معرفی و دانلود کتاب صوتی آیین دوست یابی

عکس جلد کتاب صوتی آیین دوست یابی
قیمت:
82680 تومان - 8.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی آیین دوست یابی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی آیین دوست یابی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی آیین دوست یابی

با شنیدن کتاب صوتی آیین دوست یابی می‌آموزید که در مواجهه با افراد غریبه از اعتمادبه‌نفس و توانایی بالایی برای برقراری ارتباط برخوردار باشید. دیل کارنگی در این کتاب پرفروش نیویورک تایمز رموز ارتقای مهارت‌های اجتماعی و نفوذ و اثرگذاری بر سایرین را به شما می‌آموزد. به کمک راهنمایی‌های این کتاب روانشناختی، قدرت و موقعیت اجتماعی خود را ارتقا بدهید.

درباره‌ی کتاب صوتی آیین دوست یابی

آشنایی و برقراری ارتباط با کسانی که برای نخستین بار با آن‌ها رویارو می‌شوید، همواره یکی از سخت‌ترین کارها بوده و هست. البته برخی ممکن است تصور کنند که برون‌‌گراها در این مورد از درون‌گراها موفق‌ترند اما این‌طور نیست. درحقیقت فارغ از تیپ شخصیتی افراد، آغاز یک رابطه‌ی دوستانه با اهداف گوناگون، همیشه یک چالش انکارناپذیر بوده. با این وجود، خبر خوبی برایتان داریم و آن هم انتشار کتاب صوتی آیین دوست یابی (How to Win Friends and Influence People)، اثر نویسنده‌ی شهیر، دیل کارنگی (Dale Carnegie) است که راه و چاه‌های این حوزه را به شما می‌آموزد.

فرقی ندارد در حال حاضر، با کدام عنوان شغلی و در چه سمتی مشغول به کار هستید. واقعیت این است که بدون داشتن ارتباطی موفق با همکاران، رئیس یا کارفرمایتان هرگز به موقعیت و جایگاه دلخواه نخواهید رسید. البته برای ارتقای شغلی عواملی مانند استعداد، پشتکار و تلاش هم مهم هستند اما همگی بارها شاهد بوده‌ایم که چه بسا افراد مستعدی با مهارت‌های گوناگون، به دلیل کمبود در مهارت‌های اجتماعی نتوانسته‌اند ترفیع رتبه بگیرند و در عوض جایگاه بالاتر به فردی داده شده که علی‌رغم سعی و تلاش کمتر، روابط بهتری با رئیسانش داشته.

لازم است این نکته را هم اضافه کنیم که دانستن راه‌ها و روش‌های دوست‌یابی صرفاً در مشاغل بیرون از خانه نیست که به کارتان می‌آید. در رفت‌و‌آمدهای خانوادگی و حتی در کوچکترین تعاملاتی که ممکن است در زندگی روزمره تجربه کنید به رموز دوست‌یابی نیاز دارید.

اگر می‌خواهید در جمع دوستان بدرخشید، نفوذ بسیاری بر دیگران داشته باشید تا خواسته‌ی شما را برآورده کنند و خلاصه اینکه هر کجا باشید بتوانید توجه‌ها را به خود جلب کنید، دیل کارنگی کتاب صوتی آیین دوست یابی را برای کمک به شما نوشته است. نویسنده در این اثر پرفروش، چکیده‌ای از پانزده سال تجربه و تحقیق را در اختیارتان قرار داده. تابه‌حال، افراد بسیاری با به کار بردن دستورالعمل‌های این کتاب به موفقیت رسیده‌اند. اکنون، این اثر روبه‌روی شماست تا اسرار کامیابی در برخوردهای اجتماعی را به شما بیاموزد.

کتاب حاضر ابتدا به شما نشان می‌دهد چطور به فردی محبوب بین دیگران تبدیل شوید. سپس روش‌هایی را به شما ارائه می‌کند که از طریق آن‌ها می‌توانید توجه و دوستی اطرافیان را نسبت به خود جلب کنید. یاد می‌گیرید دیگران را با خود هم‌اندیش و هم‌سو کنید و همچنین راهکارهایی را می‌آموزید که با استفاده از آن‌ها می‌توانید طرز فکر دیگران را متحول کنید. به‌طوری که نه از دست شما عصبانی شوند و نه متوجه اثرگذاری شما بر دیدگاه خودشان باشند. در ادامه، فرمول‌هایی را برای خوشبختی خانوادگی و بهبود روابط خود در خانواده خواهید آموخت تا نه‌تنها در خارج از خانه، که در آغوش گرم خانواده هم اصول ارتباط کارآمد را به کار بگیرید.

