معرفی و دانلود کتاب صفر تا صد بازاریابی محتوایی

عکس جلد کتاب صفر تا صد بازاریابی محتوایی
قیمت:
۶۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صفر تا صد بازاریابی محتوایی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صفر تا صد بازاریابی محتوایی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صفر تا صد بازاریابی محتوایی

کتاب صفر تا صد بازاریابی محتوایی، راهنمایی جامع برای کسانی است که دنبال منبعی برای حرکت در مسیر درستِ بازاریابی محتوایی هستند. مطالعه‌ی این کتاب به شما در خلق محتواهایی باارزش و ایجاد تیم محتوایی قدرتمند، کمک چشمگیری می‌کند. پگاه رهبر زارع، مؤلف کتاب، در این اثر جایگاه، هدف و مسیر بازاریابی محتوا را تمام‌و‌کمال برای علاقه‌مندان به فعالیت در این حوزه توضیح داده است.

درباره‌ی کتاب صفر تا صد بازاریابی محتوایی

کتاب صفر تا صد بازاریابی محتوایی، آموزش‌هایی برای دستیابی به جایگاهی شایسته در حوزه‌های مختلف تولید محتوا، پیش روی خواننده قرار می‌دهد. پگاه رهبر زارع، جنبه‌های مختلف فعالیت در حوزه‌ی بازاریابی محتوا از محتوانویسی گرفته تا استراتژیست محتوا و مدیریت این کار را در این اثر به خواننده آموزش می‌دهد. مطالب کتاب حاضر با این مقدمه آغاز می‌شود که با گسترش اینترنت، بازاریابی محتوایی شکل گرفت تا مدیران و فعالان حوزه‌ی مجازی با اتخاذ درست این رویکرد، دستیابی بیشتری در حرفه‌ی خود داشته باشند. نویسنده‌ی این اثر، تعریف کاملی از بازاریابی محتوا مطرح کرده است. خواننده با مطالعه‌ی کتاب صفر تا صد بازاریابی محتوایی، از این واقعیت آگاه خواهد شد که محتوا، نقش کلیدی در علم دیجیتال مارکتینگ دارد. بنا بر ادای نویسنده‌ی کتاب، بازاریابی محتوایی، رویکردی مناسب در بین دیگر استراتژی‌های بازاریابیِ آنلاین به‌ حساب می‌آید. هدف اصلی بازاریابی محتوایی، ایجاد و توزیع محتوای ارزشمند، مرتبط و سازگار برای جذب و حفظ مخاطبان است. با مطالعه‌ی کتاب صفر تا صد بازاریابی محتوایی، روش‌های تولید محتوایی ارزشمند را فرا می‌گیرید. در این کتاب نمونه‌هایی از بازاریابی محتواییِ موفقِ شرکت‌های بزرگ داخلی و خارجی مطرح شده است. نویسنده در این کتاب روش تولید محتوایی ارزشمند را آموزش می‌دهد که یک سروگردن بالاتر از دیگر محتواهای تولید‌ شده‌یِ رقبا قرار بگیرد.

نویسنده‌ی کتاب در کنار تعریف داخلی از مفهوم بازاریابی محتوا، دیدگاه سلاطین بین‌المللیِ حوزه‌ی تولید محتوا را در این اثر مطرح کرده است. نمونه‌هایی از دیدگاه‌های شرکت‌های مطرحی مانند گوگل، مارکتو، ماز، گارتنر و کوراتا در این کتاب تعبیه شده است. پس از آشنایی با اهمیت بازاریابی محتوا در دنیای امروز، نویسنده‌ی کتاب به توضیح مزیت‌های بازاریابی محتوا پرداخته است. پس از بررسی مزایا و معایب بازاریابی محتوا، نویسنده‌ی این اثر تعریفی از تبلیغات و تفاوت‌های آن با بازاریابی محتوا را مطرح کرده است. مطالب این کتاب با آشنایی خواننده با نقش داستان‌سرایی در محتوا ادامه پیدا می‌کند. پگاه رهبر زارع، روش‌های مهمِ ساخت یک داستان برای استراتژی محتوا را به خواننده آموزش می‌دهد. در کنار این مطالب، نویسنده به معرفی بهترین ابزارهای تولید محتوا، اشاره کرده است. مطالعه‌ی این مطالب برای انتخاب بهترین ابزار در حوزه‌ی بازاریابی محتوا سودمند است.

