معرفی و دانلود کتاب شینا مایر 4: دختری آن سوی تاریکی

عکس جلد کتاب شینا مایر 4: دختری آن سوی تاریکی
قیمت:
۳۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب شینا مایر 4: دختری آن سوی تاریکی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب شینا مایر 4: دختری آن سوی تاریکی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب شینا مایر 4: دختری آن سوی تاریکی

کتاب شینا مایر 4: دختری آن سوی تاریکی در دنباله‌ی جلدهای اول تا سوم سری کتاب‌های شینا مایر، به قلم ال بی آن نوشته شده است. نویسنده در این مجموعه نوجوانی به نام شینا را به تصویر می‌کشد که می‌تواند چیزهایی را ببیند که دیگران قادر به دیدنش نیستند. به‌این‌ترتیب او با فرشته‌ای آشنا می‌شود که زندگی‌اش را به‌عنوان نوجوانی معمولی متحول می‌کند و از او یک جنگجوی بزرگ و قدرتمند می‌سازد.

درباره‌ی کتاب شینا مایر 4: دختری آن سوی تاریکی

برخی نبردها شما را بازنده می‌کنند و برخی دیگر از شما یک جنگجو می‌سازند. شینا آن مبارز جنگنده است. مجموعه شینا مایر داستان‌هایی را از دختری نوجوان روایت می‌کند که با قدرت خود در دیدنِ چیزهایی که دیگران نمی‌بینند، مسئولیت سنگینی را می‌پذیرد. او حالا با این ویژگی منحصربه‌فردش می‌تواند به حل معماهای بسیار کمک کند و انسان‌های زیادی ازجمله دوستان و هم‌کلاسی‌هایش را از مهلکه نجات دهد.

معرفی و دانلود کتاب شینا مایر 4: دختری آن سوی تاریکی

زمانی که شینا متوجه می‌شود خانواده‌اش راز بزرگی را از او مخفی کرده‌اند، به بزرگیِ ماجرا پی می‌برد. حالا او می‌داند از اینکه یک فرشته را ملاقات کرده، نباید هراسان باشد و پیش از او، اجدادش نیز چشم سوم داشته‌اند. حالا شینا از ترس و هیجان ابزاری قدرتمند می‌سازد تا به استقبال مبارزاتی خطرناک برود. در جلدهای اول تا سوم مجموعه، شاهد مبارزات و چالش‌های پیش روی شینا مایر بوده‌ایم و حالا کتاب شینا مایر 4: دختری آن سوی تاریکی (The Girl Who Became A Warrior) جایی است که شینا باید تصمیم بگیرد یک بازنده باشد، یا یک جنگجو!

زمانی که شینا تصمیم می‌گیرد به زندگی‌اش به‌عنوان یک نوجوان عادی برگردد، متوجه می‌شود که این اتفاق شدنی نیست و او جنگ بی‌پایانی را شروع کرده است. شینا درمی‌یابد که شر پایان‌یافتنی نیست و پس از پشت‌سر گذاشتن هر مأموریت، مأموریتی جدید آغاز می‌شود و او مسئولیتِ حل آن‌ها و نجات مردم را بر عهده دارد. در زمانی که شینا در آستانه‌ی شکست قرار دارد، رازی که در دل پنهان کرده، او را نجات می‌دهد.

ال بی آن (L. B. Anne) داستان کتاب شینا مایر 4: دختری آن سوی تاریکی را با جنگِ دائمی خیر علیه شر به پیش می‌برد و نویسنده قهرمانش را یک دختر سیزده‌ساله انتخاب کرده تا هم‌ذات‌پنداری مخاطبان نوجوانش را به دست آورد. او برای هیجان بخشیدن به داستان و همچنین توجیه قدرت شگرف شینا، او را به نیروی ماورایی یک فرشته متصل می‌سازد. بنابراین شینا با همراهی یک فرشته به جنگ با پلیدی‌ها و تاریکی‌ها می‌رود و در این میان، یاد می‌گیرد که چگونه حتی بدون حضور فرشته، به قدرت درونی خود اتکا کند.

کتاب شینا مایر 4: دختری آن سوی تاریکی را اکرم شکرزاده ترجمه کرده و نشر نگاه آشنا به چاپ رسانده است.

کتاب شینا مایر 4: دختری آن سوی تاریکی برای چه کسانی مناسب است؟

مخاطبان این کتاب، نوجوان‌هایی هستند که به داستان‌هایی با ژانر علمی- تخیلی و فانتزی علاقه‌مندند.

در بخشی از کتاب شینا مایر 4: دختری آن سوی تاریکی می‌خوانیم

پتویم را روی صندلی انداختم و قوطی را دستش دادم. «بله، خانم. نانا، تو از روغن بیکن تو همه‌ی غذاهات استفاده می‌کنی.» روی کلمه‌ی همه‌ی غذاها تاکید کردم. «تخم‌مرغا...»

بابا گفت: «ولش کن. بذار بره.» زیپ پالتوِ کلاه‌دارش را پایین کشید، کلاهش را برداشت و به‌سمت قوری قهوه رفت. «ماما وال، به حرف کسی که حتی یه صورت‌حساب این خونه رو هم پرداخت نمی‌کنه گوش نکن. شینا، این‌قدر با زبونت خودت رو تو دردسر ننداز.»

بابا و تمام کسانی که دست‌پخت نانا را چشیده بودند عاشق غذاهایش بودند.

بابا در یخچال را باز کرد و یک بسته بیکن درآورد و گفت: «اون می‌تونه برای همه‌ی غذاهایی که داره می‌پزه هرچه‌قدر که دلش می‌خواد روغن بیکن استفاده کنه. اصلاً بیا همه‌ش رو بریز.»

مامان پشت‌سرش ایستاد، یک آووکادو را روی یک کش پلاستیکی گذاشت و آن را ‌عقب کشید، انگار که می‌خواست سنگی را با تیروکمان پرتاب کند. «جوناس، اون بیکن رو بذار سر جاش.»

بابا به‌نشانه‌ی تسلیم دستانش را بالا برد و گفت: «زن، من مرد این خونه‌م! هر کاری دلم بخواد می‌تونم بکنم!» و بعد بیکن را سر جای قبلی‌اش برگرداند.

نگاهی گذرا به مامان انداختم و منتظر شدم ببینم نحوه‌ی صدازدن مامان چه عواقبی برای بابا به‌ همراه خواهد داشت. او فقط به‌شوخی سقلمه‌ای زد و چاقویی را برداشت تا آووکادو را قاچ کند.

«بابا، اول صبحی کجا بودی؟»

گلویش را صاف کرد، انگار می‌خواست خلط دهانش را بیرون تف کند.

چندشم شد و ابروهایم درهم رفت. گفتم: «مامان، بهش بگو تمومش کنه! خیلی حال‌به‌هم‌زنه این کار.»

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب شینا مایر 4: دختری آن سوی تاریکی
نویسنده
مترجماکرم شکرزاده
ناشر چاپیانتشارات نگاه آشنا
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات159
زبانفارسی
شابک978-622-385-013-4
موضوع کتابکتاب داستان و رمان نوجوان
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب شینا مایر 4: دختری آن سوی تاریکی

برای دریافت کتاب شینا مایر 4: دختری آن سوی تاریکی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.