معرفی و دانلود کتاب شگفت انگیزترین هدیه

عکس جلد کتاب شگفت انگیزترین هدیه
قیمت:
۱۲,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب شگفت انگیزترین هدیه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب شگفت انگیزترین هدیه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب شگفت انگیزترین هدیه

کتاب شگفت انگیزترین هدیه، نوشته‌ی مکس لوکیدو، داستان جمعی از آدم‌‌های کوچک چوبی است که هرکدام می‌خواهند به سازنده‌ی خود بهترین هدیه را بدهند، اما در این مسیر اتفاقات غریبی رخ می‌دهد. این کتاب ذیل مجموعه‌ی پرفروش «پانچلو» منتشر شده و با داستانی سرگرم‌کننده، دوستی و مهربانی را به مخاطبان جوانش آموزش می‌دهد.

درباره‌ی کتاب شگفت‌انگیزترین هدیه

داستان‌ها و تصاویر از مهم‌ترین ابزارهای برقراری ارتباط در دنیای کودکان محسوب می‌شوند که تأثیر فراوانی بر یادگیری آن‌ها می‌گذارند. مکس لوکیدو (Max Lucado) هم از این قابلیت استفاده کرده تا با داستانی که در کتاب شگفت‌انگیزترین هدیه (Punchinello and the Most Marvelous Gift) تعریف می‌کند، مهارت‌های همکاری، دوست‌یابی و ارزش و اهمیت آن‌ها در زندگی را برای مخاطبان جوان فاش کند. او تأثیرگذاری داستان‌ها را دریافته و در تلاش است از این طریق به رشد ظرفیت‌های شناختی کودکان کمک کند.

معرفی و دانلود کتاب شگفت انگیزترین هدیه

داستان کتاب شگفت‌انگیزترین هدیه در دهکده‌ای از آدمک‌های چوبی اتفاق می‌افتد. جایی که هر آدمک در روز جشنی موسوم به جشن سازنده، هدیه‌ای به خالق خود اعطا می‌کند. ازاین‌رو همه‌ی شخصیت‌ها در تکاپوی آن‌اند که بهترین هدیه‌ی ممکن را برای سازنده‌ی خود تهیه کنند. در جریان این تدارکات، اتفاقاتی رخ می‌دهد که به آنان یادآوری می‌شود چه چیزی در زندگی ارزشمند است و بهترین هدیه‌ چه می‌تواند باشد.

نویسنده قصد دارد بدین طریق، بر نقش مهر و دوستی به‌عنوان بهترین هدیه تأکید کند. ازاین‌رو از لحنی ساده و تصاویر دوست‌داشتنی کمک می‌گیرد تا برای کودکان قابل درک باشد. کتاب شگفت‌انگیزترین هدیه، پنجمین جلد از مجموعه‌ی پانچلو است که اولین‌بار در سال 2004 وارد بازار شد. نسخه‌ی فارسی‌زبان آن را انتشارات مهرسا با ترجمه‌ی لیلا کاشانی وحید منتشر کرده است.

درباره‌ی مجموعه‌ کتاب‌های پانچلو

پانچلو، مجموعه‌ای متشکل از نُه کتاب است که مخاطب آن‌ها، کودکان سه تا هشت سال هستند. داستان هر نُه جلد کتاب، در ومی‌کی‌ رخ می‌دهد که دهکده‌ای مخصوص آدمک‌های چوبی است. مکس لوکیدو، نویسنده‌ی این مجموعه، در هر جلد به یکی از مفاهیم مهم، نظیر دوستی، مهربانی، منحصربه‌فرد بودن و...می‌پردازد.

انتشارات مهرسا، شماری از کتاب‌های این مجموعه را به فارسی ترجمه و منتشر کرده است. کتاب‌های «تو بی‌نظیری» (You Are Special)، «تو برای من عزیزترینی» (You Are Mine)، «ای کاش بینی من هم سبز بود» (If Only I Had a Green Nose)، «بهتر از همه» (Best of All) و «هدیه‌ی مخصوص تو» (Your Special Gift)، در مجموعه‌ی پانچلو می‌گنجند که نسخه‌ی فارسی‌زبان آن‌ها هم موجود است.

کتاب شگفت‌انگیزترین هدیه برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب شگفت‌انگیزترین هدیه برای کودکان 3 تا 8 سال مناسب است.

در بخشی از کتاب شگفت انگیزترین هدیه می‌خوانیم

پانچلو شب تا صبح به هدیه‌ای که می‌خواست به ایلای بدهد، فکر کرد. صبح روز بعد، در حالی که دست‌هایش را در جیب‌هایش فرو کرده بود، تمام راه تا میدان دهکده با خودش حرف زد: «شاید بتوانم برایش کیک درست کنم.» اما بعد یادش آمد آخرین کیکی که درست کرده بود چه مزهی وحشتناکی داشت: «نه، واقعاً هنر شیرینی‌پزی من تعریفی ندارد. چه طور است یک سبد گل درست کنم؟» اما بعد به یاد سبد گل بزرگی افتاد که وایولت درست کرده بود. پانچلو با خودش فکر کرد: «هیچ‌وقت نمی‌توانم سبد بزرگی شبیه سبد وایولت درست کنم.»

پانچلو نمی‌دانست چه کار کند. روز سازنده رسیده بود و او هدیه‌ای نداشت که به سازنده‌اش بدهد.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب شگفت انگیزترین هدیه
نویسنده
مترجملیلا کاشانی وحید
ناشر چاپیانتشارات مهرسا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات33
زبانفارسی
شابک978-622-7437-55-3
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب شگفت انگیزترین هدیه

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب شگفت انگیزترین هدیه

برای دریافت کتاب شگفت انگیزترین هدیه و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.