معرفی و دانلود کتاب صوتی آیین دوست یابی

عکس جلد کتاب صوتی آیین دوست یابی
قیمت:
98000 تومان - 10.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی آیین دوست یابی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی آیین دوست یابی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی آیین دوست یابی

کتاب صوتی آیین دوست یابی اثری آموزنده از دیل کارنگی است که نکاتی ضروری و کاربردی برای بهبود روابط اجتماعی با دیگران را آموزش می‌دهد. این اثر افتخارات و جوایز معتبری مانند پرفروش نیویورک‌تایمز و حضور در لیست صد کتاب تاثیرگذار جهان را به دست آورد.

درباره‌ی کتاب صوتی آیین دوست یابی

باور اینکه آبراهام لینکلن، رئیس‌جمهور صلح‌طلب آمریکا عادت داشت درباره‌ی دیگران نامه‌های تمسخرآمیز بنویسد کار راحتی نیست. شخصی که نقطه‌ی پایانی بر عصر برده‌داری کشورش گذاشت چطور ممکن است تا این حد سبکسر و بی‌ملاحظه بوده باشد؟ آیا این هم یکی دیگر از بازی‌های سیاسی است که نقطه‌ضعف‌های او را به عمد پنهان نگهداشته؟ خب، هیچکس نمی‌تواند به شکل قطعی درباره‌ی کسی که صد و پنجاه سال قبل درگذشته اظهارنظر کند، اما یک موضوع در این ماجرا قطعی است: جهان‌بینی لینکلن در مرحله‌ای از زندگی تغییر و او را از فردی طعنه‌زن به محترم‌ترین رئیس‌جمهوری آمریکا تبدیل کرده است. درباره‌ی این بینش جدید کنجکاوید؟ پس با دیل کارنگی در کتاب صوتی آیین دوست یابی (How to Win Friends and Influence People) همراه شوید تا با هم راز محبوبیت را کشف کنیم.

این اثر پرفروش که تا امروز بیش از 30 میلیون جلد در سراسر جهان فروش داشته، به ما آموزش می‌دهد چگونه می‌توانیم دایره‌ی دوستی خود را گسترش دهیم و بر افراد غریبه اثر بگذاریم. به عقیده‌ی کارنگی بزرگترین اشتباهی که افراد مرتکب می‌شوند تلاش برای اثرگذاری بر دیگران از راه مسلط شدن بر آن‌هاست. هیچ پیوند دوستی، خویشاوندی، همکاری یا وصلتی وجود ندارد که با کج‌خلقی‌های بی‌شمار پایدار بماند. درهای موفقیت (از هر نوع آن!) تنها با کلید رفتار دوستانه باز می‌شوند. البته اگر فکر می‌کنید این حرف به معنی سازگاری بیش از حد، سکوت در برابر بدرفتاری یا باج دادن است کاملاً در اشتباهید!

دیل کارنگی در شش بخش آنچه برای یافتن راه مناسب رفتار با مردم نیاز دارید را در اختیارتان قرار می‌دهد. شش راه برای اینکه بیاموزید چگونه مردم را دوست داشته باشید، آن‌ها را جذب کرده و بدون برانگیختن خشم با خود همراه کنید. اصولی که این نویسنده‌ی پرفروش به آن‌ها می‌پردازد مانند همیشه کاربردی هستند. با کمک آموزه‌های او موفق می‌شوید پتانسیل‌هایتان را در این عصر پیچیده و رقابتی شکوفا کنید و از نردبان موفقیت بالا بروید.

جوایز و افتخارات کتاب صوتی آیین دوست یابی

- کتاب پرفروش نیویورک‌تایمز
- فروش بیشتر از سی میلیون نسخه در سراسر جهان
- شماره 19 در فهرست 100 کتاب تأثیرگذار تایم

کتاب صوتی آیین دوست یابی مناسب چه کسانی است؟

اگر دوست دارید روابط خود با افراد آشنا و غریبه را بهبود ببخشید و روابط عمومی خوبی داشته باشید، این کتاب برای شماست.

