معرفی و دانلود کتاب شعله‌های عشق در آتش حسرت

عکس جلد کتاب شعله‌های عشق در آتش حسرت
قیمت:
۲۷,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب شعله‌های عشق در آتش حسرت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب شعله‌های عشق در آتش حسرت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب شعله‌های عشق در آتش حسرت

اکبر فرزانه در کتاب شعله‌های عشق در آتش حسرت به توصیف زندگی آدم‌هایی می‌پردازد که در قلب سنگی‌شان، پلیدی، دروغ، کینه و حسادت وجود دارد و تا آخر عمر روزهایی پر از رنج و عذاب را تجربه می‌کنند.

در بخشی از کتاب شعله‌های عشق در آتش حسرت می‌خوانیم:

ماجرا از این‌جا شروع می‌شود زخم بازوی مجید در اثر اصابت گلوله دشمن احتیاج به پانسمان و مراقبت داشت دختران جوان و زنانی که اوقات خود را وقف بهداشت و پرستاری رزمندگان مجروح و مصدوم کرده بودند و خدمت در پشت جبهه را افتخاری برابر شهادت می‌دانستند مشغول انجام وظیفه بودند نگاه سارا در یکی از چرخش‌هایش به مجید که در گوشه‌ای کز کرده بود افتاد در حالی‌که زخم او را پانسمان می‌کرد با دقت چشمان او را نگریست و پرسید نام شما مجید است؟

مرد جوان با نگاه شگفت‌انگیز پاسخ مثبت داد. اتفاق عجیبی در حال شکل گرفتن بود. سارا حس کرد خون در رگ‌هایش منجمد شد و لحظه‌ای بعد با فشاری بیشتر به قلبش هجوم برد سراسر وجودش به دو چشم تیزبین تبدیل شد با نگاهی که برق عجیبی داشت و لبخند عجیب‌تر پرسید مرا شناختی من سارا هستم دوست زمان کودکی‌مان اما کلمات در دهانش خشک شد از فرط اضطراب جرأتش را باخت آشفته و هراسان چشم در چشم مجید دوخت.

جاذبه مهمی ذهن او را تسخیر کرده بود لذت عظیمی در وجودش پدید آمد و از چنان خوشبختی زلالی پر کرد که امواج آن به همه‌ی سلول‌های بدنش رسید از سوی دیگر حال عجیبی عارضش شد بیم - وحشت - اصطراب - دلهره - تشویش - طپش‌دل - بی‌قراری - کنجکاوی و توده‌ای از این حالات که قلم قادر نیست کیفیت آن‌ها را در چهره او منعکس کند.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب شعله‌های عشق در آتش حسرت
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات نظری
سال انتشار۱۳۹۵
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات178
زبانفارسی
شابک978-600-289-312-3
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان ایرانی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب شعله‌های عشق در آتش حسرت

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب شعله‌های عشق در آتش حسرت

برای دریافت کتاب شعله‌های عشق در آتش حسرت و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.