معرفی و دانلود کتاب صوتی ازدواج بدون شکست: اسرار ازدواج

عکس جلد کتاب صوتی ازدواج بدون شکست: اسرار ازدواج
قیمت:
۳۰۰۰۰ ۱۵,۰۰۰ تومان ۵۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی ازدواج بدون شکست و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی ازدواج بدون شکست و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی ازدواج بدون شکست: اسرار ازدواج

با شنیدن کتاب صوتی ازدواج بدون شکست، یک رابطه‌ی پرنشاط و سرشار از شادی را در کنار همسر و شریک عاطفی‌تان تجربه کنید. ویلیام گلاسر و همسرش، کارلین گلاسر رازهای یک رابطه‌ی عاشقانه، پایدار و مملو از عشق را به شما می‌آموزند. گفتنی‌ست کتاب پیش‌رو از آثار فهرست «کتاب‌هایی که زندگی‌تان را دگرگون خواهند کرد» به شمار می‌رود.

درباره‌ی کتاب صوتی ازدواج بدون شکست

واقعیت این است که هیچ ازدواجی بدون چالش نیست و فرقی ندارد زندگی خود را با عشق فراوان آغاز کرده باشید یا صرفاً با یک علاقه‌‌ی ساده وارد زندگی زناشویی شده باشید، در هر دو حالت، مسائل ریز و درشت یکی‌یکی پیدا می‌شوند تا به شما ثابت کنند برای ازدواج هم به آموزش و یادگیری آگاهانه نیاز دارید. ویلیام گلاسر (William Glasser) و کارلین گلاسر (Carleen Glasser) که از متخصصان و مشاوران بین‌المللی حوزه‌ی ازدواج هستند، چکیده‌ای از سال‌ها پژوهش، زوج‌درمانگری و جلسات مشاوره را در قالب نکته‌هایی سودمند به شما ارائه کرده‌اند. اگر قصد ازدواج دارید و می‌خواهید از همان ابتدا، آگاهانه پا به این مرحله از زندگی خود بگذارید یا اینکه سال‌های طولانی را با همسر خود زندگی کرده‌اید اما همچنان بر مشکلات رابطه‌تان پیروز نشده‌اید، کافی‌ست بی‌درنگ، شنیدن کتاب صوتی ازدواج بدون شکست (Getting together and staying together) را آغاز کنید.

مبنای تمامی اطلاعاتی که نویسندگان در کتاب حاضر به شما عرضه می‌کنند، پژوهش‌های علمی روانشناختی است. به این صورت که براساس تئوری «انتخاب انسان»، نحوه‌ی تصمیم‌گیری آدم‌ها براساس نیازهایشان بررسی شده و از این طریق عملکرد انسان‌ها برای تأمین نیازهایشان در زندگی زناشویی شناساسی می‌شود. ویلیام گلاسر و کارلین گلاسر در کنار استفاده از نتایج آخرین تحقیقات علمی، تجربیات واقعی خود و مراجعانشان را در سال‌های زندگی زناشویی به کار می‌گیرند و به شما نیز ارائه می‌کنند. دانستن راهبردهایی که در بهبود زندگی عاطفی ایشان مؤثر بوده، قطعاً بر موفقیت شما نیز در ازدواج اثرگذار خواهد بود.

آشنایی با عوامل شکست در ازدواج، رفتارهای مخرب رابطه‌ی زناشویی و طیف متنوع چالش‌هایی که زن و مرد با آن‌ها روبه‌رو خواهند شد از دیگر دستاوردهای شنیدن کتاب صوتی ازدواج بدون شکست است. به کمک آموزش‌های این کتاب 7 رکن ویرانگر زندگی زناشویی و روابط عاطفی را خواهید آموخت. همچنین روش‌هایی را برای بنا کردن یک زندگی شاد، سالم و موفق در کنار همسر و کودکانتان یاد می‌گیرید.

اثر پیش‌رو از سوی نشر آتیسا و با برگردان فهیمه فتحی پا به دنیای کتاب نهاده. نشر صوتی رمانو نیز نسخه‌ی صوتی آن را با صدای امیررضا علی‌زاده به علاقه‌مندان کتاب‌های زوج‌درمانی عرضه کرده است.

