معرفی و دانلود کتاب شهامت رها بودن

عکس جلد کتاب شهامت رها بودن
قیمت:
۲۰۰۰۰ 10000 تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب شهامت رها بودن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب شهامت رها بودن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب شهامت رها بودن

در کتاب شهامت رها بودن، دنیایی از آگاهی نهفته است. این کتاب هدیه‌ای است از یک آموزگار بزرگ، گای فینلی که صفحات آن مملو از آگاهی‌هایی است که کمک می‌کند تا از اضطراب و تنش‌هایتان کاسته شود و بر آنها غلبه کنید و شاد زندگی کنید.

آیا شما جرأت این را دارید که رها و آزاد باشید؟ نه اینکه فقط آرزوى آزاد و رها بودن داشته باشید، بلکه در تمام لحظات به این امر آگاه باشید که حق و توان معنوى آن را دارید که بدون ترس، نگرانى، و شک و تردید زندگى کنید؟

آیا تا به حال چنین شرایطى برایتان پیش آمده که سعى کرده باشید خودتان را از شر لرزه‌اى که تغییرى ناخواسته براى لحظاتى بر اندام شما انداخته خلاص کنید؟ اگر این‌طور بوده، پس مى‌دانید که با چه چیزى مواجه هستید. دوست داشتن ایده آزادى و پروراندن آرزوى آن در ذهن یک چیز است؛ اما رها کردن آن چیزهایى که جلوى آزادى شما را در زندگى مى‌گیرند به شهامتى احتیاج دارد... که به ظاهر داستانش کاملاً فرق مى‌کند! با وجود این، آزادى مى‌تواند از آن شما باشد. هیچ شکى در این رابطه وجود ندارد، به شرط آنکه شما بخواهید حقیقت را در مورد خودتان بدانید در مورد اینکه کى و چى نیستید. 

واقعیت این است که شما هیچ یک از این افکار و احساسات شکست‌خورده‌اى نیستید که سعى مى‌کنند ارزشتان را پایین بیاورند و شما را به سمتى سوق بدهند که براى نجات دوباره خودتان در پى کسب یک «قدرت» جدید باشید! و وقتى شما به درستى این حقایق پى مى‌برید، آن‌وقت چشمهایتان به روى گونه مقدسى از حقیقت باز مى‌شود: شما براى رسیدن به رهایى به هیچ نیروى جدیدى نیاز ندارید. هیچ یک از آن «مسیرهاى رو به قدرت» شما را به جایى نمى‌برند. هر زمان که شما به رغم وجود افکار و احساسات زیان‌بخش، از عاجز و ناتوان دیدن خودتان دست بردارید، به آن آزادى معنوى که در آرزویش هستید خواهید رسید!

در کتاب شهامت رها بودن (The Courage to Be Free Discover You Original Fearless Self)، شما در کمال خرسندى کشف خواهید کرد که واقعا چه کسى هستید. خویشتن بى‌هراس ذاتى شما از این پس دیگر نمى‌تواند اسیر هیچ‌گونه موقعیت ناخواسته درونى یا بیرونى شود. درست همان‌طورى که آفتاب نمى‌تواند در سایه خودش قرار بگیرد. 

هر انسان قدیس و فرزانه، و مرد یا زن خردمندى از هر سنت جاودانه‌اى از شرق و غرب، زمان گذشته و حال پیام خاصى براى شما دارد: میراث عظیمى براى شما به ارمغان گذاشته شده است. 

گنجینه‌اى از هدایاى معنوى در انتظار شماست؛ فقط کافیست که شما آن را براى خودتان طلب کنید. اما این یک گنجینه عادى نیست؛ درون این صندوق استثنایى، گنجینه‌هاى دیگرى نهفته است صندوق اندر صندوق اندر صندوق هر یک از این گنجینه‌ها هدیه‌اى در درون دارد که ارزش گنجینه قبلى را بالا مى‌برد! اما بیایید حالا خیلى از خودمان جلوتر نرویم. یعنى در مورد چیزى صحبت خواهیم کرد که وقتى ما محتویات گنجینه اصلى را بررسى کردیم، درون بقیه صندوق‌ها وجود داشت. 

این چیزى است که درون نخستین گنجینه بزرگ انتظار شما را مى‌کشد. 

این حق طبیعى و مسلم شماست که رها و آزاد باشید. 

شما از این حق برخوردارید که بدون ترس و وحشت از اینکه چه چیزى ممکن است در آینده انتظارتان را بکشد، قدم در این زندگى بگذارید. 

