معرفی و دانلود کتاب صوتی از دخترت قهرمان بساز

عکس جلد کتاب صوتی از دخترت قهرمان بساز
قیمت:
۸۴۰۰۰ ۵۸,۸۰۰ تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی از دخترت قهرمان بساز و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی از دخترت قهرمان بساز و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی از دخترت قهرمان بساز

پرورش دخترانی توانمند و شجاع یکی از چالش‌های اساسی پدران و مادرانی است که در دوران حاضر فرزند دختر دارند. کتاب صوتی از دخترت قهرمان بساز نوشته‌ی دارلین براک بحث‌های مفصل و کارآمدی درباره‌ی رابطه‌ی والدین با فرزندشان مطرح می‌کند.

درباره‌ی کتاب صوتی از دخترت قهرمان بساز

دختر رویایی هر پدر و مادری باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟ شاید پدرها و مادرها در طول سال‌های پرورش دختران‌شان این سوال را بارها از خود بپرسند و درباره‌ی آن رویاپردازی کنند. اما چالش اینجاست که اگر والدین آگاهی کاملی نسبت به فرایند تربیت فرزندشان و برقراری یک رابطه‌ی سلامت با او نداشته باشند، قادر نخواهند بود شرایطی را فراهم کنند که دخترشان در مسیر پرورش خود، احساس اعتماد به نفس و توانمند بودن داشته باشد.

در جوامع امروزی، والدین در مسیر تربیت دخترشان به مشکلاتی بر می‌خورند که به مراتب پیچیده‌تر از دوره‌های تاریخی دیگر است. راه حل کنار آمدن با این مشکلات نیز به همان اندازه دشوار و مبهم است. آن‌ها برای پرورش دخترانشان نیاز به مهارت‌هایی دارند که در وهله‌ی اول بتوانند رابطه‌ای کارآمد و صمیمی میان خود و فرزندان‌ به وجود بیاورند و پس از ایجاد چنین فضایی، با دیدی وسیع‌تر در آموزش و پرورش فرزندشان دست به عمل بزنند.

دارلین براک (Darlene Brock) با تکیه بر این باور که هر انسانی مجموعه‌ای از نقاط ضعف و قوت خود است، در کتاب صوتی از دخترت قهرمان بساز (Raising Great Girls) مباحثی را بر پایه‌ی نظریات روانشناسی و علوم تربیتی مطرح می‌کند که به والدین مهارت‌ها و آگاهی‌های ضروری را در تربیت فرزندشان یاد می‌دهد که با به کارگیری این مهارت‌ها، دختران تبدیل به افرادی در جامعه می‌شوند که در برابر چالش‌های گوناگون، منطقی‌ترین واکنش را خواهند داشت و با احساس رضایت از خود در مسیر پیشرفت گام خواهند برداشت.

کتاب صوتی از دخترت قهرمان بساز مناسب چه کسانی است؟

گوش سپردن به کتاب صوتی از دخترت قهرمان بساز برای تمام پدران و مادرانی که با چالش‌های گوناگونی در ایجاد رابطه با دخترشان رو‌به‌رو هستند، مفید و کارآمد خواهد بود.

در بخشی از کتاب صوتی از دخترت قهرمان بساز می‌شنویم:

برای فهمیدن اینکه چه‌کارهایی برای دخترتان مناسب‌تر است، با قراردادن او در‌معرض انتخاب‌های تا حد‌ امکان زیاد تحقیقات‌تان را شروع کنید. توجه داشته باشید که من نگفتم او را در کلاس‌ها یا جاهای مختلف ثبت‌نام کنید؛ به‌ جای این کار، او را برای تماشای مسابقات فوتبال، مشاهدۀ کنسرت‌ها و موسیقی‌های مختلف و دیدن نقاشی‌های موزه‌های هنری ببرید. به دخترتان دقت کنید تا ببینید چه‌ زمانی چشمانش برق می‌زنند، به نظرات و برداشت‌هایی که از آن اتفاق دارد خوب گوش کنید و از او بپرسید که آیا باز‌ هم دلش می‌خواهد به آن مکان برود؟

اینکه او هیجان‌زده هست یا نه به شما پاسخ را نشان می‌دهد. آیا مجذوب آن جایی که او را برده‌اید شده و با‌ اشتیاق می‌خواهد تجربۀ بیشتری از آن جا داشته باشد؟ و یا بی‌توجه به راه خود ادامه می‌دهد تا کار دیگری برای انجام‌ دادن پیدا کند، برای رسیدن زمان استراحت مدام بی‌قراری می‌کند، یا روی هر تکه کاغذی که در کیفتان پیدا می‌کند نقاشی می‌کشد تا وقتی که زمان رفتن فرا برسد؟