در نکوداشت کتاب صوتی ازدواج بدون شکست

  • کتابی که مانند یک رمان آن را خواهید خواند و موجب تحول زندگی شما خواهد شد. من کتاب ازدواج بدون شکست را تحسین می‌کنم. این اثر به جنبه‌های کمترشناخته‌شده‌ی روانی می‌پردازد. (جان گری، نویسنده‌ی کتاب مردان مریخی و زنان ونوسی)

با ویلیام گلاسر و کارلین گلاسر بیشتر آشنا شویم

ویلیام گلاسر (1925 تا 2013)، نویسنده و روانپزشک آمریکایی‌ست که سال‌های فراوانی از عمر خود را صرف مشاوره‌ی‌های درمانی کرده. او که با سایر روانشناسان و روانپزشکان خود به لحاظ رویکرد، تفاوت بسیاری داشت، به جای تجویز انواع داروهای ضدافسردگی و اختلالات روانی، تلاش می‌کرد از طریق گفت‌و‌گو و تعامل با مراجعه‌کننده، در پی درمان مسائل روحی و روانی او باشد. تأسیس مرکز «تئوری انتخاب گلاسر» از اقدامات سودمند او در زمینه‌ی روان‌درمانی است.

کارلین گلاسر نیز چندین سال در مدارس به مشاوره مشغول بود. او به همراه همسر خود آثار متعددی در زمینه‌ی خودیاری و خودسازی به نگارش درآوردند و سمینارهای فراوانی را در سراسر جهان برگزار کردند.

از آثار این زوج درمانگر می‌توان به کتاب‌های «عشق چیست»، «تئوری انتخاب و مدیریت زندگی»، «راهنمایی تئوری انتخاب برای شادکامی» و... اشاره کرد.

در بخشی از کتاب صوتی ازدواج بدون شکست می‌شنویم

با اطمینان می‌توانیم بگوییم که تمام موجودات یا اندام‌های زنده از ویروس گرفته تا انسان‌ها، از لحظه‌ی تولد تا لحظه‌ی مرگ، در حال نشان دادن رفتارهای متفاوت هستند. علت و انگیزه‌ی بروز هر یک از این رفتارهای گسترده و متنوع در موجودات زنده این است که نحوه‌ی بروز رفتار در دنیای واقعی پیش از تولدشان در ژن‌هایشان نگاشته شده است. حتی بسیاری از رفتارهای حیواناتی مثل شامپانزه‌ها نیز در ژن‌هایشان تعبیه شده‌اند. بنابراین، علت اصلی بروز رفتارهای این موجودات، فرمان‌هایی است که در ژن‌هایشان نوشته شده‌ است.

آن‌ها همان‌طور رفتار می‌کنند که ژن‌هایشان به آن‌ها می‌گوید. یکی از شوخی‌هایی که در این زمینه می‌کنند این است که اگر دستگاه تایپی را جلوی شامپانزه بگذاریم او هرگر نمی‌تواند چیزی شبیه رمان جنگ و صلح را بنویسد. تفاوت ما انسان‌ها با حیواناتی که از نظر ژنتیکی مشابه ما هستند و نیازهای یکسانی داریم این است که هیچ برنامه‌ای در ژن‌های ما نوشته نشده است تا به ما بگوید چطور رفتار کنیم که نیازهای ما برآورده شود.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
2 دقیقه
معرفی
7 دقیقه
چرا این کتاب را نوشتیم؟
9 دقیقه
فصل یک
22 دقیقه
فصل دو
20 دقیقه
فصل سه
12 دقیقه
فصل چهار
49 دقیقه
فصل پنج
21 دقیقه
فصل شش
29 دقیقه
فصل هفت
23 دقیقه
فصل هشت
47 دقیقه
فصل نه - قسمت اول
51 دقیقه
فصل نه - قسمت دوم
30 دقیقه
فصل ده
38 دقیقه
فصل یازده
30 دقیقه
فصل دوازده
16 دقیقه
فصل سیزده
14 دقیقه
فصل چهارده

