معرفی و دانلود کتاب صوتی گرتی شلخته

عکس جلد کتاب صوتی گرتی شلخته
قیمت:
۶,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی گرتی شلخته و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی گرتی شلخته و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی گرتی شلخته

یک داستان کودکانه‌ی زیبا و آموزنده درباره‌ی مسئولیت‌پذیری. لوری مورتنسن در کتاب صوتی گرتی شلخته داستان دو خواهر را تعریف می‌کند که تصمیم می‌گیرند نگه‌داری از یک خوکچه‌ی هندی را بر عهده بگیرند. آن‌ها عاشق حیوان خانگی‌شان هستند؛ اما طولی نمی‌کشد که همه‌چیز تغییر می‌کند.

درباره‌ی کتاب صوتی گرتی شلخته

دو خواهر بازیگوش به‌نام‌های اِما و اولیویا به همراه مادرشان و البته حیوان خانگی‌شان شخصیت‌های اصلی کتاب صوتی گرتی شلخته (Dirty Gertie) هستند. این دو خواهر یک روز در حال رد شدن از کنار مغازه‌ی حیوانات خانگی بودند که چشمشان به یک خوکچه‌ی هندی بامزه می‌افتد و از مادرشان خواهش می‌کنند تا صاحب آن حیوان دوست‌داشتنی شوند. مادر خواهش دخترها را قبول می‌کند؛ اما به یک شرط: این که مسئولیت نگه‌داری از خوکچه را تمام و کمال بر عهده بگیرند.

اِما و اولیویا شرط مادرشان را می‌پذیرند و با خوکچه‌ی هندی به خانه برمی‌گردند. گرترود نامی است که دخترها برای حیوانشان انتخاب می‌کنند. آن‌ها باید هر روز از گرترود مراقبت کنند، به او غذا بدهند و تمیز و پاکیزه نگه‌اش دارند. اما این دو خواهر حسابی بازیگوش هستند و مدام فراموش می‌کنند وظایفشان را دقیق و به‌موقع انجام دهند. آنقدر که گرترود تبدیل به گرتی کثیف می‌شود!

مامان می‌گوید اگر از گرتی مراقبت نکنند، باید خانه‌ی جدیدی برای او پیدا کنند. اما اِما و اولیویا در عین حال که از مسئولیت‌های نگه‌داری از گرترود خسته و کلافه شده‌اند، خوکچه‌شان را دوست دارند و حسابی به حضور این عضو جدید خانواده عادت کرده‌اند. آیا آن‌ها می‌توانند مادرشان را راضی کنند که از این تصمیم منصرف شود تا بتوانند خوکچه را نگه دارند؟ آیا این دو خواهر مسئولیت‌پذیری را یاد خواهند گرفت؟

لوری مورتنسن (Lori Mortensen) این داستان زیبا و آموزنده را نوشته، فاطمه خانلری آن را به زبان فارسی ترجمه کرده و نشر صوتی آوارسا این اثر را در قالب کتاب گویا منتشر کرده است.

کتاب صوتی گرتی شلخته برای چه کسانی مناسب است؟

اگر می‌خواهید به کودکان 5 تا 8 سال خود مفهوم مسئولیت‌پذیری را از خلال قصه‌گویی آموزش بدهید، شنیدن این کتاب صوتی را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

با لوری مورتنسن بیشتر آشنا شویم

لوری مورتنسن نویسنده‌ی بیش از 100 کتاب جایزه‌گرفته برای کودکان است. او بیشتر در حوزه‌ی نگارش کتاب‌های مصور فعالیت دارد و چنان که خودش می‌گوید، کتاب‌ها از کودکی تا همین حالا بهترین دوستان او هستند.

در بخشی از کتاب صوتی گرتی شلخته می‌شنویم

وقتی اِما و الیویا با حیوون خونگی جدیدشون به خونه برگشتن، قفسش رو توی اتاق خوابشون گذاشتن. بعد کف قفس رو با روزنامه‌های پاره‌پوره پر کردن و بهش آب و غذا دادن. تمام اون روز دو خواهر از شادی بالا و پایین پریدن چون نمی‌تونستن باور کنن که یک دوست جدید به خانواده‌شون اضافه شده.

