معرفی و دانلود کتاب بازاریابی انفجاری در اینستاگرام

عکس جلد کتاب بازاریابی انفجاری در اینستاگرام
قیمت:
36000 تومان - 4.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب بازاریابی انفجاری در اینستاگرام و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب بازاریابی انفجاری در اینستاگرام و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب بازاریابی انفجاری در اینستاگرام

کتاب بازاریابی انفجاری در اینستاگرام نوشته‌ی حمید جعفری، ضمن پرداختن به امکانات و فضای کار در اینستاگرام، روش‌های مختلف و نوین بازاریابی در این شبکه‌ی اجتماعی قدرتمند را ارائه و در هر قسمت ایده‌های متعددی پیشنهاد می‌کند.

بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی مخصوصاً در اینستاگرام یکی از موضوعات داغ در کشورهای مختلف است. اینستاگرام به سرعت در حال پیشرفت می‌باشد و این طور که از امکانات جدید آن مشخص است؛ فعالیت‌های تجاری جزیی از سیاست‌ها و اهداف مالکان آن به شمار می‌رود. اکنون گوی و میدان در اینستاگرام مهیا است و هر کسب و کاری که در این عرصه وارد نشود از میدان به در خواهد شد.

امروزه اگر کسی از اهمیت علم بازاریابی و قدرت اینترنت و شبکه‌های مجازی در کسب و کار خبر ندارد؛ مطمئنا فردی بی‌سواد است. کسب و کارهایی که همچنان به روش‌های سنتی تکیه کرده‌اند و از معجزه‌ی فضای مجازی غافلند، بدون شک محکوم به شکست هستند.

کتاب بازاریابی انفجاری در اینستاگرام (Explosive Marketing On Instagram)، حاصل تجربه و تحقیق نویسنده در باب برندسازی، بازاریابی و فروش قدرتمند در شبکه‌ی اجتماعی محبوب اینستاگرام است. اکنون که اینستاگرام در حال تبدیل شدن به بزرگترین شبکه‌ی اجتماعی در سراسر جهان است؛ توجه به آن شرط تعقل و دورنگری می‌باشد. مطالعه‌ی دقیق این اثر و بهره‌گیری از تک تک نکات آن، علاوه بر گسترش کسب و کارتان، موجبات کارآفرینی در کشور را نیز فراهم می‌آورد.

دنیای مجازی، واقعیتی انکارناپذیر است که با سرعتی سرسام آور به سوی رشد و تکامل پیش می‌رود و ایمان نداشتن به آن، عقوبت دردناکی جز عقب ماندگی در بر ندارد. تا چند سال پیش چه کسی فکر می‌کرد اینترنت و شبکه‌های اجتماعی تا این اندازه در زندگی مردم تأثیرگذار و حتی حیاتی باشد؟ و امروز چه کسی می‌داند که تا چند سال آینده اوضاع به چه صورتی خواهد شد؟

شبکه‌های اجتماعی، مانند هر ابداع و اختراع دیگری برای پاسخ به نیازهای بشر به وجود آمده‌اند. در چند دهه‌ی گذشته و با بیشتر شدن مشغله‌های روزمره، نیاز به ارتباط بین افراد جامعه بیش از پیش احساس شد. نیاز دیگر، امکان بیشتر دیده شدن افراد و به اشتراک گذاشتن نظرها، فکرها، اخبار و حتی لحظه‌ لحظه زندگی افراد با همدیگر است.

بر اساس این نیازها شبکه‌های اجتماعی مختلفی شکل گرفت که هر یک مزایا و معایب خاص خود را داشت. یاهو مسنجر، ارکات، فیس‌بوک، لینکدین، گوگل‌پلاس، فیس‌نما، توییتر، یوتیوب، آپارات، وایبر، واتس‌آپ، تانگو، تلگرام و در آخر اینستاگرام از جمله معروف‌ترین شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌هایی بودند که برخی آمدند و رفتند و برخی همچنان در میدان رقابت باقی مانده‌اند و به فعالیت خود ادامه می‌دهند.

در بخشی از کتاب بازاریابی انفجاری در اینستاگرام می‌خوانیم:

هشتگ یکی از بهترین امکانات اینستاگرام است که در انتشار پست‌های خود مخصوصاً پست‌های تجاری حتما باید از آن استفاده کنیم. هشتگ اولین بار توسط توییتر استفاده شد و بعد به شبکه‌های اجتماعی دیگر مثل اینستاگرام، فیس‌بوک، گوگل پلاس و ... وارد شد.

