معرفی و دانلود کتاب شینا مایر 2: نجوای دختری در باد

عکس جلد کتاب شینا مایر 2: نجوای دختری در باد
قیمت:
۲۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب شینا مایر 2: نجوای دختری در باد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب شینا مایر 2: نجوای دختری در باد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب شینا مایر 2: نجوای دختری در باد

شینا، قهرمان کتاب شینا مایر 2: نجوای دختری در باد به قلم ال بی آن، دختری سیزده‌ساله است که به‌تازگی یک فرشته را ملاقات کرده و این موضوع مسئولیتی سنگین و خطرناک روی دوشش گذاشته است. حالا او باید از این ویژگی‌ استثنائی برای نجات دوستانش استفاده کند و ترس و خطر زیادی به جان بخرد. این کتاب دومین جلد از مجموعه‌ی شینا مایر است.

درباره‌ی کتاب شینا مایر 2: نجوای دختری در باد

در جلد اول مجموعه‌ی شینا مایر خواندیم که شینا دختربچه‌ای سیزده‌ساله است که در بیمارستان با یک فرشته ملاقات می‌کند. او که تمام عمر منتظر وقوع لحظه‌ای جادویی بوده، با این اتفاق مسیر زندگی‌اش عوض می‌شود. این فرشته جان پدرش را نجات می‌دهد و او را از مرگی حتمی می‌رهاند. گویی شینا دختری متفاوت است که می‌تواند چیزهایی ماورایی مثل یک فرشته را به چشم خود ببیند. این داستانِ فانتزی و رمزورازگونه در کتاب شینا مایر 2: نجوای دختری در باد (The Girl Who Spoke to the Wind) ادامه می‌یابد. ال بی آن (L. B. Anne) در این جلد نیز مثل جلد پیشین، هیجان را از طریق داستان تخیلی خود به مخاطب نوجوانش وارد می‌کند.

معرفی و دانلود کتاب شینا مایر 2: نجوای دختری در باد

در شروعِ داستان، شینا نزد مادر و مادربزرگش به این موضوع اعتراف می‌کند که یک فرشته‌ی واقعی را ملاقات کرده است. آن‌ها از این قضیه شگفت‌زده نمی‌شوند، گویی آمادگی‌اش را داشته‌اند! آن‌ها یک نقاشی را نشان می‌دهند که شینای چهارساله آن را کشیده است؛ یک نقاشی از درختی که اندامی انسانی را در خود پنهان کرده است؛ همان فرشته‌ای که یک بار در چهارسالگی و حالا در سیزده‌سالگی بر شینا هویدا شده است. مادربزرگ شینا معتقد است دیدنِ چیزهایی که بقیه نمی‌بینند، ویژگی‌ ارثی خانوادگی‌شان است. او سپس شروع به تعریف داستانی از اجدادشان می‌کند و بر این تأکید می‌ورزد که باید از این توانایی ارثی برای کمک به دیگران استفاده شود.

در کتاب شینا مایر 2: نجوای دختری در باد، مأموریتی جدید به این دختر سیزده‌ساله محول می‌شود. او باید برای نجات افرادی که دوستشان دارد، بر ترس خود غلبه کند و به محیط‌های ناشناخته‌ای ورود یابد. شینا که شاهد یک آدم‌ربایی است، در موقعیت خطرناکی قرار می‌گیرد و در ادامه با دوستانش چانا و تئودور، تحقیقاتی را برای پاسخ به سه سوال آغاز می‌کنند: «من چه کسی هستم؟»،‌ «به چه چیز اعتقاد دارم؟» و «آیا ما در خطریم؟». حقیقت شاید دردناک باشد، اما آن‌ها ناچارند آن را بپذیرند. حالا شینا قدم در راهی بی‌بازگشت گذاشته و نجات هم‌کلاسی‌هایش هدفی است که تمام این ماجراجویی‌های دیوانه‌وار را توجیه می‌کند.

کتاب شینا مایر 2: نجوای دختری در باد، داستانی فانتزی و هیجان‌انگیز، به قلم ال بی آن است که با ترجمه‌ی اکرم شکرزاده، از سوی نشر نگاه آشنا چاپ شده است.

کتاب شینا مایر 2: نجوای دختری در باد برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای نوجوانانِ عاشقِ هیجان و ماجراجویی، تجربه‌ای لذت‌بخش فراهم می‌آورد. مطالعه‌ی اثر حاضر به علاقه‌مندان رمان‌های علمی و تخیلی پیشنهاد می‌شود.

در بخشی از کتاب شینا مایر 2: نجوای دختری در باد می‌خوانیم

همگی به‌طرف دیواری که سمت راستمان بود، پرت شدیم. زنگ هشدار خاموش شد و ابری از دود به سمتمان آمد. ناگهان صدای فریاد از هر گوشه‌وکناری بلند شد. ما به کمک همدیگر ایستادیم و حواسمان بود که خیل جمعیتی که شتابان به‌سمتمان می‌آید، تعادلمان را به‌هم نزند و زیر دست‌وپا نمانیم یا عقب نیفتیم. سریع همراه جمعیتی که پا به فرار گذاشته‌بودند، خودمان را به نزدیک‌ترین در خروجی رساندیم. شبیه اسب‌هایی شده‌ بودیم که خودشان را به درهای اصطبلی که در آتش می‌سوخت می‌کوبیدند تا بتوانند از آن مهلکه جان سالم به در ببرند.

انگار کل آن آدم‌ها داشتند با هم مسابقه می‌دادند تا خودشان را به‌طرف دیگر پارکینگ برسانند. من، چانا و تدی تا زمانی‌که به‌اندازه‌ی یک خیابان از آن مرکز خرید فاصله نگرفته‌ بودیم، لحظه‌ای نایستادیم.

وقتی نفسم جا آمد، گفتم: «باید با مامانم تماس بگیرم. اگه تو اخبار این جریان رو ببینه، خیلی می‌ترسه.»

تدی پرسید: «اون موقع بابا و مامانت این رو هم مثل هشدار اَمبِر به یکی از اون اخطارهایی که توی گوشیت هست، اضافه می‌کنن؟»

چانا گفت: «نمی‌دونم. منم باید با والدینم تماس بگیرم. مادرم پایین همین خیابون تو کلاس کیک‌بوکسینگه.»

تدی پرسید: «شینا، اون موقع که گفتی جای بدی اومدیم، می‌دونستی که اونجا قراره منفجر بشه؟ الان تو وضعیت خوبی هستیم؟»

«فکر کنم الان جامون امنه. نمی‌دونم از کجا می‌دونستم.»

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب شینا مایر 2: نجوای دختری در باد
نویسنده
مترجماکرم شکرزاده
ناشر چاپیانتشارات نگاه آشنا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات104
زبانفارسی
شابک978-622-7701-90-6
موضوع کتابکتاب داستان و رمان نوجوان
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب شینا مایر 2: نجوای دختری در باد

برای دریافت کتاب شینا مایر 2: نجوای دختری در باد و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.