معرفی و دانلود کتاب شکارچی فکرهای خوب

عکس جلد کتاب شکارچی فکرهای خوب
قیمت:
۱۴,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب شکارچی فکرهای خوب و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب شکارچی فکرهای خوب و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب شکارچی فکرهای خوب

کتاب شکارچی فکرهای خوب اثر بونی کلارک، داستانی زیبا و قدرتمند درباره‌ی تشخیص افکار مزاحم و ناراحت‌کننده و جایگزینی آن‌ها با افکار خوب و لذت‌بخش است. این کتاب به کودکان یاد می‌دهد چگونه با وسواس فکری و احساسات بد خود کنار بیایند و به والدین و معلم‌ها می‌آموزد چطور بچه‌ها را در این راه همراهی کرده و آن‌ها را به عنوان یک شکارچی برای به دام انداختن فکرهای خوب تربیت کنند!

درباره‌ی کتاب شکارچی فکرهای خوب

آیا تا به حال فکر ناخوشایندی برایتان پیش آمده است که هر چقدر هم سعی کرده‌اید آن را کنار بزنید، نتوانید از شر آن خلاص شوید؟ این موضوع برای کودکان بسیار سخت‌تر است. رهایی از افکار ناخوشایند و ناخواسته و جایگزین کردن آن‌ها با فکرهای خوب، ایده‌ی اصلی بونی کلارک (Bonnie Clark) در نگارش کتاب شکارچی فکرهای خوب (Catching Thoughts) به‌شمار می‌رود.

این داستان الهام‌بخش و دوستانه، ماجرای دختربچه‌ای را روایت می‌کند که تلاش می‌کند از یک فکر منفی که مدام به دنبال اوست،‌ رها شود. یک بالن آبی که با رنگ خاکستری تیره احاطه شده، نمایان‌گر افکار منفی دخترک است. حرکت دادن و جابجایی این بالن بزرگ به نظر او غیرممکن خواهد بود، اما وقتی این اتفاق می‌افتد، افکار شاد و مثبت به شکل بالن‌های رنگارنگ شناور در یک آسمان آفتابی و صاف نشان داده می‌شوند. این کتاب حس خودآگاهی را تشویق و تحسین کرده و بچه‌ها را به ابزارهایی که برای مدیریت موفقیت‌آمیز احساساتشان نیاز دارند، مجهز می‌کند.

کتاب شکارچی فکرهای خوب به بزرگسالان و کوچک‌ترها یادآوری می‌کند این ما هستیم که تصمیم می‌گیریم به چیزهای زیبا، واقعی و خوب فکر کنیم. بونی کلارک در این کتاب قدرت مواجهه با افکار منفی و احساسات ناخوشایند را می‌بخشند و با ارائه‌ی تصاویر زیبا به کودکان می‌آموزد که چگونه افکار خود را مدیریت کنند. او به بچه‌ها نشان می‌دهد که هیچکدامشان در برابر اضطراب، ترس و نگرانی‌ها و افکار ناخوشایند ناتوان نیستند؛ فقط باید روش رویارویی با آن‌ها را بیاموزند.

کتاب حاضر برای هر کودکی است که با غم، اندوه یا اضطراب دست‌وپنجه نرم می‌کند. این داستان کوتاه به کودکان می‌آموزد که چگونه افکار ناخواسته را بپذیرند، نسبت به آن‌ها دلسوزی کرده و سپس افکار مثبت را به طور فعال جایگزینشان کنند. کتاب شکارچی فکرهای خوب داستانی آرام و متفکرانه است که پله‌پله به خوانندگان جوان خود می‌آموزد فقط بر افکاری تمرکز کنند که زیبایی، شادی و آرامش را به زندگی آن‌ها به ارمغان می‌آورد.

کتاب شکارچی فکرهای خوب نوشته‌ی بونی کلارک را انتشارات مهرسا چاپ و منتشر کرده است. نسخه‌ی الکترونیکی این کتاب هم‌اکنون از طریق سایت و اپلیکیشن کتابراه در دسترس شما قرار گرفته است.

در نکوداشت کتاب شکارچی فکرهای خوب

  • یک انتخاب عالی برای اشتراک‌گذاری با کودکانی که با اضطراب یا حتی نگرانی‌های سطح پایین دست‌وپنجه نرم می‌کنند. (School Library Journal)
  • کتابی است که در حال حاضر به آن نیاز داریم؛ ساده و در عین حال تأثیرگذار! شما و کودکانتان قطعا پس از خواندن این کتاب لذت‌بخش به جست‌وجوی افکار واقعی‌تر، شادتر و آرام‌تری خواهید پرداخت. (Emily Kilgore)
  • بونی کلارک به آرامی به ما یادآوری می‌کند که می‌توانیم به رویارویی با افکار ناخواسته و دشوار خود بپردازیم و این توانایی را به کودکان نیز بیاموزیم. این مهارت در طبیعت ماست که از چالش‌های زندگی با مهربانی و بدون شرم استقبال کنیم. (Dr. Jerome Lubbe)
  • این کتاب باید به دست همه‌ی کودکان برسد؛ رها کردن افکار منفی، فضایی را برای جذب اتفاقات خوب و زیبا فراهم می‌کند. متنی روان و سرگرم‌کننده که برای هر کودکی قابل درک است. (Vikki Fraker)

کتاب شکارچی فکرهای خوب برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب شکارچی فکرهای خوب منبع مناسبی برای تمام والدین، مشاوران مدرسه، مددکاران اجتماعی، مربیان و متخصصان بهداشت و روان کودک است که از آن جهت آموزش ذهن آگاهی به کودکان استفاده کنند. این کتاب داستان کودک برای بچه‌های پنج تا نه سال مناسب است.

در بخشی از کتاب شکارچی فکرهای خوب می‌خوانیم

من فکرهای واقعی را محکم نگه می‌داشتم و فکرهای خیلی خوب را می‌پذیرفتم...
و با فکرهای شاد پرواز می‌کردم.
من فکرهای آرام و زلال را جمع می‌کردم.
هرچه فکرهای خوب بیشتری جمع می‌کردم، آن فکر بد قدیمی کوچک و کوچک‌تر می‌شد.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب شکارچی فکرهای خوب
نویسنده
مترجممونا افتخاری
ناشر چاپیانتشارات مهرسا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات33
زبانفارسی
شابک978-622-7924-09-1
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب شکارچی فکرهای خوب

زهرا
۱۴۰۲/۱۲/۱۸
عاااالیه بین کتاب‌های دخترم من این کتاب رو از همه بیشتر دوست دارم حتی برای بزرگترها هم خوندن این کتاب رو پیشنهاد میکنم
مانا افشار
۱۴۰۲/۹/۲۴
برا حل مسأله‌ی نشخوار ذهنی بچه‌ها راهکار خوبی داده شده بود. در کل کتابی هست ک پیشنهاد میکنم
زهرا رضایی
۱۴۰۲/۱۲/۲۵
بسیار مفید است و به بچه‌ها یاد می‌دهد که چگونه فکر بد را از ذهنشان بیرون کنند.
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه کتاب شکارچی فکرهای خوب

برای دریافت کتاب شکارچی فکرهای خوب و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.