برای درک بیشتر جایگاه تولید محتوا در فضای مجازی، قسمتی از این کتاب به معرفی بهترین بازاریابان محتوایی در توئیتر و لینکدین اختصاص دارد. آشنایی با انواع مدل‌های بازاریابی محتوا و کانال‌های توزیع و انتشار محتوا، از دیگر اطلاعاتی است که با خواندن کتاب صفر تا صد بازاریابی محتوایی، فرا می‌گیرید. مطالعه‌ی مطالب این کتاب به خواننده در تشخیص مخاطب در استراتژی محتوا، تهیه‌ی پِرسونای مخاطب، تدوین استراتژی ساخت تقویم محتوایی و روش‌های جذب مخاطب کمک می‌کند. پس از مطالعه‌ای این مطالب،‌ نویسنده‌ی کتاب صفر تا صد بازاریابی محتوایی به توضیح ارتباط بازاریابی محتوایی با طراحی کمپین‌های تبلیغاتی اشاره کرده است. در این اثر روش‌های کسب ایده‌های محتوایی از طریق پلتفرم‌های آنلاین و برگزاری کمپین‌های بازاریابی محتوا توضیح داده شده است.

آشنایی با تفاوت‌های بازاریابی برونگرا و درونگرا، یکی دیگر از مفاهیم اصلی کتاب صفر تا صد بازاریابی محتوایی است. با مطالعه‌ی این قسمت که در انتهای کتاب قرار دارد، استراتژی بازاریابی درونگرا را فرا می‌گیرید و با تاثیر محتوا بر بازاریابی درونگرا و برونگرا آشنا می‌شوید.

کتاب صفر تا صد بازاریابی محتوایی را موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران چاپ و روانه بازار کرده است.

کتاب صفر تا صد بازاریابی محتوایی برای چه کسانی مناسب است؟

تمامی افرادی که می‌خواهند حضور بیشتری در فضای آنلاین داشته باشند و با این حضور به دستاوردهای تجاری چشمگیری برسند، مخاطب اصلی کتاب صفر تا صد بازاریابی محتوایی به حساب می‌آیند. مطالعه‌ی این کتاب برای افرادی که تجربه‌ای درخشان در حوزه‌ی بازاریابی محتوا دارند و در فکر کسب اطلاعات بیشتری در این حرفه می‌گردند نیز خالی از لطف نخواهد بود.

در بخشی از کتاب صفر تا صد بازاریابی محتوایی می‌خوانیم

نقش یک سازنده‌ی محتوا این است که یک داستان‌سرا باشد. در حالی که در عصر دیجیتال، بسیاری از ابزارهایی که ما استفاده می‌کنیم برای رسانه‌های دیجیتالی مناسب هستند، هنوز تکنیک‌های داستان‌سرایی سنتی وجود دارد که باید برای گفتن داستان‌های عالی به آن‌ها احترام گذاشت. تکنیک‌های داستان گویی مانند قاب‌بندی، طرح داستان، توسعه‌ی شخصیت و روایت، همه جای خودشان را در تولید محتوا دارند.

کادری که داستان خود را از آن زاویه می‌نویسید مهم است و می‌تواند احساس یک داستان را به طور کامل تغییر دهد. روایت داستان هدفش چیست؟ داستان از دیدگاه چه کسی روایت می‌شود؟ متن چگونه روایت را منتقل می‌کند، واقعاً می‌تواند نحوه‌ی درک داستان توسط مخاطب را تغییر دهد. بیشتر قطعات محتوایی از طریق یک چارچوب ذهنی گفته می‌شوند، به این معنی که داستان برند ما از دیدگاه یک شخصیت روایت می‌شود.

فهرست مطالب کتاب

فصل اول: تعریف بازاریابی محتوا
فصل دوم: نقش داستان‌سرایی در محتوا
فصل سوم: بهترین ابزارهای تولید محتوا در سال 2022
فصل چهارم: بهترین منابع در حوزه‌ی بازاریابی محتوا
فصل پنجم: بهترین بازاریابان محتوایی در توییتر و لینکدین
فصل ششم: انواع مدل‌های بازاریابی محتوا
فصل هفتم: کانال‌های توزیع و انتشار محتوا
فصل هشتم: چند نمونه بازاریابی محتوایی در شبکه‌های اجتماعی
فصل نهم: 15 روش برای جذب مخاطبان از طریق بازاریابی محتوا
فصل دهم: ارتباط بازاریابی محتوایی با طراحی کمپین‌های تبلیغاتی
فصل یازدهم: آینده‌ی پیشروی بازاریابی محتوایی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب صفر تا صد بازاریابی محتوایی
نویسنده
ناشر چاپی موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات147
زبانفارسی
شابک978-622-218-572-5
موضوع کتابکتاب‌های بازاریابی و فروش
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب صفر تا صد بازاریابی محتوایی

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صفر تا صد بازاریابی محتوایی

برای دریافت کتاب صفر تا صد بازاریابی محتوایی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.