معرفی و دانلود کتاب آنجا که جنگل و ستاره‌ها به هم می‌رسند

عکس جلد کتاب آنجا که جنگل و ستاره‌ها به هم می‌رسند
قیمت:
۳۵۰۰۰ 17500 تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب آنجا که جنگل و ستاره‌ها به هم می‌رسند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آنجا که جنگل و ستاره‌ها به هم می‌رسند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آنجا که جنگل و ستاره‌ها به هم می‌رسند

کتاب آنجا که جنگل و ستاره‌ها به هم می‌رسند نوشته‌ی گلندی وندرا روایت دیداری غیر منتظره با موجودی فضایی است که درک دیگری از مواجهه با جهان را برای قهرمان داستان رقم می‌زند. قصه‌ای گیرا، بسیار ظریف و پر از جزییات جذاب که نامزد بهترین رمان جایزه‌ی گودریدز بوده و در وبسایت معتبری همچون نیویورک تایمز و آمازون به فروش بالایی دست پیدا کرده است.

درباره‌ی کتاب آنجا که جنگل و ستاره‌ها به هم می‌رسند

جو تیل پس از آنکه مادرش را از دست می‌دهد و خودش نیز مدت‌ها با بیماری سرطان سینه دست و پنجه نرم می‌کند، تصمیم می‌گیرد به بهانه‌ی تحقیقات پایان‌نامه‌ی دانشگاهش که پژوهش روی شیوه‌های زیست پرندگان است، مدتی را به روستای کوچکی در ایلینوی برود تا هم روند مطالعاتش را دنبال کند، هم با فاصله از رنجی که مدتی است ذهنش را آشفته کرده در طبیعت و خلوت روستا زندگی کند. جو تمام مدتی را که در ویلای کوچک روستایی‌اش می‌گذراند، به کار و تحقیق می‌پردازد تا اینکه یک شب وقتی از گردش روزانه به خانه بازمی‌گردد با دختر بچه‌ی عجیب و ژولیده‌ای روبه‌رو می‌شود که در حیاط است و می‌خواهد به خانه‌ی جو برود. دختر بچه ادعا می‌کند که یک موجود فضایی است و از مدار کهکشانی دیگری به روی زمین افتاده، سرگردان است و جسمی که برای خودش انتخاب کرده، جسم یک دختر مرده است. او برای بازگشت به سرزمین خود باید شاهد پنج معجزه روی زمین باشد. جو با اکراه می‌پذیرد که او را تا مدتی در خانه نگه دارد.

حضور این موجود فضایی مرموز باعث می‌شود که جو با یکی از جوانان محلی آن منطقه به نام گابریل آشنا شود تا با کمک یکدیگر بتوانند راز این موجود عجیب را کشف کنند، اما در گذر زمان و ملاقات‌های پی در پی جو و گابریل اتفاقی بسیار ارزشمند برای آن‌ها می‌افتد که منجر به شکل‌گیری یک عشق پرشور می‌شود.

گلندی وندرا (Glendy Vanderah) در کتاب آنجا که جنگل و ستاره‌ها به هم می‌رسند (Where the Forest Meets the Stars) با پیوندی که میان عناصر داستانی در ژانرهای فانتزی و رومنس برقرار کرده به روایتی دلنشین و ناب دست پیدا کرده که با استفاده‌ از مولفه‌های قصه‌های پر رمز و راز جذابیت و کشش روایی بیشتری پیدا کرده است.

جوایز و افتخارات کتاب آنجا که جنگل و ستاره‌ها به هم می‌رسند

- پرفروش‌ترین کتاب آمازون
- پرفروش‌ترین کتاب وال استریت ژورنال
- پرفروش‌ترین کتاب واشنگتن پست
- نامزد نهایی جایزه گودریدز

در نکوداشت کتاب آنجا که جنگل و ستاره‌ها به هم می‌رسند

- مسحورکننده، پر بصیرت و خارق‌العاده. (Novelgossip)
- داستان فانتزی گیرا، پر از راز و رمز و دسیسه‌چینی. (Fresh Fiction)
- کتاب آنجا که جنگل و ستاره‌ها به هم می‌رسند رمانی مسحورکننده، پر از امید و عشق است که ریسمان‌های قلب شما را به خود جذب می‌کند. (Karen Katchur)

کتاب آنجا که جنگل و ستاره‌ها به هم می‌رسند برای چه کسانی مناسب است؟

علاقه‌مندان به ادبیات فانتزی، دوستداران روایت‌های عاشقانه و طرفداران ادبیات داستانی معاصر جهان از خواندن این کتاب لذت فراوانی خواهند برد.

