معرفی و دانلود کتاب صوتی آنجا که جنگل و ستاره‌ها به هم می‌رسند

عکس جلد کتاب صوتی آنجا که جنگل و ستاره‌ها به هم می‌رسند
قیمت:
101000 تومان - 10.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی آنجا که جنگل و ستاره‌ها به هم می‌رسند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی آنجا که جنگل و ستاره‌ها به هم می‌رسند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی آنجا که جنگل و ستاره‌ها به هم می‌رسند

پرفروش‌ترین رمان نمودارهای آمازون، وال‌استریت ژورنال و واشنگتن پست و همچنین فینالیست جایزه‌ی گودریدز. در کتاب صوتی آنجا که جنگل و ستاره‌ها به هم می‌رسند نوشته‌ی گلندی وندرا داستان کودک مرموزی را می‌شنوید که به دو غریبه طریق عشق و اعتماد را می‌آموزد.

درباره‌ی کتاب صوتی آنجا که جنگل و ستاره‌ها به هم می‌رسند

جو تیل، یکی از سه شخصیت محوری کتاب صوتی آنجا که جنگل و ستاره‌ها به هم می‌رسند (Where the Forest Meets the Stars) مدتی پس از آن که مادرش را به‌سبب بیماری از دست می‌دهد، به روستایی در ایلینوی برمی‌گردد تا کارهای تحقیقاتی‌اش را از سر بگیرد و به خود و دیگران ثابت کند که اتفاق تلخ اخیر او را از پای درنیاورده است. جو روتین روزانه‌ای برای خود ساخته است و تنهایی‌اش را با پژوهش و کار پر می‌کند که ورود ناگهانی غریبه‌ای کوچک به زندگی او همه‌چیز را دستخوش تغییر می‌سازد.

یک روز که جو تیل از گردش روزانه به خانه بازمی‌گردد، با دختربچه‌ی عجیب و غریبی با پای برهنه و سراسر کبودی روبه‌رو می‌شود که از سیاره‌ای دیگر به آنجا آمده و از جو خواهش می‌کند که برای مدتی در کنار او زندگی کند. و این‌چنین است که ورود دختربچه‌ی فضایی به داستان، مانند برکه‌ای ساکن که فرود آمدن سنگ‌ریزه‌ای کوچک آرامش آب‌های آن را بر هم می‌زند، تنهایی جو را مختل می‌کند.

حضور این بیگانه‌ی کوچک سبب می‌شود که جو به سراغ همسایه‌ی منزوی و گوشه‌گیر خود، گابریل نش، برود تا از او درباره‌ی حل این معمای پیچیده و غریب کمک بگیرد. اما جو و گابریل هرچه زمان بیشتری را در کنار یکدیگر صرف باز کردن گره‌های این معما می‌کنند، با سؤالات بیشتری مواجه می‌شوند: چگونه یک دختربچه نه‌تنها قادر است شکسپیر را بخواند، بلکه می‌تواند آن را بفهمد؟ چرا همه‌چیز با حضور او دچار دگرگونی شده است؟ و این جست‌وجو برای یافتن هویت واقعی کودک دست آخر به چه سرانجامی می‌رسد؟

در سراسر داستان کتاب صوتی آنجا که جنگل و ستاره‌ها به هم می‌رسند، اگرچه میان این سه شخصیت -جو، گابریل و دختربچه- پیوندی عمیق و باورنکردنی شکل می‌گیرد، اما اتفاقاتی که در طول کتاب رقم می‌خورد، آن‌ها را در شرایطی قرار می‌دهد که باید تصمیم‌های دشواری برای زندگی‌شان اتخاذ کنند. در نهایت، با رسیدن پاییز و نزدیک‌تر شدن غریبه‌ی کوچک به پایان سفر پرماجرایش به زمین، همه‌چیز رنگ و بویی دیگر به خود می‌گیرد...

ترجمه‌ی سید رضا حسینی را از این اثر با صدای مریم پاک‌ذات می‌شنوید. کتاب صوتی آنجا که جنگل و ستاره‌ها به هم می‌رسند به همت نشر صوتی آوانامه و انتشارات آموت تهیه و منتشر شده است.