در دنیای پرسرعتی که برای موفقیت در آن نیاز دارید پیوسته و به‌سرعت توانایی‌های خود را افزایش دهید، با وجود فضای رقابتی‌ای که در کوچکترین شرکت‌ها نیز خودنمایی می‌کند، راهی نمی‌ماند جز اینکه تمامی پتانسیل خود را برای بهره‌وری هر چه بیشتر در جامعه به کار برده و از آموزه‌های راهنمایان و متخصصان این حوزه کمک بگیریم. اگر برای یک تغییر بنیادین در رفتارهای اجتماعی خود آماده هستید، کتاب صوتی آیین دوست یابی را از دست ندهید.

این کتاب گویا با برگردان مهناز بهرنگی از سوی نشر شبگیر به چاپ رسیده و نشر صوتی ماه آوا، انتشار آن را با صدای گشتاسب احمدی به عهده داشته است.

جوایز و افتخارات کتاب صوتی آیین دوست یابی

  • پرفروش نیویورک تایمز
  • اثر نوزدهم در فهرست 100 کتاب تأثیرگذار از سوی مجله‌ی تایم
  • فروش بیش از 30 میلیون نسخه

نکوداشت‌های کتاب صوتی آیین دوست یابی

  • کتابی که زندگی من را تغییر داد. (وارن بافت)
  • موفق‌ترین کتاب خودیاریِ تمام دوران! (تایمز)
  • این کتاب در زندگی به من کمک زیادی کرده است. فکر می‌کنم همه باید آن را بخوانند. (جنی کولگان)

کتاب صوتی آیین دوست یابی برای چه کسانی مناسب است؟

طرفداران آثار روانشناختی که تمایل دارند مهارت‌های اجتماعی خود را بهبود ببخشند، مخاطبان کتاب صوتی آیین دوست یابی هستند؛ کتابی که به شما کمک می‌کند تا حوزه‌ی روابط خود را گسترش دهید و از این طریق زندگی موفق‌تری را در عرصه‌های اجتماعی تجربه کنید.

با دیل کارنگی بیشتر آشنا شویم

از موفق‌ترین و پرفروش‌ترین نویسندگان کتاب‌های انگیزشی که در 24 نوامبر 1888 زاده شد و در 1 نوامبر 1955 درگذشت. دیل کارنگی، نویسنده و سخنران برجسته‌ی آمریکایی بود که اگرچه زندگی خود را با فقر و سختی آغاز کرد اما در طول فعالیت‌های حرفه‌ای خود، الهام‌بخش هزاران انسان در سراسر دنیا شد.

او پیش از آغاز به نویسندگی، مدتی به‌عنوان فروشنده و سپس بازیگر تئاتر فعالیت داشت. دیل کارنگی که از همان جوانی موفقیت شغلی و کسب ثروت فراوان را تجربه کرده بود، به‌تدریج به آموزش اصول موفقیت روی آورد. در ادامه، سخنرانی و در نهایت نویسندگی را نیز به کارنامه‌ی حرفه‌ای‌ خود افزود تا به یکی از برترین‌های حوزه‌ی خودسازی و خودیاری بدل شود.

کتاب‌های «آیین سخنوری و رمز نفوذ در دیگران»، «نگران نباش! زندگی کن...»، «آیین کامیابی»، «هنر تکلم عمومی» و... برخی از آثار او هستند.

در بخشی از کتاب صوتی آیین دوست یابی می‌شنویم

خانه‌ی من خارج از شهر نیویورک است و در کنار بیشه‌ی بزرگی با درختان کهنسال جنگلی و گیاهان وحشی زیبا قرار دارد. در فصل بهار، بوته‌های توت وحشی شکوفه می‌دهند و سنجاب‌های کوچک در لابه‌لای آن‌ها لانه می‌سازند و زاد و ولد می‌کنند. اینجا همان فارِست پارک است که فکر می‌کنم از زمانی که کریستف کلمپ قاره‌ی آمریکا را کشف کرد تاکنون تغییر چندانی نکرده است. به همین خاطر است که از این منطقه خوشم می‌آید.

معمولاً من برای پیاده‌روی به آنجا می‌روم. در یکی از روزهایی که با گربه‌ی خود برای هواخوری به آنجا رفته بودم به پلیسی که با اسب خود در آن اطراف گشت می‌زد برخورد کردم. او که می‌خواست قدرت‌نمایی کند وقتی من را دید، فریاد کشید: «برای چه گربه‌ی خود را بدون قلاده توی پارک رها کرده‌ای؟ مگر نمی‌دانی این کار خلاف قانون است؟» من با ملایمت پاسخ دادم: «بله، می‌دانم ممنوع است ولی تصور نمی‌کردم گربه‌ی من در اینجا باعث مزاحمت کسی شود.»