در ابتدا فهمیدیم که ایده اصلی اینستاگرام انتشار و اشتراک‌گذاری عکس‌ و ویدئو است. وقتی در اینستاگرام یک عکس یا ویدئو منتشر می‌کنیم؛ اینستاگرام از محتوا یا موضوع آن باخبر نمی‌شود و عکس یا ویدئوی ما در جستجوی دیگران نشان داده نمی‌شود. اهمیت هشتگ همین‌جا مشخص می‌شود. وقتی یک عکس یا ویدئو منتشر می‌کنیم بهتر است برای آن یک زیرنویس اضافه کنیم و درباره آن توضیح دهیم. قدم بعدی این است که در توضیحات آن، کلمات کلیدی مربوط به موضوع آن را مشخص کنیم. با این کار موضوع یا موضوعات پست خود را به اینستاگرام معرفی می‌کنیم و هر کسی با جستجوی این موضوعات به راحتی پست ما را پیدا می‌کند.

برای نوشتن هشتگ باید ابتدا علامت # را تایپ کنیم و سپس کلمه یا عبارت کلیدی مرتبط با موضوع پست مورد نظر را بنویسیم. اگر هشتگی که ایجاد می‌کنیم شامل چند کلمه به هم پیوسته یا یک عبارت باشد؛ باید کلمات را با آندرلاین یا زیرخط (_) از هم جدا کنیم. بعد از ساخت یک هشتگ، کلمه یا عبارت مورد نظر به رنگ آبی درمی‌آید و اینستاگرام موضوع پست ما را می‌فهمد. با لمس یک هشتگ می‌توانیم تمام پست‌هایی را که از آن هشتگ استفاده کرده‌اند مشاهده کنیم. همچنین اینستاگرام هشتگ‌های مرتبط را نیز به ما معرفی می‌کند. طبق آمار اینستاگرام، با استفاده از هشتگ، حداقل 12 درصد پست ما بیشتر دیده می‌شود. برای استفاده از هشتگ باید به این نکته نیز توجه کنیم که برای دیده شدن پست ما، لازم است حساب کاربری ما عمومی باشد وگرنه، فقط فالوئرهای ما می‌توانند پست‌های ما را ببینند.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
مقدمه ناشر
فصل اول: اینستاگرام چیست؟
شبکه‌های افسانه‌ای
راه حلی برای تنبل‌ها!
از کجا شروع شد؟
اژدها وارد می‌شود!
جایی برای پیرمردها نیست
فصل دوم: شروع کار با اینستاگرام
به سادگی آب خوردن
یک پروفایل ایده‌آل
اول ایمنی، بعد کار!
بلاک کردن
گزارش دادن
پیدا کردن دوستان
دعوت از دوستان
معرفی دوستان به همدیگر
فعالیت دوستان خود را ببینیم
مصرف کمتر حجم اینترنت
انتشار اولین پست
مخاطب قرار دادن
ویرایش پست‌های منتشر شده
استفاده از هشتگ
نمایش عکس‌ها با کیفیت بهتر
پیام خصوصی
انتشار یک داستان روزانه
پخش زنده
اعلانات
تنظیم اعلانات
تنظیم اعلانات خارجی
جستجو
پاک کردن تاریخچه جستجو
خارج شدن از حساب کاربری خود
غیرفعال کردن حساب کاربری
حذف حساب کاربری
محدودیت‌های اینستاگرام
اصطلاحات رایج
فصل سوم: ابزارهای اینستاگرامی
ابزارهای جستجوی عکس
ابزارهای ویرایش عکس
ابزارهای تغییر اندازه عکس
ابزارهای تولید عکس‌نوشته
ابزارهای چینش عکس
ابزارهای ساخت لوگو
ابزارهای تولید و ویرایش ویدئو
ابزارهای دانلود عکس از اینستاگرام
ابزارهای مدیریت پست‌ها
ابزارهای تحلیل پروفایل
نسخه‌های غیر رسمی
استفاده از امکانات اپلیکیشن اینستاگرام در کامپیوتر
فصل چهارم: ساختن یک حساب کاربری تجاری
ابزاری برای حرفه‌ای ها
چگونه یک حساب کاربری تجاری بسازیم
امکانات حساب کاربری تجاری
فصل پنجم: استراتژی‌های بازاریابی در اینستاگرام
ساخت یک حساب کاربری تجاری
یک دو راهی مهم
انتخاب یک نام کاربری حرفه ای
طراحی یک عکس پروفایل فوق العاده
توضیحات پروفایل
ایده‌های مختلف برای تولید پست
طراحی عکس ها
عکس نوشته
سوار بر موج هشتگ ها
بازی سازی
پیشنهاد فوق العاده
برندسازی
خوش آمدگویی
پشتیبانی از محصولات
نظرسنجی
بازاریابی انتظار
یافتن شریک انتفاعی
بازاریابی محبوبیت
بازاریابی انگیزشی
تبلیغات بیرونی
کمی فعال تر!
برخورد مناسب با مخاطبان
اهرم آمار
فوت و فن‌های پست گذاری
یک پروفایل چشم نواز
بازی در زمین دیگران!
حرف آخر