جوایز و افتخارات کتاب صوتی آنجا که جنگل و ستاره‌ها به هم می‌رسند

  • پرفروش‌ترین کتاب آمازون
  • پرفروش‌ترین کتاب وال استریت ژورنال
  • پرفروش‌ترین کتاب واشنگتن پست
  • نامزد نهایی جایزه گودریدز (2019)

نکوداشت‌های کتاب صوتی آنجا که جنگل و ستاره‌ها به هم می‌رسند

  • مسحورکننده، پر بصیرت و خارق‌العاده. (Novelgossip)

  • داستان فانتزی گیرا، پر از راز و رمز و دسیسه‌چینی. (Fresh Fiction)

  • کتاب آنجا که جنگل و ستاره‌ها به هم می‌رسند رمانی مسحورکننده، پر از امید و عشق است که ریسمان‌های قلب شما را به خود جذب می‌کند. (Karen Katchur)

کتاب صوتی آنجا که جنگل و ستاره‌ها به هم می‌رسند برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به داستان‌ها و رمان‌های فانتزی و تخیلی و سبک رئالیسم جادویی در ادبیات معاصر جهان علاقه دارید، شنیدن این کتاب صوتی را از دست ندهید.

با گلندی وندرا بیشتر آشنا شویم

گلندی وندرا (Glendy Vanderah) نویسنده‌ی اهل شیکاگو در ادبیات جهان چهره‌ی تازه شناخته‌شده‌ای است که با سه رمانی که تا‌به‌حال نوشته جایگاه خودش را در ادبیات معاصر جهانی تثبیت کرده و جزو نویسندگان پرفروش و تحسین‌شده‌ی این روز‌های ادبیات آمریکا به شمار می‌رود.

وندرا پیش از آنکه به عنوان نویسنده شناخته شود، کارشناس پژوهش روی زیست پرندگان در حال در انقراض بود و در مرکزی در ایلینوی آمریکا مشغول به کار بود.

کتاب‌های The Oceanography of the Moon ،the light Trough the Leaves و آن‌جا که جنگل و ستاره‌ها به هم می‌رسند سه اثر تحسین شده‌ی مندرا هستند.

در بخشی از کتاب صوتی آنجا که جنگل و ستاره‌ها به هم می‌رسند می‌شنویم

روی صندلی‌های حیاط نشستند و اورسا به کباب کردن مارشمالو مشغول شد. گیب حرفی نمی‌زد و با افسردگی به آتش خیره شده بود. اورسا هم کم‌حرف شده بود و سکوت گیب شور و شوق همیشگی او را خاموش کرده بود. جو پرسید: «لیسی فردا می‌ره؟» گیب که هنوز به آتش خیره بود جواب داد: «حالا که من از جام بلند شده‌ام احتمالاً بره.»
- خونه‌ش کجاست؟
- سنت لوئیس.
- خوبه.
گیب نگاهش کرد و پرسید: «چرا خوبه؟»
- چون با ماشین راه زیادی نیست.
- اگه راهش دورتر بود بهتر می‌شد.
- زیاد بهتون سر می‌زنه؟
- آره اما نه واسه این که خودش دوست داشته باشه بیاد. مادرم بهش زنگ می‌زنه و ازش می‌خواد بیاد اینجا. اونم پا می‌شه می‌آد.
- مادرت زیاد ازش می‌خواد بیاد؟
- دراز بکشم و چرتم طول بکشه، مادرم زنگ می‌زنه زنگ می‌زنه به لیسی. کم‌حرف بشم زنگ می‌زنه به لیسی. صبحا کارهای مزرعه رو نکنم زنگ می‌زنه به لیسی.
- چرا خب؟
- چون فکر می‌کنه که من باز به هم ریخته‌ام.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
29 دقیقه
فصل اول
28 دقیقه
فصل دوم
20 دقیقه
فصل سوم
27 دقیقه
فصل چهارم
27 دقیقه
فصل پنجم
13 دقیقه
فصل ششم
19 دقیقه
فصل هفتم
20 دقیقه
فصل هشتم
24 دقیقه
فصل نهم
14 دقیقه
فصل دهم
24 دقیقه
فصل یازدهم
29 دقیقه
فصل دوازدهم
17 دقیقه
فصل سیزدهم
13 دقیقه
فصل چهاردهم
23 دقیقه
فصل پانزدهم
19 دقیقه
فصل شانزدهم
34 دقیقه
فصل هفدهم
25 دقیقه
فصل هجدهم
29 دقیقه
فصل نوزدهم
13 دقیقه
فصل بیستم
21 دقیقه
فصل بیست‌ویکم
14 دقیقه
فصل بیست‌ودوم
22 دقیقه
فصل بیست‌وسوم
7 دقیقه
فصل بیست‌وچهارم
8 دقیقه
فصل بیست‌وپنجم
24 دقیقه
فصل بیست‌وششم
13 دقیقه
فصل بیست‌وهفتم
25 دقیقه
فصل بیست‌وهشتم
26 دقیقه
فصل بیست‌ونهم
18 دقیقه
فصل سی‌ام
23 دقیقه
فصل سی‌ویکم
21 دقیقه
فصل سی‌ودوم
16 دقیقه
فصل سی‌وسوم
24 دقیقه
فصل سی‌وچهارم
18 دقیقه
فصل سی‌وپنجم
20 دقیقه
فصل سی‌وششم
29 دقیقه
فصل سی‌وهفتم
28 دقیقه
فصل سی‌وهشتم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی آنجا که جنگل و ستاره‌ها به هم می‌رسند
نویسنده
مترجمسید رضا حسینی
راویمریم پاک ذات
ناشر چاپیانتشارات آموت
ناشر صوتی آوانامه
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۱۳ ساعت و ۲۳ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی داستان و رمان خارجی، کتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه صوتی
101000 ت - 10.99 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی آنجا که جنگل و ستاره‌ها به هم می‌رسند

