معرفی و دانلود کتاب شنگ و شنگبان: من شنگم

عکس جلد کتاب شنگ و شنگبان: من شنگم
قیمت:
۲۴,۸۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب شنگ و شنگبان: من شنگم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب شنگ و شنگبان: من شنگم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب شنگ و شنگبان: من شنگم

کتاب شنگ و شنگبان: من شنگم نوشته‌ی سم گارتن، ماجرای بامزه‌ و آموزنده‌ی یک سمور آبی به نام شنگ را به تصویر می‌کشد. روزی شنگ تصمیم می‌گیرد یک رستوران راه‌اندازی کند که این تصمیمش دردسرها و ماجراهایی را برایش به همراه می‌آورد. این داستان نامزد جایزه بهترین کتاب مصور گودریدز در سال 2014 شده است.

موضوع کتاب شنگ و شنگبان: من شنگم (I Am Otter) چیست؟

در این داستان، شنگ یک سمور آبی کوچولو است که از وقتی به دنیا آمده همراه با شنگبان یعنی صاحبش زندگی می‌کند. او یک دوست عروسک هم به نام تدی دارد. شنگ، شنگبان و تدی روزهای خیلی خوبی را در کنار هم سپری می‌کنند، به خصوص روزهای تعطیل؛ اما شنگ روزهایی را که شنگبان مجبور است سر کار برود، اصلاً دوست ندارد برای همین دست به کارهای مختلف و بامزه‌ای می‌زند، اما هیچ کدام فایده ندارد. به همین دلیل شنگ وقتی تنها می‌شود تصمیم می‌گیرد تا یک رستوران راه بیاندازد، اما...

درباره‌ی مجموعه شنگ و شنگبان (Otter):

سم گارتن (Sam Garton) داستان‌هایی شاد و دوست داشتنی را در این مجموعه به تصویر کشیده است که علاوه بر اینکه کودکان را سرگرم می‌کند، مفاهیمی را نیز به آنان می‌آموزد. داستان‌های مجموعه شنگ و شنگبان خنده‌دار و جالب است و لحظات مفرح و دلچسبی را برای کودکان رقم خواهد زد.

کتاب شنگ و شنگبان: من شنگم مناسب چه کسانی است؟

این داستان دلنشین به همراه تصاویر زیبا برای کودکان سنین 3 تا 7 سال سرگرم کننده است و به آن‌ها مفهوم دوستی و مهربانی را می‌آموزد.

در بخشی از کتاب شنگ و شنگبان: من شنگم می‌خوانیم:

به نظر من و تدی هیچ منصفانه نبود که ما شغل نداشته باشیم؛ این شد که یک روز تصمیم گرفتیم برای خودمان کار و باری دست و پا کنیم: رستوران تست؛ بعد از اینکه فوت و فنش را یاد گرفتیم... کرامان را شروع کردیم.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب شنگ و شنگبان: من شنگم
نویسنده
مترجمآرزو قلی زاده
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات33
زبانفارسی
شابک978-600-462-065-9
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب شنگ و شنگبان: من شنگم

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب شنگ و شنگبان: من شنگم

برای دریافت کتاب شنگ و شنگبان: من شنگم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.