گاى فینلى (Guy Finly) در اورگان جنوبى زندگى و تدریس مى‌کند. او بنیاد آموزش زندگى را در این شهر تأسیس کرده و مدیریت آن را بر عهده دارد مدرسه‌اى غیرانتفاعى جهت درک و شناختن خود که در همه نقاط دنیا شناخته شده است. مدت سى‌سال است که او به مردم کمک مى‌کند تا به یک زندگى کاملاً آزاد و احساس رضایت دائمى دست پیدا کنند. گاى فینلى که این روزها موفقیت بزرگى کسب کرده است، مؤلف بیش از سى و هشت کتاب و آلبوم صوتى منحصر به فرد مى‌باشد شامل: قوانین بدون چون و چراى زندگى بى‌هراس، رها کنید و در لحظه زندگى کنید، اعجاز رها کردن، و خودتان را آزاد کنید. 

فهرست مطالب کتاب

مقدمه: آنچه از این کتاب یاد مى‌گیرید
بخش اوّل: رها  کنید
فصل 1: گنجینه خویشتن حقیقى خودتان را کشف کنید
فصل 2: این باورهاى دروغین را بشکنید و آزاد و رها باشید
فصل 3: خویشتن بى‌هراس ذاتى‌تان را بازیابید
فصل 4: شما آزادید که تجربه زندگى خودتان را عوض کنید
بخش دوم: اصول پیدا کردن
فصل 5: چند نکته کلیدى براى اینکه در زندگى بر خودتان مسلط شوید
فصل 6: بر اساس آن چیزى عمل کنید که درست مى‌پنداریدش
فصل 7: از این به بعد وقتى اوضاع بد به نظر مى‌رسد شما خوب‌ها را ببینید
فصل 8:  کسانى را که به شما آزار مى‌رسانند ببخشید
فصل 9: هرگز به حال خودتان تأسف نخورید
فصل 10: رها کنید و با جریان زندگى حقیقى حرکت کنید
فصل 11: با حقایق دوست باشید
فصل 12: شتاب را  کنار بگذارید و با آرامش زندگى کنید
فصل 13: خودتان را از یکنواختى نجات دهید
فصل 14: در زمان حال زندگى کنید
فصل 15: شهامت تغییر کردن داشته باشید
درباره نویسنده

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب شهامت رها بودن
نویسنده
مترجمشهره عبداللهی
ناشر چاپیانتشارات ذهن آویز
سال انتشار۱۳۹۲
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات184
زبانفارسی
شابک978-600-118-106-1
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
۲۰۰۰۰ 10000 ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب شهامت رها بودن

محمدحسین حیدری
۱۳۹۷/۱/۹
رهایی از چی؟ من نخوندم ولی این همون سارق روح نیست؟ "مجموعه سارق روح شبکه پنج" به نظرم خیلی باید روی مطالعه اینجور کتابها و مسایل روانشناسی دقت کنیم.
انتشارات موسسه امام خمینی ره یک سری کتابهای روانشناسی چاپ کرده‌اند با عنوان "مهارت‌های زندگی"، یکی‌اش را من دارم. در منابعش نزدیک 70 کتاب مختلف روانشناسی نوین و اسلامی دیده میشه. کتابهاشون مفید، جامع و مختصر هست.
hamideh mojtahedi
۱۴۰۰/۶/۷
چرا میگم بد نیست! از طرف من به مترجم بگید اینهمه تلاش برای انتخاب کلمات سخت به چه جهت؟ من همزمان این کتاب رو به ترکی استانبولی هم خوندم ولی وقتی مقایسه میکنم میبینم فهم ترکی استانبولی برام راحتتر بود، چون ترجمه ش روانتر بود...
در کل: کتابی بود که مترجم بهتر میتونست ترجمه ش کنه
عبدالله مرادیان
۱۳۹۶/۱۱/۱۲
کتابی است عالی که به زندگی روح و معنی میده. آدمی را به سمت حقیقت وجودی خود هدایت میکند.
با زحمتی که مترجم محترم کشیده‌اند ولی ترجمه آن برای من کمی سنگین بود. و بخاطر همین بهتره که یه بار دیگه کتاب رو بخونم چون پر است از آموزه‌های مفید
ali shirali
۱۳۹۸/۸/۵
کتاب جالبیه، تو زندگی میشه بکارش گرفت
بیرانوند
۱۳۹۷/۱/۲۳
لذت بردم
با تشکر فراوان از شما
سروش سلیمی
۱۳۹۶/۹/۷
کتاب جالبی بود.. ممنون
پرنیان فتوحی
۱۴۰۰/۱/۳
الهام‌بخش و تفکر برانگیز
مینا خاکسار
۱۳۹۷/۵/۵
کتاب جالبی بود ممنون
بیرانوند
۱۳۹۷/۱/۲۱
دارم از خوندنش لذت میبرم
مشاهده همه نظرات 9

راهنمای مطالعه کتاب شهامت رها بودن

برای دریافت کتاب شهامت رها بودن و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.