با گلندی وندرا بیشتر آشنا شویم

گلندی وندرا (نویسنده‌ی اهل شیکاگو) در ادبیات جهان چهره‌ی تازه شناخته‌شده‌ای است که با سه رمانی که تا به حال نوشته جایگاه خودش را در ادبیات معاصر جهانی تثبیت کرده و جزو نویسندگان پرفروش و تحسین شده‌ی این روز‌های ادبیات آمریکا است.

وندرا پیش از آنکه به عنوان نویسنده شناخته شود، کارشناس پژوهش روی زیست پرندگان در حال در انقراض بود و در مرکزی در ایلینوی آمریکا مشغول به کار بود.

کتاب‌های The Oceanography of the Moon،the light Trough the Leaves و آن‌جا که جنگل و ستاره‌ها به هم می‌رسند سه اثر تحسین شده‌ی مندرا هستند.

در بخشی از کتاب آنجا که جنگل و ستاره‌ها به هم می‌رسند می‌خوانیم

جو ماشین هوندایش را زیر سایه‌ی درخت بلوط پشت فولکس واگن قرمز تبی پارک کرد. تبی پوتین‌های بنفش مارک دکتر بارتنز، شلوارک جین و تی‌شرت نارنجی دانشگاه ایلینوی را که متعلق به جو بود، به تن داشت. از فولکس واگنش پیاده شد. هر چند که تبی نگین بینی بنفشش را انداخته بود و موهای قهوه‌ای‌اش مش‌های آبی و بنفش داشت، اما جو به‌ندرت دیده بود او چنین معمولی و محافظه‌کارانه لباس بپوشد. وسط خیابان درست بین ماشین‌های‌شان به تبی رسید و او را در آغوش کشید.

تبی گفت: «ظاهرت خیلی خوبه... کاملاً برنزه و کوفتی شدی. اما مهم‌تر از اون، خیلی سنتی و معمولی به نظر می‌آی. شاید این خانم وقتی تو رو ببینه قبول کنه خونه رو بهمون اجاره بده.»
«برای همینه که تی‌شرت منو پوشیدی؟»
«دارم روحیه دانشجوییم رو نشون می‌دم. پدر این خانم استاد این دانشگاه بوده.»
«این چیزها اصلاً بهت نمی‌آد.»
«چون فقط تو می‌دونی من روحیه‌ی دانشجویی ندارم.»
نگاهی به شیشه‌ی جلو ماشین جو انداخت.
«می‌دونستی یه دختربچه توی ماشینته؟»
«آره می‌دونم.»
تبی به اورسا زل زد و رو به جو برگشت.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آنجا که جنگل و ستاره‌ها به هم می‌رسند
نویسنده
مترجمعاطفه حاجی آقایی
ناشر چاپینشر سنگ
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات396
زبانفارسی
شابک978-622-96336-4-9
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه الکترونیک
۳۵۰۰۰ 17500 ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب آنجا که جنگل و ستاره‌ها به هم می‌رسند