با دیل کارنگی بیشتر آشنا شویم

دیل کارنگی (Dale Carnegie) سال 1888 در خانواده‌ای تهی‌دست دیده به جهان گشود. او از جمله نویسندگان و سخنرانان معروف آمریکایی است که دوران کودکی‌اش را در مشقت بسیار سپری کرد و به دلیل تجربیات خاص خود نگاهی متفاوت به موفقیت داشت. بیشتر کتاب‌هایی که کارنگی منتشر کرده در حوزه‌ی روانشناسی است و نکات زیادی را در مورد خودسازی، سخنرانی، فروشندگی، پیشرفت شخصی و... در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهد که باعث پیشرفت و موفقیت روزافزون آن‌ها می‌شود. از دیگر آثار او می‌توان به آیین دوست یابی، آیین سخنوری، آیین زندگی و... اشاره کرد.

در بخشی از کتاب صوتی آیین دوست یابی می‌شنویم

توی صف منتظر بودم تا نامه‌ای رو به صورت سفارشی در اداره‌ی پست کوچه‌ی سی‌وسوم نیویورک پست کنم. متوجه شدم که کارمند پست از کار وزن کردن بسته‌ها، توزیع تمبرها، پول خرد دادن و صدور رسید خسته شده و هر روز هم باید همین کار سخت و یکنواخت رو انجام میداد. برای همین پیش خودم تصمیم گرفتم و گفتم: ‌ «می‌خوام کاری کنم که اون کارمند از من خوشش بیاد، کاری کنم واقعا ازم خوشش بیاد. باید یه حرف خوبی درمورد اون بزنم».

برای همین از خودم پرسیدم: ‌«چه صفتی داره که می‌تونم از صمیم قلب، واقعا به خاطرش تحسینش کنم؟» گاهی پاسخ به این سوال سخته، خصوصا درباره‌ی غریبه‌ها اما در این مورد برام آسون بود. ناگهان چیزی دیدم که می‌تونستم تا ابد تحسینش کنم.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
17 دقیقه
قسمت اول
17 دقیقه
قسمت دوم
18 دقیقه
قسمت سوم
16 دقیقه
قسمت چهارم
18 دقیقه
قسمت پنجم
19 دقیقه
قسمت ششم
17 دقیقه
قسمت هفتم
19 دقیقه
قسمت هشتم
18 دقیقه
قسمت نهم
18 دقیقه
قسمت دهم
20 دقیقه
قسمت یازدهم
18 دقیقه
قسمت دوازدهم
19 دقیقه
قسمت سیزدهم
12 دقیقه
قسمت چهاردهم
17 دقیقه
قسمت پانزدهم
19 دقیقه
قسمت شانزدهم
18 دقیقه
قسمت هفدهم
18 دقیقه
قسمت هجدهم
17 دقیقه
قسمت نوزدهم
18 دقیقه
قسمت بیستم
19 دقیقه
قسمت بیست‌ویکم
16 دقیقه
قسمت بیست‌ودوم
17 دقیقه
قسمت بیست‌وسوم
17 دقیقه
قسمت بیست‌وچهارم
16 دقیقه
قسمت بیست‌وپنجم
16 دقیقه
قسمت بیست‌وششم
16 دقیقه
قسمت بیست‌وهفتم
17 دقیقه
قسمت بیست‌وهشتم
16 دقیقه
قسمت بیست‌ونهم
16 دقیقه
قسمت سی‌ام
20 دقیقه
قسمت سی‌ویکم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی آیین دوست یابی
نویسنده
مترجمگروه مترجمان
راویحجت یوسفی
ناشر صوتی رادیو مثبت
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۹ ساعت
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب‌های ارتباطات و روابط عمومی
قیمت نسخه صوتی
98000 ت - 10.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی آیین دوست یابی

