معرفی و دانلود کتاب صلح (جنگ دور شو) - فارسی ترکی استانبولی

عکس جلد کتاب صلح (جنگ دور شو) - فارسی ترکی استانبولی
قیمت:
12000 تومان - 1.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صلح (جنگ دور شو) - فارسی ترکی استانبولی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صلح (جنگ دور شو) - فارسی ترکی استانبولی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صلح (جنگ دور شو) - فارسی ترکی استانبولی

کتاب صلح (جنگ دور شو) - فارسی ترکی استانبولی به قلم الیزابیتا، گفت و گوی کودکی خردسال به نام بن با پدر و مادرش را که در زمان جنگ بالکان صورت می‌گیرد، برای کودکان گروه سنی (ب) و (ج) به رشته تحریر درآورده است. بن از اینکه جنگ او را از هم‌بازی‌اش امیلی، جدا کرده ناراحت است و دلیلش را از پدر و مادرش می‌پرسد.

الیزابیتا (Elzbieta) نویسنده‌ی این اثر به دلیل شروع جنگ از خانواده‌اش جدا و به فرانسه برده شده بود. کتاب صلح (جنگ دور شو) (Jon-Jon and Annette) به عنوان کتاب برجسته‌ی سال 1993 اروپا شناخته و در سال 1994 به زبان انگلیسی ترجمه شد.

دنیایی که انسان‌ها به عنوان اشرف مخلوقات ساختند جایی پر از ترس و نگرانی شده. وقتی بچه‌ها پا به این دنیا می‌گذارند هیچ تصوری از دنیای ترسناکی که انسان‌ها برای آن‌ها ساخته‌اند، ندارند. آیا زمان آن نرسیده که از خود بپرسید چه اتفاقی افتاده که لطافت و عشق تبدیل به خشم و نفرت شده است؟ دنیایی که اگر خشونت آدم‌ها از آن حذف می‌شد شاید در تعادل و آرامش به سر می‌برد.

اینک زمان آن رسیده که به خاطر بیاورید با چه هدایایی به این جهان قدم گذاشتید و هدف از بودن‌تان در این دنیا چیست؟ با
آهنگ هستی هماهنگ شوید و عشق و صلح و آرامشی را که در زمان ورودتان به این جهان در وجودتان بود بارورش کنید و به جای گلوله با رفتارتان امنیت و آرامش را به هم هدیه بدهید تا کودکان‌تان در عشق و صلح زندگی کنند. هدفی که باید آرزوی همه‌ی شما باشد.

یادتان باشد رشد بچه‌ها در دنیایی آرام، سلامتی روانی آن‌ها را به دنبال دارد و تضمینی برای نهادینه شدن صلح در آینده است.

در بخشی از کتاب صلح (جنگ دور شو) - فارسی ترکی استانبولی می‌خوانیم:

Ben sordu "Savaş nerde?" "Onu görmek istiyorum, ondan bu dikenli telleri götürmesini isticem. " Annesi "Bu işe yaramaz" dedi.

بن پرسید: «جنگ کجاست؟ می‌خوام اونو ببینم و بهش بگم که این سیم خاردار رو برداره و با خودش ببره.» مادر به او گفت: «این کار هیچ فایده‌ای نداره.»

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب صلح (جنگ دور شو) - فارسی ترکی استانبولی
نویسنده
مترجمآوا علی حسین
ناشر چاپی موسسه فرهنگی آرمان رشد
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات41
زبانفارسی
شابک978-600-9870-81-3
موضوع کتابکتاب آموزش زبان کودک، کتاب‌های چند زبانه
قیمت نسخه الکترونیک
12000 ت - 1.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب صلح (جنگ دور شو) - فارسی ترکی استانبولی

زهرا بهارلویی
۱۴۰۲/۱/۹
سلام، برای من که تازه آموختن زبان ترکی استانبولی رو شروع کردم کتاب خیلی خوبی بود، کوتاه و دو زبانه بودن کتاب باعث شده به دور از خستگی بتونم کلمات و جملات رو راحت بخونم و متوجه بشم. کاش تعداد این جور کتاب‌ها بیشتر بشه.
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب صلح (جنگ دور شو) - فارسی ترکی استانبولی

برای دریافت کتاب صلح (جنگ دور شو) - فارسی ترکی استانبولی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.