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
19 دقیقه
مقدمه
18 دقیقه
فصل اول: مربی- بخش اول
21 دقیقه
فصل اول: مربی- بخش دوم
19 دقیقه
فصل دوم: مشاور خلاق- بخش اول
21 دقیقه
فصل دوم: مشاور خلاق- بخش دوم
34 دقیقه
فصل سوم: مدیریت کننده‌ی زمان
27 دقیقه
فصل چهارم: مدیر رسانه- بخش اول
25 دقیقه
فصل چهارم: مدیر رسانه- بخش دوم
25 دقیقه
فصل پنجم: حامی آموزشی- بخش اول
33 دقیقه
فصل پنجم: حامی آموزشی- بخش دوم
24 دقیقه
فصل ششم: استاد مطالعات جنسیتی- بخش اول
31 دقیقه
فصل ششم: استاد مطالعات جنسیتی- بخش دوم
18 دقیقه
فصل هفتم: مشاور روابط- بخش اول
27 دقیقه
فصل هفتم: مشاور روابط- بخش دوم
22 دقیقه
فصل هشتم: معلم آموزش مسائل جنسی- بخش اول
35 دقیقه
فصل هشتم: معلم آموزش مسائل جنسی- بخش دوم
29 دقیقه
فصل نهم: مشاور مالی- بخش اول
18 دقیقه
فصل نهم: مشاور مالی- بخش دوم
26 دقیقه
فصل دهم: مامور امنیتی- بخش اول
23 دقیقه
فصل دهم: مامور امنیتی- بخش دوم
36 دقیقه
فصل یازدهم: متخصص ارتباطات
25 دقیقه
فصل دوازدهم: نمایش دهنده‌ی در منزل
19 دقیقه
فصل سیزدهم: استراتژیست نظامی
14 دقیقه
نتیجه گیری: این وظیفه را به عهده بگیرید!
30 دقیقه
برای پدرها: شغلی برای پدرها!
21 دقیقه
هماهنگ کننده‌ی کارهای هیجانی
31 دقیقه
بادیگارد

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی از دخترت قهرمان بساز
نویسنده
مترجمزهرا جهانفریان
راوینازیما حسینی
ناشر چاپیانتشارات کتاب کوله پشتی
ناشر صوتی آوانامه
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۱۱ ساعت و ۶ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب‌های علوم تربیتی
قیمت نسخه صوتی
۸۴۰۰۰ ۵۸,۸۰۰ ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی از دخترت قهرمان بساز