بنفشه خالصه رنجبر
۱۴۰۳/۱/۱۸
رمان بسیار قشنگی بود. یه رمان با ژانر عاشقانه ولی در عین حال اجتماعی. البته یکم اسرارآمیز آمیخته با تخیل های کودکانه. برای من بخش تخیلی داستان طوری بود که دوست داشتم باور کنم اما در عین حال به صحنه هایی برخورد می کردم که نشون میداد یه رازی پشتش هست که داستان رو رمزآلود و پر هیجان میکنه. البته بعضی شخصیت های داستان در انتها جوری رنگ عوض می کنند که واسه خواننده قابل باور نیست که چجوری آنقدر سریع تغییر کردن. صدای خانم پاک ذات و موسیقی که پخش می شد صحنه های داستان رو واقعی تر می کرد و خیلی دلنشین و لذت بخش بود. ترجمه کتاب هم روان و خوب بود. در کل رمان دوست داشتنی و به یاد موندنی است. باتشکر از کتابراه
Melika safizadeh
۱۴۰۲/۵/۱۰
خیلی عالی سلام. اول از همه، تشکر فراوان و دست مریزاد به کتابراه. کتاب خیلی واقعی و زیبایی بود، انقدر جذاب بود و صدای خانم پاکزاد بینهایت دلنشین ترش کرده بود. مسلط به داستان و جاهایی که لازم بود، صدا تغییر می‌کرد و مهارت ظریف و زیادشون نشون می‌داد. موضوع داستان نشون می‌ده که با وجود مشکلات و رنج‌های هر کسی، اما زیبایی‌های نهفته‌ای وجود داره که باید با چشم بصیرت دید. به هر حال فوق العاده و مطالعشو به افرادی که دوست دارند زیباییهای درونشون کشف کنند، توصیه می‌کنم و یه نکته دیگش این بود که زیباییها به سراغ افرادی که دل پاک دارند و خواستارشن می‌ره و پایان ذات پاک، همیشه خیر....
Nahid Ghovanloo
۱۴۰۲/۵/۲۷
داستان و شخصیتها رو خیلی دوست داشتم
مناظر، آدمها و روابطشون کاملا ملموس بود
خوانش خانم پاک‌ذات که مثل همیشه فوق‌العاده عالی بود
اما پایان قصه را اصلا دوست نداشتم، یک سری گره‌هایی در داستان بود که کاملا منطقی و یا قابل درک و باور بود که ناگهان پایان داستان همه گره‌ها و مشکلات یکباره حل شد و کتاب
پایان مثل قصه‌های کودکی فقط یک جمله کم داشت که، آنان سالیان سال به خوبی و خوشی زندگی کردند،،
در ضمن یکی از نقاط قوت داستان این بود که شخصیتها مشکل مالی نداشتن برعکس همه قصه‌ها
ممنون
الهه رضائی
۱۴۰۲/۵/۱۰
با درود به تمامی عوامل و دست اندرکاران کتابراه و آوانامه. و سپاس از خانم گلندی وندرا، بخاطر ذهن خلاق، ایده‌ی تازه و قلم توانای ایشان در خلق داستانی جذاب و پرکشش. و امتنان از جناب سید رضا حسینی بخاطر ترجمه‌ی روان، ساده و قابل درکی که جذابیت خوانش کتاب را چندین برابر می‌کرد. و تشکر ویژه از سرکار خانم پاک ذات، بخاطر صدای جادویی، مهارت در گویندگی، و لحن گرم و صمیمی که گویی مخاطب را به شنیدن داستانی از روی دستنوشته‌های خودشان مهمان می‌کنند. همگی برقرار باشید و پایدار.
مژده دست پاکی
۱۴۰۲/۳/۲