Alen
۱۴۰۲/۵/۲۴
داستان کتاب جالب بود و اینکه جو (کاراکتر داستان که دختره) با یک شخصیتی جالبی روبرو میشه با یک دختر بچه که حرفاش عجیب و غریبه، برای من داستان جالب و تو سبک خودش جدید و متنوع بود، ولی بنظرم نویسنده کمی داستان رو کش داده بود و خیلی به پیرامون و اطراف پرداخته بود که اوایل برای فضا سازی و تجسم کردن اما لازمه، بنظرم بیش از حد بود که شخصاً این حد توضیحات برام کسل کنندست و جالب نیست (جوری که من برم اون منطقه چشم بسته جاهاش رو بلدم😅) در کل ایده‌ی کتاب جذاب بود برای یه بار خواندن جالبه، و حتی بعضی‌ جاها شما رو گیج می‌کنه و شک می‌کنید و آخرش رو هم نویسنده داستان رو کامل معلوم می‌کنه، برای من شخصاً جالب بود
نیلوفر حاج سید جوادی
۱۴۰۱/۷/۲۱
داستان در مورد خانمی که سرطان سینه داشته برای گرفتن پی اچ دی خود یک سری تحقیقات روی پرندگان باید انجام بده که در اونجا دختر کوچولوی بهش پناه میاره، خیلی جالب بود من اورسا رو خیلی دوس داشتم دختری با گذشته دردناک وذهنی خلاق، با انرژی مثبت وذرات کوارکی که واقعا باعث تغییرات عالی میشد
Ziba Abu
۱۴۰۲/۹/۱۴
با سلام و خسته نباشید
داستان فانتزی فوق العاده جذاب و خارق العاده‌ای بود. پر از عشق و امید بود. ترجمه خیلی خوب و روان ومحتوای داستان گیرایی خاصی داشت. و پایان بسیار زیبا یی داشت. واقعا از خوندنش لذت بردم. ممنون از نویسنده محترم و کتابراه موفق و موید باشید
وجیهه میرنظامی
۱۴۰۱/۱۲/۱۷
کتاب فوق العاده‌ای هستش، ترجمه هم عالیه، وبا اینکه یک داستان رو دنبال می‌کنه، عجیب شخصیت‌های انسانی رو مورد کنکاش قرار میده، و اینکه آدمها در شرایط متفاوت، ممکنه چه واکنشی از خودشون، نشون بدن، توصیه می‌کنم، حتما این کتاب رو بخونین، بسیار ارزشمنده
Azin Km
۱۴۰۲/۶/۲۱
کتاب بسیار فوق العاده‌ای هست. قدرت نثر تا نقطه پایانی کتاب حفظ میشه اما در نهایت میتونست متفاوت تمام بشه. به نظرم کتاب قابل پیش بینی بود. نحوه توضیح و شرح وقایع و حس آمیزی کتاب اون رو برتر کرده بود. حتما مطالعه کنید
F.Molaei
۱۴۰۱/۶/۲۶
با درود، کتاب خوبی بود، دوست داشتم، ترجمه‌ی خوب و روانی داشت، یکمی هم غلط‌های کوچکی داشت ولی زیاد به چشم نمی‌آمد، موضوع هم خیلی سرگرم کننده بود، به دوستان کتاب خوان پیشنهاد میدم حتما مطالعه کنند و ازش لذت ببرند. 👍
Fateme Edrissi
۱۴۰۱/۸/۶
اول که کتاب را شروع کردم تصور میکردم اقتباسی از شازده کوچولو نزدیک بود بگذارمش کنار و بیخیالش بشم اما ادامه دادم و خوشحالم که اینکار را کردم کتاب رویایی و انسانی زیبایی بود لذت بردم
سپاس از کتاب راه
شهرزاد منصوری
۱۴۰۱/۱۱/۷
یه قصه‌ى دلنشین و صمیمى. فرازو نشیب‌ها و حوادث داستان هم گیرایى خاصى دارن. انگار خواننده داره با شخصیت هاى داستان زندگى مى کنه و توى لحظات شادى و غم، شریک و همراهشونه.
نکیسا ط
۱۴۰۱/۱۱/۳
داستانی متفاوت از وجود فرازمینی‌ها در زمین و زندگی انتخابی یک موجود فضایی که خانه‌اش میان آسمان است و در میان انسانها با همه تفاوت‌ها و دانش و تفاوت گیر افتاده است‌.
منیره غنی زاده
۱۴۰۲/۱/۳
داستان جالبی بود، محتوای رمان مهربانی بود، اما نویسنده خیلی وارد جزییات شده و این برای خواننده ممکنه ملال آور باشه
نگار میرنظامی
۱۴۰۱/۱۲/۲۱
خیلی قشنگ و البته بعضی جاها ناراحت کننده بود ولی پر از احساسات پاک و لطیف بود
دیانا حکیمیان
۱۴۰۱/۷/۱۶
این کتاب خیلی قشنگ بود من خیلی خوشم اومد. داستان راجب یه دختره فضاییه
فرزانه رستمی
۱۴۰۱/۱۰/۱۷
خوندن کتاب‌های علمی تخیلی واقعا لذت بخشه
مشاهده همه نظرات 13

راهنمای مطالعه کتاب آنجا که جنگل و ستاره‌ها به هم می‌رسند

برای دریافت کتاب آنجا که جنگل و ستاره‌ها به هم می‌رسند و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.