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی ازدواج بدون شکست: اسرار ازدواج
نویسنده،
مترجمفهیمه فتحی
راویامیررضا علی زاده
ناشر چاپیانتشارات آتیسا
ناشر صوتیانتشارات رمانو
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۶ ساعت و ۵۸ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب‌های خانواده و روابط
قیمت نسخه صوتی
۳۰۰۰۰ ۱۵,۰۰۰ ت ۵۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی ازدواج بدون شکست

majid atamoradi
۱۴۰۲/۱۱/۱۶
این کتاب به عنوان یک راهنمای عملی در زمینه ازدواج و روابط انسانی معرفی می‌شود و از اصول و تجربیات نویسنده در زمینه روانشناسی ازدواج بهره‌مند شده و راهنمایی‌هایی جهت داشتن یک ازدواج موفق و پایدار ارائه می‌دهد. کتاب "ازدواج بدون شکست" به طور مستقیم از اصول و مفاهیم نظریه انتخاب استفاده کرده و تلاش می‌کند تا تصمیمات انسانی در زمینه ازدواج را با در نظر گرفتن انتخاب‌های فرد بهبود بخشد. چند نکته درباره‌ی کتاب: ۱. راهنمای عملی برای ازدواج:
این کتاب یک راهنمای عملی برای افرادی است که در حال تشکیل خانواده هستند یا قصد ازدواج دارند و نکات عملی و تجربیات ویلیام گلسر در زمینه ارتباطات زناشویی و ازدواج مطرح شده‌ است. ۲. ترکیب تجربه و علم: نویسنده تلاش کرده است تا ترکیبی از تجربیات شخصی و دانش علمی در این کتاب ارائه دهد. این ترکیب به خواننده کمک می‌کند تا نه تنها از اطلاعات علمی بلکه از تجربیات واقعی هم بهره‌مند شود.
۳‌. مدیریت ارتباطات: یکی از موضوعات مطرح شده در این کتاب مدیریت ارتباطات و ارتقاء ارتباطات زناشویی و خانوادگی است. این موضوعات مهم بر داشتن یک ازدواج موفق و پایدار تاکید دارند.
ترانه احمدپناه
۱۴۰۲/۱۱/۷
توصیه مطالعه این کتاب به مجردها که فوق‌العاده ارزشمند و چاره سازه
موجب پیشگیری از آسیب های جدی روانی میشه به خصوص فصل نهم با تست هایی که داره. این کتاب کمک میکنه که نقاط ضعف و مسائل ژنتیکی که موجب اختلاف و ناهماهنگی عملکرد در رابطه و ازدواجه شناسایی بشه. و چه بهتر این که قبل از ورود به ازدواج و
رابطه، این کتاب مطالعه شده باشه تا از بسیاری مشکلات پیشگیری بشه. این کتاب با آموزش تکنیک‌ها، یاد میده که چاله ها رو چه طور میشه بیشتر پر کرد و به روزهای شاد آغازین آشنایی و ازدواج برگشت اگر بخواهم تیتر وار اشاره به مواردی کنم ممکنه در حق کتاب اجحاف بشه و ارزش واقعی ان ازدست بره. پیشنهادم این هست که حتما این کتاب رو از ابتدا تا اخرش با دقت گوش بدید و مطالعه کنید. سپاس بی حد از کتابراه برای ارائه کتاب‌های به روز و آموزنده‌ای که میتونه کمک فوق العاده‌ای از نظر هزینه و رشد شخصیتی و درک بیشتر جامعه‌مان کند. سبز باشید.
Foad Abdollahpour
۱۴۰۲/۵/۱۴
