معرفی و دانلود کتاب صوتی King Thrushbeard (شاه ریش منقار)

عکس جلد کتاب صوتی King Thrushbeard (شاه ریش منقار)
قیمت:
۲۰,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی King Thrushbeard (شاه ریش منقار) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی King Thrushbeard (شاه ریش منقار) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی King Thrushbeard (شاه ریش منقار)

کتاب صوتی King Thrushbeard (شاه ریش منقار) اثر برادران گریم، داستانی زیبا و آموزنده است که با هدف تقویت درک متون زبان انگلیسی به کمک گوش دادن به داستان های اصیل، توسط گروه ویراستاری و قصه خوانی از کشور بریتانیا با لهجه زیبای British صوتی شده است.

About the story

A proud and haughty princess refuses to marry because no man is good enough for her. She mocks every suitor, especially a king whom she calls Thrushbeard. Her father devises a plot to make her less proud

درباره این داستان:

شاهزاده خانمی مغرور و متکبر از ازدواج خودداری می‌کند زیرا هیچ مردی را مناسب خودش نمی‌داند. او هر خواستگاری را مسخره می‌کند خصوصا شاه خواستگاری را که به او "ریش منقار" می‌گوید. پدرش یعنی پادشاه نقشه‌ای می‌کشد تا از غرور او بکاهد.

You will see in part of the story
The king’s daughter was now a kitchen-maid, and had to be at the cook’s beck and call, and do the dirtiest work. In both her pockets she fastened a little jar, in which she took home her share of the leavings, and upon this they lived

شما در قسمتی از این داستان می‌شنوید:
دختر پادشاه حالا یک دختر پادو شده بود و مجبور بود گوش به فرمان باشد و کثیف‌ترین کارها را انجام بدهد. به هر یک از دو تا جیبش یک ظرف دهانه گشاد با نخ بسته بود و به این وسیله سهم خودش از پسماند غذاها را می‌گرفت و گذران زندگی می‌کرد.

آیا می‌دانید نقشه پادشاه چه بود و عاقبت کار این شاهزاده خانم چه می‌شود؟
برای دانستن عاقبت کار شاهزاده خانم و درس‌های زیبایی که این داستان به ما می‌دهد این کتاب را بشنوید.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
7 دقیقه
بخش اول
9 دقیقه
بخش دوم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی King Thrushbeard (شاه ریش منقار)
نویسنده
ناشر صوتیموسسه فرهنگی هنری قوی سفید کودکان
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابMP3
مدت۱۶ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی آموزش زبان، کتاب آموزش زبان کودک
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی King Thrushbeard (شاه ریش منقار)

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی King Thrushbeard (شاه ریش منقار)

برای دریافت کتاب صوتی King Thrushbeard (شاه ریش منقار) و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.