معرفی و دانلود کتاب صوتی قلم موی جادویی

عکس جلد کتاب صوتی قلم موی جادویی
قیمت:
7000 تومان - 0.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی قلم موی جادویی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی قلم موی جادویی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی قلم موی جادویی

ام جی یورک در کتاب صوتی قلم موی جادویی قصه‌ی ما لینگ را روایت می‌کند، پسر فقیری که آرزو داشت نقاش شود اما پولی برای خرید قلم مو و رنگ نداشت... . او در این داستان آموزنده و قدیمی ضمن تحسین نیکوکاری، به کودکان نشان می‌دهد عاقبت حریص بودن تنهایی است و از آن‌ها می‌خواهد از قدرتشان برای کمک به دیگران استفاده کنند.

درباره‌ی کتاب صوتی قلم موی جادویی

قصه‌ای لطیف و رویایی از سال‌های دور چین. ما لینگ، قهرمان کتاب صوتی قلم موی جادویی (The Magic Paintbrush) پسرکی فقیر و تنهاست که هیچ خانواده‌ای نداشت. او برای تامین زندگی‌اش کارهای دیگران را انجام می‌داد، مثلا گله‌ی گاوها را به چرا می‌برد یا در فصل سرما هیزم مردم روستا را جمع می‌کرد. ما لینگ با وجود همه‌ی سختی‌ها، قلب مهربانی داشت و اگر برای کمک به دیگران کاری از دستش برمی‌آمد دریغ نمی‌کرد.

پسرک خیلی دوست داشت نقاشی یاد بگیرد اما هیچ استادی با دیدن لباس‌های پاره‌اش او را قبول نمی‌کرد چون مشخص بود که ما لینگ هیچ پولی ندارد و از عهده‌ی خرید قلم مو و وسایل نقاشی برنمی‌آمد. یک روز غریبه‌ای مهربان به ما لینگ قلم مویی جادویی هدیه داد که به نقاشی‌هایش جان می‌بخشید و هر چیزی او می‌کشید زنده می‌شد. پسر از این جادو برای کمک به بقیه استفاده کرد. اسم او خیلی زود بین مردم پخش شد و همه برای حل مشکلاتشان پیش ما لینگ می‌آمدند. امپراطور حریص هم که ماجرا را شنیده بود فکر کرد این قلم مو، می‌تواند قدرت و پول زیادی برایش بسازد پس دستور داد ما لینگ را نزد او ببرند... .

کتاب صوتی قلم موی جادویی نوشته‌ی‌ام جی یورک (M. J. York) داستانی آموزنده درباره‌ی بخشش و طمعکاری است. در این قصه‌ی زیبا قهرمان از قدرتش برای کمک به مردم استفاده می‌کند اما امپراطور سعی دارد با قلم مو ثروت بیشتری جمع کند. در پایان داستان ما لینگ درس مهمی به امپراطور می‌دهد و به او ثابت می‌کند که هیچ‌چیز باارزش‌تر از مهربانی، دوستی و بخشش نیست.

کتاب صوتی قلم موی جادویی مناسب چه کسانی است؟

شنیدن این داستان زیبا را به کودکان 4 تا 8 سال پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب صوتی قلم موی جادویی می‌شنویم

پسرک یتیم بیشتر از هر چیزی توی دنیا آرزو داشت که نقاش بشه. اما هر نقاشی که لباس کهنه و پاره پوره‌اش رو می‌دید متوجه می‌شد که جیبش خالیه و هیچ پولی نداره تا قلم مو یا بوم نقاشی بخره. پس در نتیجه کسی حاضر نبود بهش این هنر رو آموزش بده. یک‌بار از مدیر مدرسه روستاشون خواست تا قلم موی کهنه و شکسته‌ای که بلااستفاده یه گوشه افتاده بود رو بهش قرض بدن. اما مدیر مدرسه درخواستش رو رد کرد و گفت: هه هه هه! یه پسربچه یتیم مثل تو چی از نقاشی کشیدن سرش می‌شه؟

اما ما لینگ ناامید نشد و همچنان تصمیم داشت که نقاش بشه. پس باید یه فکر دیگه‌ای می‌کرد. برای همین شروع کرد به کشیدن طرح کوه و دریا روی خاک. برای این کار شاخه‌های درخت رو توی آتیش می‌سوزوند و وقتی انتهای اون‌ها سیاه می‌شدن ازشون مثل یه قلم مو برای کشیدن طرح پرنده و آهو استفاده می‌کرد. بعد از اون برای کشیدن نقش گل یا ماهی روی سنگ انگشتش رو مرطوب می‌کرد و از آب کمک می‌گرفت... .

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
13 دقیقه
قلم موی جادویی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی قلم موی جادویی
نویسنده
مترجمفاطمه خانلری
راویمبینا چیت سازان، محمد طالشیان
ناشر صوتی آوارسا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۱۳ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی
7000 ت - 0.99 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی قلم موی جادویی

romina javaheri
۱۴۰۱/۸/۲۵
گاهی باید به داستانهای کودکانه گوش سپرد و برای لحظاتی از دنیای سخت بزرگسالی فاصله گرفت..همیشه بزرگترین نکته هارو میشه از دل قصه های بچه ها و دنیای اونها یادگرفت که این قصه جزو اون دسته است..این کتاب رو گوش کنید و اجازه بدید شمارو به دنیای کودکیتون ببره و با تصویر سازی جالب و صدا پیشگان خوبش لبخند به لبتون بیاره..🍃🌸💫🧚
neda
۱۴۰۱/۹/۲۲
بسیاررررر عالیه من همراه با پسرم داستانهای کودکان رو گوش میدیم و لذت میبریم
فروزان
۱۴۰۱/۱۲/۲۳
عالی بود و من خیلی دوستش داشتم ممنونم که خوب خوانده شد
A Rahimi
۱۴۰۲/۱۲/۳
دخترم خیلی خوشش آمد ممنون
مشاهده همه نظرات 4

راهنمای مطالعه کتاب صوتی قلم موی جادویی

برای دریافت کتاب صوتی قلم موی جادویی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.