اساس این کتاب بر این اصل استوار است که تمامی انسان‌ها به سبب وجود پنج نیاز ژنتیک: بقا، عشق و احساس تعلق خاطر، قدرت، آزادی و تفریح، برانگیخته می‌شوند. این کتاب با الهام از تئوری انتخاب به دنبال آن است که گام به گام راه و شیوۀ کنار آمدن و همزیستی رضایت بخش را آموزش دهد. مطالعۀ این کتاب و به کارگیری و توصیه‌های آن مهم‌ترین آن‌ها «دست کشیدن از روان شناسی کنترل بیرونی» می‌تواند زندگی زناشویی شادمانه و مسرت بخشی برایمان به ارمغان آورد. شرط اول اثربخشی آموزه‌های این کتاب این است که بپذیریم زندگی زناشویی یک انتخاب است و این انتخاب هرگز روی ژن‌های ما برنامه ریزی نشده است و ما نیاز داریم در بارۀ آن بیاموزیم.
زهرا محمودی
۱۴۰۲/۶/۷
سلام خدمت دوستان و کسانی ک قصد دارن این کتاب رو بخونن. من طبق نظر روان درمانگرم کتاب رو تهیه کردم و اونو گوش کردم. مثال‌هایی ک در این کتاب اورده شده و راهکار‌های روانشناسانه بسیار برای من مفید بود. مثال‌ها از زندگی‌های واقعی بوده ک درک بیشتری ب من از واقعیت‌های زندگی داد. تیپ شخصیتی خودتون و همسر، پارتنرتون رو درک میکنین و میفهمین ک بسیاری از مسائل و مشکلاتی ک پیش میومد از عمد نبوده. کمی دقت و نکته برداری ب شما کمک میکنه تا نهایت استفاده رو از این کتاب ببرید. دیدگاهتون باز تر میشه و مسائل پیش رو تون رو راحت تر حل میکنین.
فرنوش
۱۴۰۲/۴/۲۲
این کتاب مناسب افراد مجردی هست که تمایل به ازدواج دارن، و همچنین زوج‌هایی که یا دچار اختلاف هستن، و یا احساس می‌کنن ارتباطشون دیگه مثل قبل صمیمی نیست و تمایل دارن به رابطه صمیمی اوایل ازدواجشون برگردن. در این کتاب چندین زوج مشکلات زناشوییشون رو بیان میکنن و نویسنده به عنوان یک روانشناس راهکارهایی کلی برای تمام افراد متاهل ارائه میده که نتیجه‌ی اون صمیمی تر شدن ارتباط زن و شوهر و بهبود روابطشونه.
باران یگانه
۱۴۰۲/۱۲/۲۰
از اون دسته کتابایه که از نظر خودم خوندش بدون فایده نیست خوندنش رو توصیه میکنم. در کل کتاب خوبیه‌ی بینش جدید د رمورد ازدواج و مسائل زناشویی به ما میده که بر اساس تئوری انتخاب هست کسی که کتاب تئوری انتخاب رو خونده میدونه بیس کتاب از چه چیزی پیروی میکنه هر چند که مطالب شاید‌ی جاهایی تکراری باشه ولی و شاید امادگی ذهنی بیشتری برای دریافت مثالهایی که کتاب زده داشته باشه از‌ یک طرف کسی که تئوری انتخاب رو نخونده مطالبش جدیدتر و جذاب تر پربارتر هم خواهد بود
فاطیما رحیم زاده
۱۴۰۲/۸/۲۵
کتاب خوبیه ولی متناسب با فرهنگ ایرانی اسلامی نیست
با توجه به این کتاب هر زندگی زناشویی بر پنج اصل نیاز به بقا، عشق ورزیدن، قدرت، آزادی و تفریح و سرگرمی استوار است و در صورتی که زن و شوهر در این موارد به هم نزدیک باشند می‌توانند زندگی خوبی رو تشکیل و ادامه بدهند
بهتره فصل هشت و نه این کتاب رو چند
بار گوش داده بشه تا این اصول رو بهتر شناخت و امتیاز دهی به این اصول رو درست انجام داد تا در هنگام آشنایی با همسرمون این اصول رو مطرح کرد و شناخت بهتر رو ایجاد کرد.
بهنوش
۱۴۰۲/۷/۶
