و‌پنجه نرم‌ می‌کنند و همچنین والدین، معلم‌ها و روانشناسان کودک بسیار مناسب است.

در بخشی از کتاب شبکه‌ی نامرئی می‌خوانیم

بعد از مدرسه،‌ لوییزا با ذوق‌وشوق و بدوبدو می‌رود پیش گربه‌اش و همه‌ی خبرهای خوب را به او می‌گوید. او هم خبرها را به گوش ستاره‌ها می‌رساند. ستاره‌ها یواشکی این راز را به ابرها می‌گویند. ابرها هم به گوش پرندگان نغمه‌سرا می‌رسانند. پرندگان نغمه‌سرا هم بام تا شام ترانه‌ی عشق سر می‌دهند... . تا اینکه شبکه‌ی نامرئی به شفق جادویی می‌رسد و می‌درخشد.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب شبکه‌ی نامرئی
نویسنده
مترجمسیده هستی حسینی
ناشر چاپیانتشارات مهرسا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات33
زبانفارسی
شابک978-600-989097-2
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب شبکه‌ی نامرئی

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب شبکه‌ی نامرئی

برای دریافت کتاب شبکه‌ی نامرئی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.