معرفی و دانلود کتاب صوتی آداب معاشرت برای همه

عکس جلد کتاب صوتی آداب معاشرت برای همه
قیمت:
۶۲,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی آداب معاشرت برای همه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی آداب معاشرت برای همه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی آداب معاشرت برای همه

کتاب صوتی آداب معاشرت برای همه نوشته‌ی ماری میچل و جان کور هر آنچه در مورد نحوه‌ی رفتار و شیوه‌ی عملکرد در برخوردهای اجتماعی به آن نیاز دارید را به شما می‌آموزد. این کتاب راهنمایی جامع، دقیق و عملی برای آشنایی بیشتر با آداب معاشرت و هنر برقراری ارتباط در محیط‌های کاری، رسمی و غیررسمی است.

درباره‌ی کتاب صوتی آداب معاشرت برای همه

آداب معاشرت، مجموعه‌ای از قوانین و هنجارهاست که به افراد می‌گوید چگونه رفتار کنند و چگونه رفتار نکنند. تمامی جوامع و فرهنگ‌های بشری اصول و قوانین خاصی برای آداب معاشرت دارند و مطالعات جامعه‌شناختی نشان می‌دهند افراد با استفاده از آداب معاشرت، طبقه‌ی اجتماعی و هویت خود را به دیگران اعلام می‌کنند. برخی از جامعه‌شناسان باور دارند که آداب معاشرت بخشی جدایی ناپذیر از زندگی اجتماعی‌ست و به کمک آن می‌توان نظم اجتماعی را برقرار کرد. هرچه باشد ولی، هر فردی در هر جامعه‌ای باید به این آداب توجه و مطابق آن رفتار کند تا بتواند به جایگاه مطلوبی در آن جامعه برسد. آن‌چه ماری میچل (Mary Mitchell) و جان کور (John Corr) در کتاب صوتی آداب معاشرت برای همه (The Complete Idiot's Guide to Etiquette) ارائه می‌دهند نیز راهنمایی دقیق و به‌روز برای این جنبه‌ی بسیار مهم از روابط اجتماعی و انسانی‌ست.

اولین فصل از کتاب صوتی آداب معاشرت برای همه به آداب غذا خوردن می‌پردازد. دلیل اینکه نویسندگان کتاب یک فصل را به این مسئله اختصاص داده‌اند، این است که غذا خوردن یکی از اجتماعی‌ترین رفتار‌هایی‌ست که افراد انجام می‌دهند و بسیاری از افراد در زمان غذا خوردن در جمع احساس اضطراب و استرس می‌کنند. کتاب موقعیت‌های خاصی که در زمان غذا خوردن ممکن است پیش بیاید را بررسی کرده و در هر مورد نحوه‌ی رفتار درست و صحیح را آموزش می‌دهد.

ماری میچل و جان کور در فصل بعدی کتاب صوتی آداب معاشرت برای همه، به محیط کار و رفتار‌های افراد در این محیط می‌پردازد. این دو نویسنده، با تأکید بر این نکته که یکی از اصلی‌ترین عوامل موفقیت در کار برقراری مناسب ارتباط با دیگران است و بدون پیروی از آداب معاشرت نمی‌توان به شکلی مناسب با دیگران رابطه برقرار کرد، به موقعیت‌هایی مانند جلسات کاری و همکاری با دیگران می‌پردازد. فصل بعدی کتاب که درباره‌ی مکاتبات است نیز به نوعی به مباحث مرتبط با کار مربوط است و نحوه‌ی استفاده از نوشت‌افزار‌ها و انواع مختلف نامه‌ها را بررسی می‌کند.

با توجه به این نکته که اولین رفتارهای اجتماعی در خانه شروع می‌شوند و تربیت مؤثر باید توسط پدر و مادر انجام شوند، کتاب صوتی آداب معاشرت برای همه در فصلی به محیط خانه می‌پردازد و اصول ادب و نزاکت در خانه را می‌آموزد. از جمله‌ی مباحثی که در این فصل به آن‌ها اشاره می‌شود، رفتار مناسب در زمان خوردن شام، معذرت‌خواهی کردن و نحوه‌ی معرفی کردنِ افراد جدید است.

باقی فصل‌های کتاب، به نحوه‌ی برخوردِ مؤدبانه و محترم در موقعیت‌های اجتماعی ویژه مانند زمانی که با فردی کم‌توان یا متعلق به فرهنگی دیگر مواجه می‌شوند می‌پردازد. همانند فصل‌های قبل کتاب صوتی آداب معاشرت برای همه، موقعیت و سناریوهای مختلفی در این فصل بررسی می‌شوند تا مخاطب بتواند از اصول و نحوه‌ی رفتار مناسب آگاهی و شناخت بیشتری پیدا کند.

کتاب آداب معاشرت برای همه، توسط نشر افکار جدید و به ترجمه‌ی ژاله طاهرنصب منتشر شده است. نسخه‌ی صوتی این کتاب را نشر صوتی نوین کتاب گویا به گویندگی رامونا شاه تهیه کرده است.