کتابی مفید هم برای مجردها و هم برای متاهلین. دلایل عدم تفاهم و تفاوتهای بسیاری از زوجین در این کتاب بطور ساده و منطقی و با مثالهایی از زندگی افراد بیان شده. اگر افرادی که قصد ازدواج دارند این کتاب رو مطالعه کنند خیلی بهشون در انتخاب درست کمک میکنه. و برای افراد متاهل هم میتونه روابطشون رو متعادلتر کنه چون دلایل خیلی از اختلافاتشون رو مشخص میکنه. البته اگر زوجین هر دو این کتاب رو گوش کنند نتیجه بهتری حاصل میشه.
Ali Talebi
۱۴۰۳/۱/۱۰
کتاب روان و کاربردیه اما کسانی که کتابهای گلاسر را خوانده باشند متوجه میشن که تضادهای نسبتا بزرگی نسبت به کتاب اصلی نویسنده یعنی تئوری انتخاب وجود داره. (یا مترجم کامل متوجه منظور نویسنده نشده یا خود گلاسر بخاطر خلاصه بودن کتاب نتوانسته درست منظورش را برسونه). اگه وقت دارین توصیه میکنم خود تئوری انتخاب را بخونین و مطمئنم باشید همه مطالب این کتاب کاور شده، در غیر این صورت ارزش شنیدن داره
نسیم براتی
۱۴۰۲/۷/۲۱
خیلی کتاب خاصیه توصیه میکنم قبل و بعد از ازدواج خونده بشه هیچ مشاوری ندیدم این حرف هارو بزنه. میگه اول از خودت شروع کن انگشت اشاره ب سمت خودمون.... ارزششو داره من واقعا حرف هاش رو نوشتم نکات مهم داشت و کاملا واقعی و آموزنده است.... فقط آدرس ایمیل رو میشه بگینم بشه بهشون نامه بزنیم چون آدرس انگلیسیش به وضوع تلفظ نشد ممنون عالی
شیما مرادی
۱۴۰۲/۱۰/۱۵
سلام کتاب بسیار خوبی هست و میتوانید از بهترین راهکارهایش استفاده کنید جامعه ما دچار لغزشها واختلافات خانوادگی زیادی شده من مدت زیادی هست برای رفع مشکلات خانواده‌ها تلاش میکنم و موفق بوده‌ام هیچ تبعیضی ندارم و فکر میکنم زندگی زناشویی ده قسمت هست یکی محبت و دوست داشتن و بقیه گذشت هست
پیمان مهدی علمدارلو
۱۴۰۲/۳/۹
به نظرم کتاب خوبی بود ولی انتقاداتی هم بر کتاب وارد هست
۱. کلی گویی کرده بود
۲. برای همه فرهنگ‌ها مناسب نبود مخصوصا برای فرهنگ ایرانی و اسلامی به عنوان نمونه ازدواج موقت و دایمی را مقایسه میکرد
۳. نویسنده و شخص اول خانم بوده است به نظرم کتاب صوتی هست گوینده هم خانم باشه بهتر هست تا آقا
Marzieh Rafie
۱۴۰۲/۴/۳۰
این کتاب، هم برای افرادی که هنوز ازدواج نکردن و به دنبال شریک زندگی هستند و هم برای تمامی زوجها صرف نظر از اینکه مشکل دارن یا خیر، خواندنش بسیار مفید و کارآمد است اصلا دید جدیدی به زندگی بهتون میده، لطفا وقت بگذارید و بخونید
فاطمه فراحی
۱۴۰۲/۵/۱۳
تا آخر همه شو گوش کردم خیلی به آدم قدرت عمل میده و از این که آدم خودش رو یک موجود بدبخت که قربانیه وقایع هست دور می‌کنه به آدم کنترل زندگی شو به دست بگیره و اعتماد به نفسش بره بالا
m.b
۱۴۰۳/۱/۲۰
یکی از بهترین کتاب هاست واسه موفقیت توی زندگی با مثال هایی که داره بهت میفهمونه کجای راه رو اشتباه رفتی و چجوری میتونی جبران کنی برای هر خانمی که میخواد زندگی بهتری بسازه لازمه خوندنش
مشاهده همه نظرات 70

راهنمای مطالعه کتاب صوتی ازدواج بدون شکست

برای دریافت کتاب صوتی ازدواج بدون شکست و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.