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب بازاریابی انفجاری در اینستاگرام
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات نظری
سال انتشار۱۳۹۶
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات128
زبانفارسی
شابک978-600-2898-21-0
موضوع کتابکتاب‌های بازاریابی و فروش، کتاب‌های کارآفرینی
قیمت نسخه الکترونیک
36000 ت - 4.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب بازاریابی انفجاری در اینستاگرام

محسن پیرهادی
۱۳۹۷/۱۲/۲
بدترین کتابی که دیدم. واقعا حیف پول. یه سری اطلاعات سوخته. به عنوان اولین تجربه خرید از کتابراه اصلا راضی نبودم. بیشتر از نود درصد حجم کتاب آموزش نرم افزار اینستاگرام بود که تقریبا دیگه همه بلدن. عنوان کتاب بازاریابی بود که عملا هیچ ربطی به بازار یابی نداشت. فقط حدود بیست صفحه مربوط به بازار یابی و بود که همه اطلاعاتش بدرد نخور ضعیف بود. اینکه عکس پروفایل جذاب باشه یا پیج جذاب باشه رو حتی بچه‌های کوچیک هم بلدن. اصلا از خرید راضی نبودم
سید محمد علی علم الهدی
۱۳۹۸/۳/۱۴
تقریبا تمام کتاب مطالب پیش پا افتاده درباره درست کردن اکانت اینستاگرام بود! این که فالوئر چیست؟! لایک و کامنت... کتاب واقعا ضعیفی بود.
Loebat Lotfi
۱۳۹۷/۱۲/۳
برخلاف نام کتاب: الفبای کار با اینستاگرام در حد مبتدی و بیشتر به درد افراد مسنی که تازه بخواهند با اینستاگرام آشنا بشوند میخورد
سمانه
۱۳۹۷/۱۲/۲
این کتاب برای افرادی مثل منه که نمیدونن چه‌جوری تو اینستاگرام دیده بشن! به درد افرادی که فکر می‌کنن همه چی میدونن ولی کو تا عمل نمیخوره!
حسین صادقی
۱۳۹۸/۳/۱۰
سلام کتابهایی مثل این زمان ورق زدن مشکله و باید یک فرایند رو برای این کار انجام داد. لطفا قالب این مدلرو اصلاح کنید. ممنون
احمدرضا مساح چهارسوقی
۱۳۹۸/۱/۷
کتابی کامل که صفر تا صد اینستاگرام رو معرفی میکند و بهتر از آن ابزارهایی برای تولید محترای مناسب! به تمام نوجوانان و جوانان توصیه میکنم این کتاب رو مطالعه کنند
رضا ساتا
۱۳۹۹/۹/۱۶
ممنونم از کتابراه بخاطره قرار دادن بخش نظرات که موجب شد من پولمو توی چاه نریزم 😬😁😍
Loebat Lotfi
۱۳۹۷/۱۲/۳
چه جالب دوستمون تفسیر کرده بودند؛، اطلاعات سوخته نام مناسبتریه برای این کتاب
Matin Mohajerani
۱۴۰۰/۵/۱۱
کتاب برای کسایی که میخوان شروع کنند عالیه ولی حتما کتاب را تا آخر بخوانید بعد نظر بزارید
سارا حسینی
۱۳۹۹/۵/۲۲
اکثر مطالب آموزش اینستاگرام بود که مطلب پیش پا افتاده‌ای هست.
samira saeedi
۱۳۹۸/۹/۴
اصلا اسم کتاب با محتوا هیچ ربطی ندارد. حیف هزینه 😭
Mohsen Foroutan
۱۳۹۸/۵/۹
چون دوستان میگن مزخرفه منم نمیخرمش
مجید مومنی
۱۳۹۸/۳/۱۷
خیلی خوب و کامل بود درواقع مطلبی رو که می‌خواستم پیدا کردم
Pourya Mosalami aqili
۱۳۹۸/۱/۷
اطلعاتش در حد۵۴۰۰ می‌ارزد. عالی بود
mohammad azarpeyvand
۱۴۰۲/۷/۲۱
خیلی نسبت به اسمش کاربردی نیستش
مشاهده همه نظرات 21

راهنمای مطالعه کتاب بازاریابی انفجاری در اینستاگرام

برای دریافت کتاب بازاریابی انفجاری در اینستاگرام و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.