در نکوداشت کتاب آداب معاشرت برای همه

  • این کتاب به شکلی هوشمندانه سازمان یافته، به شکلی روشن و شفاف نوشته شده و از همه مهم‌تر، بسیار معتبر است. (جان کی هانتر، رییس شرکت J.E. Caldwell & Co.)

کتاب صوتی آداب معاشرت برای همه برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به دنبال راهنمایی برای بهتر کردن آداب معاشرت خود می‌گردید و یا حتی اگر در موقعیت‌های اجتماعی احساس اضطراب می‌کنید، شنیدن کتاب صوتی آداب معاشرت برای همه به شما توصیه می‌شود.

با ماری میچل بیشتر آشنا شویم

ماری میچل نویسنده و روزنامه‌نویس آمریکایی‌ست. او در روزنامه‌ی فیلادلفیا اینکوایرر (The Philadelphia Inquirer) در ستونی درباره‌ی آداب معاشرت می‌نوشت و به مدت چندین سال در روزنامه‌ی سیاتل تایمز (The Seattle Times) به نحوه‌ی برخورد و رفتار مناسب می‌پرداخت. ماری میچل از سال 1989 ریاست سازمان میچل (The Mitchell Organization) را نیز برعهده دارد که به شرکت‌ها آموزش‌های اجتماعی و عملکردی می‌دهد و تاکنون 9 کتاب در زمینه‌ی آداب معاشرت نوشته است.

در بخشی از کتاب صوتی آداب معاشرت برای همه می‌شنویم

آداب محیط کار در تمام جهان یکسان است و خصوصیات مشابهی دارد. شما باید این آداب را در روابط و نوع رفتار به کار بندید و در ضمن بیاموزید که این ویژگی‌ها چه تأثیرات مثبتی بر روابط شما با مافوق‌تان، همکاران‌تان و زیردستان‌تان می‌گذارد. دانستن شیوه‌ی صحیح انجام کارها شامل حرفی که می‌زنید، چیزی که می‌پوشید و واکنش شما به موقعیت‌های خاص بسیار مهم است و اهمیت بیشتری پیدا می‌کند وقتی بدانید که باعث بالا رفتن شأن و مقام شما می‌شود. پیشرفت‌های تکنولوژی مانند گوشی موبایل، کنفرانس تلفنی و ایمیل نیز ایجاب می‌کند که مردم قوانین جدیدی را فرا بگیرند. امروزه، مدیریت نقش بسیار مهمی در محل کار ایفا می‌کند. در گذشته این‌گونه نبود. بسیاری از شرکت‌ها برای کارمندان‌شان دوره‌های آموزش آداب معاشرت ترتیب می‌دهند. مشاوران مدیریت به دنبال این هستند که رابطه‌ای بین رفتار درست و موفقیت پیدا کنند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
20 دقیقه
مقدمه و فصل اول: آداب غذا خوردن - بخش اول
33 دقیقه
فصل اول: آداب غذا خوردن - بخش دوم
28 دقیقه
فصل دوم: آداب محیط کار - بخش اول
18 دقیقه
فصل دوم: آداب محیط کار - بخش دوم
30 دقیقه
فصل دوم: آداب محیط کار - بخش سوم
23 دقیقه
فصل دوم: آداب محیط کار - بخش چهارم
23 دقیقه
فصل سوم: مکاتبات - بخش اول
19 دقیقه
فصل سوم: مکاتبات - بخش دوم
35 دقیقه
فصل چهارم: آداب معاشرت در خانه - بخش اول
19 دقیقه
فصل چهارم: آداب معاشرت در خانه - بخش دوم
29 دقیقه
فصل چهارم: آداب معاشرت در خانه - بخش سوم
33 دقیقه
فصل چهارم: آداب معاشرت در خانه - بخش چهارم
36 دقیقه
فصل پنجم: گفتن حقیقت - بخش اول
37 دقیقه
فصل پنجم: گفتن حقیقت - بخش دوم
38 دقیقه
فصل پنجم: گفتن حقیقت - بخش سوم
35 دقیقه
فصل ششم: مسابقات و سرگرمی - بخش اول
41 دقیقه
فصل ششم: مسابقات و سرگرمی - بخش دوم
24 دقیقه
فصل ششم: مسابقات و سرگرمی - بخش سوم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی آداب معاشرت برای همه
نویسنده،
مترجمژاله طاهرنسب
راویرامونا شاه
ناشر چاپینشر افکار
ناشر صوتی نوین کتاب گویا
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۸ ساعت و ۴۲ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب‌های ارتباطات و روابط عمومی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی آداب معاشرت برای همه

علی حسینی
۱۴۰۳/۱/۱۶
انتظارم بیشتر بود. فکر می‌کردم وارد مباحث روانشناسانه ارتباطات در محیط کار بشه و از این رو جذاب باشه ولی نه اصلا به این وادی وارد نشد و در حد اینکه درب آسانسور رو نگه بداری یا نداری یا درب واحد رو چه کسی باز کنه و نگه داره بود نه آنچه مطلوبم بود.
محسن سبزیکار
۱۴۰۲/۸/۱۱
عالی خوبه اما تجربیات زندگیم میگه باید ذاتی باشه
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب صوتی آداب معاشرت برای همه

برای دریافت کتاب صوتی آداب معاشرت برای همه و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.