خوانش کتاب عالی بود. صداگذاری خوب کار شده بود. موضوع داستان جذاب بود جوری که باعث شد کتاب رو سریعترگوش بدم تا پایانش رو بشنوم. کتاب بهمون یاد میده با وجود مشکلات میشه بازم به زندگی امیدوار بود و هدفمند زندگی کرد کاری که خیلی از آدم‌ها وقتی با مشکلات مواجه میشن انجام نمیدن و سعی میکنن همه کس و همه چیز رو سرزنش کنن. اما توی این کتاب یاد میگیرید در اوج سختی زندگی روی خوشش رو بهتون نشون میده دقیقا همونجایی که فکرش رو نمیکنین.
جلال آسائیان
۱۴۰۲/۵/۶
دورود فراوان کتاب عالی بود نشانگر عشق و محبت در اوج سختی ها با تمام کم و کاستی های که در زندگی با آن مواجه میشویم. بازم میتوانیم عشق بورزیم محبت کنیم و گذشت کنیم. و سرسختانه در مقابل خواسته خود استادگی کنیم و راحت شکست را قبول نکنیماورسا این دختر کوچک دوستاشتنی نشانگر خواستن و تلاش بود که خوانم به گلندی وندرا زیبای در کتاب خود گنجانده بود. و مخصوصن با صدای زیبای خوانم مریم پاکذات که زیبای این اثر را دوچندان کرده بود. سپاس گزارم
Hani🌻
۱۴۰۲/۱۲/۱
اول از همه باید بگویم داستان این کتاب فوق العاده زیباست با تک تک جملاتش لذت می‌برید بعضی از قسمت ها هیجانیه و بعضی از قسمت ها باعث میشه غمگین بودن داستان رو با تمام وجود احساس کنید.
نکته بعدی خوانش خانم پاک ذات هست که اصلا نمیشه نظر منفی دربارشون داد به نظرم. جوری کتاب رو میخونن که تمامی شخصیت ها
براتون باور پذیر میشوند و انگار کنار خودتون احساسشون میکنید جوری که انگار داخل داستان هستید واقعا خسته نباشید
مهروز پوراسد
۱۴۰۲/۲/۱۷
عااالی بود. بسیار داستان لطیف و زیبایی داشت. اینکه چگونه آدمها می‌توانند با وجود نواقصشان بهترین ویژگی‌ها را داشته باشندو اینکه صداقت و پاکی کودکانه چگونه می‌تواند بهترین ویژگی‌های انسانها را کشف و ظاهر کند، بهترین نکاتی بود که از این کتاب دریافتم. حال و هوای داستان کتاب بسیار شیرین بود و من در این چند روز حس بسیار خوبی داشتم. از خانم پاک زاد بخاطر هنرمندیشان در روایت استادانه این کتاب سپاسگزارم.
زلیخا یوسفی
۱۴۰۳/۱/۱۰
داستان رو دوست داشتم صدای خانم پاکزاد لذت رمان رو دوچندان کرد ممنونم از نویسنده خلاق گلندی وندا یه زندگی متفاوت و شیرین از روی ظاهر نبایستی قضاوت کنیم شخصیت‌ها در ابتدا و انتها داستان خیلی متفاوت بودند
شاید این قضاوت ما بود در لحظه اول برخورد با شخصیت‌ها چقدر زیبا و ظریف همه شخصیت‌ها رو نشون داد لذت گوش دادن این کتاب رو از خودتون دریغ نکنین
الهه عباسی
۱۴۰۲/۹/۱۸