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
26 دقیقه
بخش اول - فصل یک
23 دقیقه
بخش اول - فصل دو
42 دقیقه
بخش اول - فصل سه
25 دقیقه
بخش دوم- فصل یک
14 دقیقه
بخش دوم- فصل دو
17 دقیقه
بخش دوم- فصل سه
23 دقیقه
بخش دوم- فصل چهار
7 دقیقه
بخش دوم- فصل پنج
26 دقیقه
بخش دوم- فصل شش
13 دقیقه
بخش سوم - فصل یک
26 دقیقه
بخش سوم - فصل دو
14 دقیقه
بخش سوم - فصل سه
22 دقیقه
بخش سوم - فصل چهار
10 دقیقه
بخش سوم - فصل پنج
14 دقیقه
بخش سوم - فصل شش
18 دقیقه
بخش سوم - فصل هفت
8 دقیقه
بخش سوم - فصل هشت
13 دقیقه
بخش سوم - فصل نه
13 دقیقه
بخش سوم - فصل ده
7 دقیقه
بخش سوم - فصل یازده
8 دقیقه
بخش سوم - فصل دوازده
11 دقیقه
بخش چهارم- فصل یک
4 دقیقه
بخش چهارم- فصل دو
7 دقیقه
بخش چهارم- فصل سه
3 دقیقه
بخش چهارم- فصل چهار
6 دقیقه
بخش چهارم- فصل پنج
9 دقیقه
بخش چهارم- فصل شش
8 دقیقه
بخش چهارم- فصل هفت
7 دقیقه
بخش چهارم- فصل هشت
10 دقیقه
بخش چهارم- فصل نه
17 دقیقه
بخش پنجم
13 دقیقه
بخش ششم - فصل یک
6 دقیقه
بخش ششم - فصل دو
7 دقیقه
بخش ششم - فصل سه
4 دقیقه
بخش ششم - فصل چهار
11 دقیقه
بخش ششم - فصل پنج

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی آیین دوست یابی
نویسنده
مترجممهناز بهرنگی
راویگشتاسب امجدی
ناشر چاپیانتشارات شبگیر
ناشر صوتینشر ماه آوا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۸ ساعت و ۱۳ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب‌های ارتباطات و روابط عمومی
قیمت نسخه صوتی
82680 ت - 8.99 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی آیین دوست یابی

ali abdollahi
۱۴۰۲/۹/۲۵
با سلام
این کتاب بر گرفته شده از تحقیق چندین تن از افراد ثروتمند هست که چطور ثروتمند شدن همه اونها از مخترعین و کارآفرینان بودن که با ایجاد آفرینش اول به دیگران سود رسوندن و بعد به خودشون رقابت نکردن آفرینش کردن و اینکه این کتاب توسط شخصی بعد از انتشار جمع آوری شد که نامش رو نمیگم که منفور نشه که
دیگران نتونن اون رو بخونن و به این راز بزرگ پی ببرند و در فیلم راز مشاهده کرده باشید از والاس حرفی نیست و این خودش هم راز شده این کتاب نتیجه یه تحقیق بزرگ هست و این کتاب خیلی مقدس امیدوارم این کتاب نسخه اصلی باشه که ترجمه شده امیدوارم
علی اصغر نیکویی
۱۴۰۲/۹/۱
سلام مطالعه این کتاب را اگر واقعا در ارتباط برقرار کردن با اطرافیان چه نزدیکان چه شغلی چه اجتماعی ودست یابی بایک چالش روبرو هستید توصیه می‌کنم
کتاب بسیار عالی در زمینه ارتباط برقرار کردن هست
بهزا دینی
۱۴۰۲/۱۱/۲۴
واقعا کتاب بی کم و کاستی هست چه قدر زیبا شخص رو هدایت به پیروزمندی میکنه ای کاش تمامی دوستان این مهم رو برای تمامی آشناها سفارش کنند
محمد جواد درویشی
۱۴۰۲/۶/۳۰
یک کتاب خیلی عالی در زمینه آداب معاشرت هست. خیلی دلم میخواد تمام آدم‌های اطرافم برای یکبار هم که شده این کتاب رو مطالعه کنم.
محسن زینلو
۱۴۰۳/۱/۴
ترجمه فاخر و روان صدای گوینده عالی مطالب ارزشمندی همراه با مثال‌های جالبی داره
محمد
۱۴۰۲/۱۲/۱۵
بسیار کتاب بی نظیر و عالی بود و ممنون از اپلیکیشن کتابراه
ویانا امانی
۱۴۰۲/۹/۶
کتاب خیلی خوبیه مطالبش واقعا کارامد هست و صدای گوینده بسیار خوب بود
قمری رحیمی
۱۴۰۲/۳/۱۷
کتاب خیلی خوب و پر محتوایی بود و خیلی اموزنده بود من که از شنیدنش خیلی لذت بردم
کامران حسینی مقدم
۱۴۰۲/۱۱/۴
این کتاب فوق العاده است و باید چندین بار گوش داد
امیرعباس
۱۴۰۲/۲/۳۰
بنظرم یکی از بهترین کتاب‌هایی که خوندم 👌✨
سعید توحیدی اصل
۱۴۰۲/۱۱/۵
برای ارتباطات عالیه
مشاهده همه نظرات 11

راهنمای مطالعه کتاب صوتی آیین دوست یابی

برای دریافت کتاب صوتی آیین دوست یابی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.