معرفی و دانلود کتاب صوتی دومین موز

عکس جلد کتاب صوتی دومین موز
قیمت:
۹,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی دومین موز و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی دومین موز و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی دومین موز

یک داستان بامزه برای آموزش عزت‌نفس! کتاب صوتی دومین موز نوشته‌ی بلر ثورنبرگ درباره‌ی یک کلاس درس است که هر سال نمایشی برای معرفی خواص 15 غذا و میوه اجرا می‌کنند. ولی حالا یک دانش‌آموز جدید به جمع آن‌ها اضافه شده و همه منتظرند تا ببینند برنامه امسال چگونه روی صحنه می‌رود.

درباره‌ی کتاب صوتی دومین موز

بچه‌های کلاس خانم میلت هر سال یک نمایش جالب و بامزه برای خانواده‌هایشان اجرا می‌کنند. آن‌ها لباس پانزده غذا و میوه را می‌پوشند تا به ترتیب از خاصیت آن‌ها حرف بزنند. مثلا برنج بدنتان را قوی می‌کند ولی شکر برای شما خوب نیست پس باید آن را کمتر مصرف کنید. کتاب صوتی نوشته‌ی بلر ثورنبرگ دومین موز داستان روزی است که نفر شانزدهم به کلاس اضافه می‌شود. معلم تصمیم می‌گیرد دانش‌آموز جدید هم لباس موز بپوشد و این اتفاق همه را متعجب می‌کند... .

این داستان آموزنده و کمی خنده‌دار توسط نشر صوتی آوارسا تهیه شده و با ترجمه‌ی محمد طالشیان در اختیارتان قرار گرفته است. کودکان شاد و پرانرژی کلاس بعد از نمایش یاد می‌گیرند به خودشان درست همانطور که هستند عشق بورزند.

کتاب صوتی دومین موز مناسب چه کسانی است؟

شنیدن این اثر آموزنده به کودکان 3 تا 7 ساله پیشنهاد می‌شود.

در بخشی از کتاب صوتی دومین موز می‌شنویم

خانم میلت با انرژی به بچه‌ها گفت: «خب خب. ساکت! بچه‌ها اصلا نگران نباشید. من به همه شماها نیاز دارم. مطمئن باشید که با پوشیدن این لباس‌های بامزه خیلی خوشحال می‌شین. همه به صف شین تا اسم خوراکی‌ها رو بگم.» خانم معلم بچه‌ها رو کنار هم مرتب کرد و به هرکدومشون لباس مخصوصی داد. اسم غذاها به این ترتیب بود: نون، برنج، ماهی، پنیر، کلم بروکلی، هویج، رون مرغ، شکر، کره، نخودفرنگی، بادمجون، فلفل دلمه‌ای، بلوبری، آناناس، موز و... حدس بزنید که شانزدهمی و آخرین نفر چی بود؟ موز دوم! نفر آخری که تازه وارد کلاس شده بود باید لباس موز دوم رو می‌پوشید. پسرک با ناراحتی گفت: «چی؟ موز دوم؟ من نمی‌خوام دومین موز باشم! میوه تکراری اصلا به درد نمی‌خوره. توجه کسی رو جلب نمی‌کنه! نمی‌خوام. موز دوم دیگه چیه؟»

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
12 دقیقه
دومین موز

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی دومین موز
نویسنده
مترجممحمد طالشیان
راویمبینا چیت سازان، آیلار محمدی، محمد طالشیان
ناشر صوتی آوارسا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۱۲ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی دومین موز

کاربر ر
۱۴۰۲/۱۰/۱۳
داستانی بسیار آموزنده است و به بچه‌ها حل مسئله رو یاد میده. صدای دلنشین شخصیت‌های داستان به دلنشینی داستان افزوده. دخترم ۵ساله است و به شدت به این قصه علاقه‌مند شده و هر شب اولین قصه‌ای که گوش میده دومین موزه
سارینا میرباقری
۱۴۰۲/۲/۱۲
سلام راجع به اعتماد به نفس است واینکه درهر نقطه‌ای از زندگی ونقشت هستی باید تلاشت رابکنی تابهترین باشی
فاطمه مرادی
۱۴۰۲/۱/۱۰
خیلی قشنگ و کودکانه ست پسرم خیلی خوشش اومد، صدا‌ها و لحن گوینده‌ها واقعا مناسب بود.
مهدیه حسینی
۱۴۰۲/۹/۲۸
داستان جالبی بود
مشاهده همه نظرات 4

راهنمای مطالعه کتاب صوتی دومین موز

برای دریافت کتاب صوتی دومین موز و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.