کتابی بسیار زیبا و جذاب اینکه هر کدام از ما دغدغه‌های خاص خود در زندگی را داریم و هر کدام از ما داستان زندگی خود را دارد داستان حول سه شخصیت اصلی جو گابریل ودختر بچه‌ای مرموز که ادعا میکند از سیاره‌ای دیگر آمده. مسیولیت پذیری نوع دوستی به دیگران در این رمان مشهود است و همان گونه که عنوان داستان به آن اشاره میکند آن جا که جنگل و ستاره‌ها به هم می‌رسند عشق وارامش جوانه میزند
ستایش نوروززاده
۱۴۰۲/۹/۳
خوب بود. واقعا اوایلش خیلی باهاش کانکت نمی‌شدم. چون اتفاق هیجان انگیزی رخ نمی‌داد. میتونم بگم از فصل ۲۸ میخکوب شدم تا تهش. فلذا اونجوری نبود که بگم کلل رمان رو دوست داشتم، ولی از نقطه اوج واقعا درگیرش شدم. در نهایت خوب بود. ولی عالی نه. توی طول مسیر داستان خیلی اتفاقات رو خوب از قال درنیامده بود به نظرم. در کل ارزش یه بار شنیدن رو داره ولی اگه خلاصشم بشنوید کافیه به نظرم.
ماندانا عطایی
۱۴۰۲/۵/۱۵
کتابی بسیار پر محتوا که ضمن رمان بودنش وجذابیت‌های رمان میتونه کارکرد روانشناسی هم داشته باشه نویسنده ضمن داستان نشون میده اگر ما واقعیت بسیاری از مطالب را بدونیم می‌تونیم راحت تر انسان‌ها را ببخشیم وکمتر آسیب ببینیم ونشون میده که بسیاری از مشکلات قابل حل هستن به شرط اینکه بخواهیم و راه حلشو بدونیم و اعتقاد داره که عشق نیروی عظیم سازنده‌ای هست
رضا استرکی
۱۴۰۲/۳/۱۸
گیرایی خاصی در کتاب است بالاخص راوی داستان هم مزید علت گردید
اینکه چگونه به خواسته‌ها احترام بگذاریم و عشق‌ها را فریز نکنیم و شعله آن را فروزان نگهداریم از نکات بارز داستان بود و دیگر اینکه
در خفا نکته ایی بسیار مهم را عنوان می‌کرد و بنظرم نویسنده حال خود را در ایهام آورده بود
برای اولین بار بود که کتاب صوتی را روی صندلی منزل گوش می‌دادم
سجادعسگری
۱۴۰۲/۱/۴
چقدر خوب بود این رمان. صدای خانم پاک ذات چقدر با داستان عجین شده بود. در طول داستان هم آرامش میگیری هم میخندی هم گریه میکنی همه چیز داره این رمان هیچ کم و کاستی نداره. یکی از بهترین داستان‌هایی بود که تا الان خوندم و گوش دادم و قطعا تا ابد تو ذهنم میمونه. به همه‌ی اهل کتاب توصیه میکنم این اثر رو مخصوصا با صدای خانم پاک ذات از دست ندن.
فاطمه فرحانی
۱۴۰۲/۱۱/۲۹
این کتاب مانند آثار جوجو مویز، پیوند تصادفی افراد و همراهی آن‌ها باهم را به تصویر میکشد. افرادی که با گذشته‌های سخت که در مکانی به هم رسیده و به هم کمک میکنند تا از موانع عبور کنند. فضایی فانتزی و در بعضی مواقع حتی دلهره آور. افراد منفعل که در بروز بحران دست به دست هم داده، مشکلات یک نفر که بی پناه مانده را حل میکنند
مشاهده همه نظرات 152

راهنمای مطالعه کتاب صوتی آنجا که جنگل و ستاره‌ها به هم می‌رسند

برای دریافت کتاب صوتی آنجا که جنگل و ستاره‌ها به هم می‌رسند و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.