چند وقتی گذشت و بچه‌ها به حضور گرتی کنار خودشون خیلی عادت کرده بودند. تماشا کردن رفتار‌های بامزه‌ش درحالی که داشت هویج می‌خورد خیلی سرگرم‌کننده بود. همین‌طور وقتی که بیرون از قفس می‌ذاشتنش تا توی اتاق بازی کنه، از حرکات تند و دوییدنش به این‌طرف و اون‌طرف لذت می‌بردند. البته بچه‌ها! اضافه کنم که نگه داشتن گرتی چالش‌های زیادی هم داشت. مثلاً بعضی وقت‌ها با پاهاش از توی قفسش آشغال پرت می‌کرد یا غذاش رو همه‌جای اتاق می‌ریخت. همین‌طور فضله‌هایی که موقع بازی بیرون از قفس به‌جا می‌ذاشت بوی خیلی بدی داشت و همه جا رو کثیف می‌کرد. حموم کردنش و تمیزکاری‌های قفسش هم دردسرهای خودش رو داشت. برای همین بچه‌ها دیگه کم‌کم داشتن از انجام مسئولیت‌های اون کلافه می‌شدن.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
11 دقیقه
گرتی شلخته

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی گرتی شلخته
نویسنده
مترجمفاطمه خانلری
راویمبینا چیت سازان، سامره فضلی
ناشر صوتی آوارسا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۱۱ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی گرتی شلخته

sadegh abdi
۱۴۰۲/۱۲/۱۶
درود به دوستان کتابراهی
کتاب داستان گرتی شلخته داستان دوتا بچه هست ک با مامانشون بیرون میرن و یه همستر میبینن و از مامانشون درخواست میکنن ک براشون بخره
مادر با قول گرفتن از بچه‌ها برای مراقبت و مسولیت پذیری در مقابل حیوان خونگیشون اون رو براشون میخره
اما بعد از مدتی بچه‌ها قولشون رو فراموش و
میکنند …
در کل کتاب خوب و آموزشی بود به بچه‌ها حس مراقبت و مسولیت پذیری رو آموزش میده
علاوه بر این قصه با صدای گوینده جذابیت خودش رو داره. من برا پسر ۴ ساله م خریدمش و کاملا براش قابل درک بود و دوسش داره و شبها قبل از خواب گوش میده
سپاس از کتابراه عزیز
تلخابی
۱۴۰۲/۱/۲۹
سلام وقتتون بخیر دوستان
مدتی بود که من به دنبال کتابی برای دخترم بودم تا مسولیت پذیری و نظم دو به بچه‌ها در غالب داستان تعریف کنه به نظر من این کتاب خیلی تاثیر گذار بود روش خصوصا کتابش صوتی که به‌صورت نمایش داستانو اجرا کرده تابه حال چند بار گوش کرده برای من جالب بود
مریم سدیر
۱۴۰۲/۱/۲۶
داستان روان کتاب به آموزشی غیرمستقیم بچه‌ها خیلی کمک می‌کنه. مرسی آوارسا که قصه‌های خوبی را انتخاب میکنی و با کیفیت خوب هم ارائه میدهی
Zahra Esmaily
۱۴۰۲/۵/۴
تمام رفتارهای نیک اگر به زبان کودکانه و داستان گفته بشه بیشتر تاثیر میزاره رو بچه‌ها تا گفتن دستوری پدر و مادرها
eli.ela
۱۴۰۳/۱/۱۹
سلاممن ۱۱ سالمه کتاب جالبی بود. من تصمیم گرفتم مسئولیت کارهامون به عهده بگیرم. با تشکر از کتابراه
سارینا میرباقری
۱۴۰۲/۲/۱۲
سلام این کتاب راتوصیه میکنم به شما دوستان، موضوعش راجع به مسئولیت پذیری است. داستان خوبی است.
Saleh Siamaki
۱۴۰۳/۱/۲۶
واسه دخترم گرفتم و خیلی خوشش اومد و رفتار‌های شخصیت کتاب رو واسم تعریف میکنه
دلوین
۱۴۰۲/۱۱/۱۶
مسئولیت پذیری رو در قالب داستان شرح میده و به نظرم خیلی خوب بود
فاطمه امیدی
۱۴۰۲/۱/۷
خواندن این کتاب در زمینه آموزش نظم و انضباط تو کارهای شخصی برای کودکان عالی هست
شهلا اله دادیان
۱۴۰۲/۱۱/۲۹
کتاب قشنگی بود و حس مسئولیت پذیری رو در بچه‌ها تقویت می‌کنه
Nadi
۱۴۰۲/۱۱/۲۸
داستان خوبی بود برای مهارت مسئولیت پذیری
فیروزه هاشمی
۱۴۰۲/۱۰/۸
یک کتاب عالی و آموزنده در باب مسئولین پذیری، با گویندگی جذاب
مسلم مومنی
۱۴۰۱/۱۰/۲۷
خیلی کوتاه بود کاش بیشتر می‌شد که بچه رو بشد خوابوند
کیانی
۱۴۰۲/۱۲/۵
عالی بود دخترم خوشش میاد
رقیه حاجی موسایی
۱۴۰۲/۹/۱۹
دخترم خوشش اومد ممنون از کتابراه
مشاهده همه نظرات 15

راهنمای مطالعه کتاب صوتی گرتی شلخته

برای دریافت کتاب صوتی گرتی شلخته و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.