معرفی و دانلود کتاب شهر کج

عکس جلد کتاب شهر کج
قیمت:
۳۸,۸۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب شهر کج و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب شهر کج و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب شهر کج

کتاب شهر کج، روایتی بامزه و متفاوت از شهری‌ست که در آن هیچ‌ چیز صاف نیست! مسعود ملک‌یاری نویسنده‌ی این داستان جذاب، ماجرا را از روزی شروع می‌کند که گاگوری، گورخر داستان، قصد سفر به شهر بزرگ گورخر‌ها، یعنی گوراگور را دارد؛ شهری که همه‌ی گورخر‌هاعاشق آنجا هستند. با‌این‌حال هیچ‌کسی در این شهر به‌درستی متوجه کجی خود نیست؛ چرا که اصلا همه‌چیزِ این شهر کج است! تا روزی که پای گاگوری به گوراگور می‌رسد...

درباره‌‌ی کتاب شهر کج

شهر کوچکی را تصور کنید که همه‌چیز در آن رنگی‌رنگی و زیباست و مردمان آن شاد و خوشحال‌اند؛ بااین‌حال این شهر یک تفاوت بزرگی دارد که همه‌ی ساکنین‌اش به آن خو گرفته‌اند. داستان از این قرار است که همه‌چیز در شهر خیالی ما کج است. بله یک شهر کج! مسعود ملک‌یاری، با همراهی تصویر‌گری متفاوت سوزان باتوری، ماجرای این شهر شگفت‌انگیز را در کتاب شهر کج برای ما خواهد گفت.

گوراگور، رؤیایی‌ترین شهری‌ست که هر گورخری می‌تواند به عمر خود ببیند. در حقیقت، آرزوی هر گورخری این است که پای خود را به گوراگور برساند و در آن‌جا زندگی کند. گاگوری، گورخر بامزه‌ی داستان ما هم از این ماجرا جدا نیست. او روز و شب را به رسیدن به گوراگور فکر می‌کند، غافل از آن که چه اتفاقات متفاوتی در این شهر انتظارش را می‌کشند! گاگوری، که ماجراجوترین گورخری‌ست که در عمر خود خواهید دید، بالاخره تصمیم خود را می‌گیرد و عزمش را جزم می‌کند تا خود را به شهر رؤیایی و محبوبش یعنی گوراگور برساند.

هیچ‌کاری برای گورخر متفاوت داستان ما ناممکن نیست؛ پس بالاخره به آرزوی خود می‌رسد و به گوراگو می‌رود، اما همان‌لحظه، تمام آرزوهای گاگوری برباد می‌رود! چراکه شهر گوراگور اصلاً شبیه آن‌ چیزی نیست که گاگوری فکرش را می‌کرده است! البته که این شهر زیبایی‌های زیادی دارد، اما یک موضوع عجیب نیز در آن هست که گاگوری نمی‌تواند از خیر آن بگذرد. به عبارت دیگر، در شهر گوراگور همه‌چیز کج است! خانه‌ها و درخت‌ها کج هستند و حتی مردم روی زمین کجکی راه می‌روند. این ماجرا از زمانی شروع شد که پادشاه گوراگو به همه دستور داد تا مثل خود او کج باشند! پس حالا بعید نیست که وقتی پای گاگوری، به شهر کج داستان برسد، همه به او چپ‌چپ نگاه کنند.

کتاب شهر کج با تلاش نشر پرتقال به دست‌ کودکان ایران‌زمین رسیده است.

کتاب شهر کج برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب جذاب را به کودکان علاقه‌مند به داستان‌های مصور و روایت‌های بامزه پیشنهاد می‌کنیم. مطالعه‌ی این کتاب برای گروه سنی 3 تا 7 سال مناسب است.

با مسعود ملک‌یاری بیشتر آشنا شویم

مسعود ملک‌یاری (متولد 1359) از نویسندگان و مترجمین موفق و شناخته‌شده‌ی ایرانی‌ست. او همچنین در کنار نگارش و ترجمه به نقد آثار نیز می‌پردازد. مسعود ملک‌یاری مدرک کارشناسی خود را در رشته‌ی سینما و گرایش فیلم‌نامه‌نویسی از دانشگاه هنر دریافت کرد. او همچنین دارای مدرک کارشناسی‌ارشد ادبیات نمایشی از دانشگاه سوره است. از آثار تألیفی این هنرمند می‌توان به «سفر مرد بی‌لبخند»، «بهترین بودن» وشهر کج اشاره کرد. همچنین کتاب‌های «جزیره‌ی آبل»، «جنگاوران جوان» و «دزد واقعی» از نمونه آثار ترجمه‌‌شده توسط مسعود ملک‌یاری هستند.

در بخشی از کتاب شهر کج می‌خوانیم

باورکردنی نیست!
در گوراگور همه‌چیز این شکلی شده!
و زندگی این‌طوری در آن جریان دارد.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب شهر کج
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات47
زبانفارسی
شابک978-622-274100-6
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب شهر کج

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب شهر کج

برای دریافت کتاب شهر کج و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.