ناهید دبیری
۱۴۰۱/۹/۷
کتاب فوق العاده‌ای هست! ولی چون درزمان گدشته نوشته شده؛ آدم احساس میکنه ازیه مستندتاریخی صحبت میکنه؛ درهرصورت مطالبی که نوشته شده هم ازمطااب جالب دوستیابی سخن میگه وهم اینکه درزمان قدیم به نظرم فرهنگ امریکایی خییلی غنی ترازالان بود؛ _به نظرم خودآمریکاییها وحنی مردم دنیا بایداین کناب جذاب وجالب خیلی رومطالعه کنند؛ برام شیرینه وازشنیدنش خوشحال ومسرورم؛ بابت خوانش بسیارعالی گوینده محترم؛ وازعوامل کتابراه ممنون وسپاسگزارم🌹🌹🌹💐💐💐
arash shaikhkarami
۱۴۰۲/۵/۱۸
کتاب خوبی هست البته فصل‌های اولش خسته کننده هست ولی بسیار اموزنده و مثال رفتارهای مختلف شخصیت‌های مختلف تاریخی و داره همراه با رفتارهایی که به شما در زندگی کمک می‌کنه، اگر اطلاعات تاریخی خوبی دارید خیلی راحت با کتاب ارتباط می‌گیرید اگر هم نه باز هم منظور بشما میرسه،
امیر مسعود منصوریان
۱۴۰۱/۵/۱۳
بسیار کتاب بینظیریه راهکارهایی برای پیدا کردن روابط صحیح و درست با افراد را به زبانی ساده و با اتکاء به تجربیاتی که در برخورد‌های متفاوت تجربیاتی که خودش بعنوان روانشناس بصورت موشکافانه بیان میکنه من که دارم لذت میبرم از شنیدنش
سعید امیری
۱۴۰۲/۶/۱۷
حداقل میتونم بگم این کتاب رو از ۱۶ سالگی تا الان که ۴۳ سال دارم سالی یه بار یا دو سال یه بار خوندم ولی الان که صوتی اون رو اینجا پیدا کردم یه حال دیگه داد و عالی بود
پدرام کرمی
۱۴۰۲/۲/۲۷
با هیجان میتونم بگم که کتاب عالی میتونه در زندگی شما تاثیر گزار باشه و زندگیتون رو تغییر بده پس حتما شمارو به خوندنش تشویق میکنم
: و این متن رو با استفاده از این کتاب نوشتم
علی شهبازی
۱۴۰۲/۹/۲۴
واقعا کتاب خیلی خوبی هست
به نظر من اگر می‌خواهید بهترین استفاده از این کتاب رو داشته باشید یک دفتر و خودکار کنارتون باشه و نکته برداری کنید
سپید بی گناه
۱۴۰۲/۸/۲۳
به مرور روی شخصیت من اثر گذاشت این کتاب واقعا فوق‌العاده بود، هر فایل رو دو بار یا سه انقدر گوش کنید که کامل به خورد ذهن و ناخودآگاه تون بشه.
فاطیما
۱۴۰۲/۱/۲۸
کتاب بسیار عالی برای اینکه بدونیم چه جوری در موقعیت‌های مختلف و در شرایط کاری مختلف نظر دیگران رو در جهت هدف خودمون پیش ببریم در کمال دوستی و صداقت
زهرا نظری
۱۴۰۱/۶/۱۳
بسیار کتاب عالیه و به نظرم هر کسی تو هر موقعیت شغلی و اجتماعی در نقش پدر و مادر و.... حتما باید این کتاب رو بخونه 👍
Rashed amani
۱۴۰۳/۱/۴
من که با این کتاب راحت نبودم چونکه راهکارهاش قدیمی بود و برای الان تاثیر خاصی ندارد این راهکار‌ها مال ۲۰ سال پیش بود از طرف من پیشنهاد نمیشه
هادی قاسمی
۱۴۰۲/۶/۱۷
هر چه زودتر خونده بشه، دامنه دوستان و کیفیت دوست‌ها بهتر میشه.
باید جزو کتابهای درسی قرار بگیره، دیر خواندنش خیلی دیره
محسن اکبری
۱۴۰۲/۸/۲۶
خدایا شکرت و ممنون از دست اندرکاران این کتاب به خصوص جناب دیل کارنگی، مطالب مفید و کاربردی برای من داشت
مهدی
۱۴۰۱/۶/۵
بسیار عالی و کاربردی. صدای دوبلور بسیار عالی بود و قادر به تیپ حرف زدن هم بود
سید مصطفی آبشاری
۱۴۰۲/۷/۲۴
کتاب بسیار مفید و کاربردی برای روابط اجتماعی که هر شخص باید حداقل یک بار این کتاب مطالعه کنه
عقیل پیمانی
۱۴۰۲/۸/۲۷
سلام واقعا استقاده کردم و لذت بردم گوینده نیز عالی‌ای کاش زودتر می‌خواندم
مشاهده همه نظرات 28

راهنمای مطالعه کتاب صوتی آیین دوست یابی

برای دریافت کتاب صوتی آیین دوست یابی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.