ساحره خراسانی
۱۴۰۱/۱۰/۳۰
از اونجایی که مدتها بود دنبال این بودم که با بچه‌های این دوره و زمونه چطور میشه رفتار کرد تا رابطه پدر مادری و عاطفی حفظ بشه و در بزرگسالی دچار دوری و تنش بین خودم و دخترم نشم بنابراین خیلی کتابهای زیادی رو مطالعه کردم به نظرم ملموس‌ترین و روانترین راهکار برای داشتن یک رابطه خوب و منطقی در این کتاب ارائه شده. در این کتاب علاوه بر راهکارهای منطقی و کاملا جدی که سطح برتر اولیا رو مشخص میکنه روشهای دوستانه و ساده تر و شاید گفت ابتدایی به شما ارائه میکنه تا بتوان در برابر فرزندان استفاده کرد و به قول معروف همیشه چیزی در چنته داری تا در برابر درخواستها و رفتارهای بچه‌ها بخصوص دختران ارائه کنید.
کتاب خوب و ساده و همچنین گوینده بسیار روان و جذاب سبب میشود هر روز به مطالعه علاقه مند تر بشم.
مطمئنم که تنها یک کتاب برای تربیت موثر نیست ولی این کتاب جز تاثیر گزارترینهاست و باید اون رو بارها مرور کرد تا بتوان راحت به کاد برد.
با تشکر از کتابراه برای ارائه کتابهای مفید و ارزشمند.
نازيلا هادی نژاد
۱۴۰۱/۴/۱۰
این کتاب بنظرم نتنها برای مادرانی که دختر دارن بله بعضی از بخشهای آن برای مادران پسردار هم مفید است. در واقع این کتاب به اصل آموزش فرزند در تمامی زمینه‌هایی که در بزرگسالی با آن سرکار دارد تاکید میکند من با مطالعه این کتاب متوجه شدم که چه کارهایی در راستای تربیت فرزندانم انجام دادم که صحیح بوده و و کارهایی اشتباه حتی چه کارهایی را باید انجام میدادم که ندادم و عاقبت هر رفتاری در آینده آنان چگونه است
Zeynab Khazaei
۱۴۰۱/۵/۱۳
این کتاب عالی و بسیار آموزنده بود و به تمام مادران و حتی به پدرانی که دختر دارند شدیدا پیشنهاد می‌کنم که بخونن، خودم با خوندنش جواب خیلی از چالش‌ها و سوال‌هایی که ذهنم رو درگیر کرده بودند رو گرفتن، حتی دختران جوان می‌تونن بخونن و از توصیه و راهکارهاش نهایت استفاده رو ببرند.
با تشکر ویژه از کتابراه عزیز همراه چهار ساله‌ی من
زینب رزاقی
۱۴۰۱/۶/۱۶
یکی از بهترین کتابهایی تربیت فرزند که تا بحال مطالعه کردم بود. خانم براک به نثری روان و ساده مهمترین وظیفه مادر و پدر را توضیح داده و با داستان‌هایی کوتاه به درک بهتر مفاهیم کمک میکند. و البته ترجمه روان و زیبای و صدای دلنشین گوینده کتاب هم قابل تقدیر میباشد.
گلی حاتمی
۱۴۰۱/۵/۱۲
کتاب از نظر من یه مقدار مبتدیانه و شعار آمیز هست و اطلاعات ابتدایی میده و سخنان انگیزشی که شما میتونین مادر نوبی باشین برین جلو اینکارو بکنین و چنان باشین. خیلی مفید نبود من سه فصل رو گوش دادم ولی نتونستم ادامه بدم و کسل شدم.
ایسا ر
۱۴۰۱/۷/۶
چندین بار توی پیجم این کتاب را استوریش کردم و فکر میکنم لازمه‌ی هر مادریه
جز وظایف یک مادر دختر دار هست که این کتاب رو حتما و با حوصله گوش بده
گوینده هم عالی بود و من از شنیدنش بسیار لذت بردم
آرزو
۱۴۰۱/۹/۶
سلام برای من فقط بخش‌های مربوط به پدرها خوب و آموزنده بود. چون هیچ وقت به رابطه‌ی پدر دختری از این زاویه نگاه نکرده بودم
روانشناس محترم
۱۴۰۱/۸/۶
کتاب آموزنده و مفید و ارزش وقت گذاشتن رو داره چه مادرها و پدرهایی که دختر دارن و چه پسر ممنون از نویسنده و ممنون از کتابراه👌
Omid afrang
۱۴۰۲/۱۲/۹
در کل کتاب خوبی بود و با توجه به تفاوت‌های فرهنگی باز هم پیشنهاد‌های خوبی برای مستقل شدن و قوی بودن دخترامون داره
لیلا ابراهیمی
۱۴۰۲/۱/۲۵
کتاب انقدر توضیح میدهد که گاها فراموش میکنیم موضوع اصلی چیست و راهکار چیست. اماخیلی کارامد نیست بنظرم
Sedigh
۱۴۰۱/۶/۲
عالی. اطلاعات زیادی را با خواندن این کتاب به دست آوردم. پیشنهاد میکنم به همه مادرانی که دختر دارند.
درساآقاجری
۱۴۰۱/۴/۲۲
از لحن کتاب خوشم آمده ولی هنوز حرفش رانفهمیدم. تاالان چیزی که منتظرم بگوید نگفته. مقدمه وفصل یک راخواندم
نسرین ماهرانی
۱۴۰۲/۴/۲۴
با اینکه ماجرا در کشوری با آداب و فرهنگ دور از ما اتفاق میوفته، ولی بازم کاربردیه.
زهرا رضوی
۱۴۰۲/۴/۵
کتاب بسیار عالی هست، به نظر من تمام مادر‌ها و پدرهای صاحب دختر باید این کتابو بخونن
محمد
۱۴۰۲/۱/۱
این کتاب راهنمای عملی برای تربیت قدم به قدم و صحیح دختر هاست
بسیار عالی و درجه یک
مشاهده همه نظرات 31

راهنمای مطالعه کتاب صوتی از دخترت قهرمان بساز

برای دریافت کتاب صوتی از دخترت قهرمان بساز و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.