معرفی و دانلود کتاب صوتی اگر اول نباشی، آخر می‌شی: شیوه‌های فروش محصولات، به دست گرفتن نبض بازار و غلبه بر رقیبان

عکس جلد کتاب صوتی اگر اول نباشی، آخر می‌شی: شیوه‌های فروش محصولات، به دست گرفتن نبض بازار و غلبه بر رقیبان
قیمت:
۳۵۰۰۰ ۱۷,۵۰۰ تومان ۵۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی اگر اول نباشی، آخر می‌شی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی اگر اول نباشی، آخر می‌شی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی اگر اول نباشی، آخر می‌شی: شیوه‌های فروش محصولات، به دست گرفتن نبض بازار و غلبه بر رقیبان

هیچ انسانی نیست که بتواند وسوسه‌ی اول شدن در کار، درس، زندگی و هر رقابتی که در آن هست را نادیده بگیرد. کتاب صوتی اگر اول نباشی، آخر می‌شی، راهنمای نحوه‌ی دست‌یابی به جایگاه اول است. چراکه به نظر گرنت کاردون، افرادی که نخواهند اول شوند وجود ندارند. درواقع همه‌ی انسان‌ها به دو دسته تقسیم می‌شوند: کسانی که می‌توانند به جایگاه اول برسند و کسانی که نمی‌توانند به این جایگاه برسند.

درباره‌ی کتاب صوتی اگر اول نباشی، آخر می‌شی

بزرگ‌ترین و موفق‌ترین کسب‌وکارها در شرایطی که کشور دوره‌ی رکود اقتصادی را می‌گذراند، ممکن است کارشان به ورشکستگی بکشد. ولی گرنت کاردون (Grant Cardone) در کتاب صوتی اگر اول نباشی، آخر می‌شی (If You're Not First, You're Last) تکنیک‌هایی را به شما می‌آموزد که مطابق با سخت‌ترین شرایط اقتصادی طراحی شده‌اند. گرنت کاردون به شما می‌آموزد که چگونه تحت هر شرایطی مشتری خود را پیدا کنید و بتوانید بدون هیچ مانعی محصول خودتان را به او بفروشید. کتاب صوتی اگر اول نباشی، آخر می‌شی دستورالعملی است برای تبدیل شدن به اولین نفرِ کسب‌وکار حوزه‌ی خودتان در سخت‌ترین شرایط موجود.

تأکید صریح و واضح گرنت کاردون بر اول بودن و اول شدن است. او تصور می‌کند که اول بودن، مهم‌ترین جایگاه موجود در جهان است و در هر شغل و فعالیتی که باشید هیچ هدف و چشم‌اندازی مهم‌تر از اول شدن برای شما وجود ندارد. داشتن هر چشم‌اندازی به‌جز این یعنی شکست. کتاب صوتی اگر اول نباشی، آخر می‌شی، نفر اول را شخصی معرفی می‌کند که هیچ مانعی نمی‌شناسد و تنها هدفش موفق شدن در بالاترین سطح ممکن است. گرنت کاردون همه‌ی جهان را شبیه به میدان رقابتی بزرگ می‌بیند که برنده‌ی آن افرادی هستند که ولعشان به موفقیت را مدام شعله‌ورتر می‌کنند.

گرنت کاردون اعتقاد دارد، نگرش ما و مثبت‌اندیش بودن یا منفی‌باف بودن‌مان بر انتظاری که نسبت به موفقیت در کار خود داریم و همچنین بر نتیجه‌ی آن اثرگذار خواهند بود. دلیل اینکه ما وضعیت اقتصادی مناسبی نداریم این است که درک درستی از پول و ثروت‌اندوزی نداریم. اختیار میزان ثروت ما به دست خودمان است. اگر گام‌هایمان را درست برداشته باشیم، هیچ رکودی قادر نیست ما را شکست بدهد. این کتاب، نسخه‌ی روزهایی را می‌پیچد که کسب‌وکارهای بزرگ و باسابقه هم کابوس ورشکستگی می‌بینند.

تمام روش‌های پیشنهادی بازاریابی در این کتاب با تمرکز بر ارتباط با مشتری هستند. ازجمله درس‌های مهمی که در فصل‌های مختلف این کتاب می‌گیریم این است که ساختن ارتباطی مناسب با مشتریان، می‌تواند مهم‌ترین سرمایه‌ی یک فروشنده و سرمایه‌گذار باشد. سرنوشت کار ما در زمان برقرار کردن تعامل با مشتریان تعیین می‌شود. اگر ارتباط مثبتی بسازیم، کارمان هم توسعه پیدا خواهد کرد. باید بدانیم رگِ خواب مشتری‌ها در چیست.

کتاب صوتی اگر اول نباشی، آخر می‌شی را نشر صوتی رمانو با صدای ایمان رئیسی و براساس ترجمه‌ی فهیمه فتحی منتشر کرده است. نسخه‌ی متنی این کتاب را انتشارات آتیسا به چاپ رسانده.

نکوداشت‌های کتاب صوتی اگر اول نباشی، آخر می‌شی

  • این کتاب یک زنگ هشدار است. زمانی که بقیه‌ی جهان مشغول شکوه‌وشکایت از بحران‌ها بودند، گرنت کاردون به دنبال پاسخ می‌گشت. اگر دلتان نمی‌خواهد در زندگی خود با پشیمانی به خاطر نرسیدن به رویاهایتان سروکله بزنید، این کتاب را بخوانید و آینده‌ی روشنی برای خودتان بسازید. (دکتر تونی الساندرا، نویسنده‌ی کتاب قانون طلایی)

  • می‌توان گفت که نزدیک به اکثریت دستورالعمل‌های فروش شما را در جایگاه آخر قرار می‌دهند. این کتاب را بخوانید و یاد بگیرید که چطور اول بودن را محقق کنید. (فرانک رومباسکاس، نویسنده‌ی پرفروش نیویرک تایمز)

  • من به یک دلیل شیفته‌ی کتاب گرنت کاردون هستم و آن دلیل هم این است که: به درد می‌خورد! نه نظریه است و نه فرمول‌های جادویی؛ صرفاً حاوی دستورات گام‌به‌گامی است که اگر دقیق به آن‌ها عمل کنید، در کارتان شاهد پیشرفت خواهید بود. برای من که به درد خورد. (وارن گرشز، نویسنده‌ی کتاب The Best Damn Sales Book Ever)

کتاب صوتی اگر اول نباشی، آخر می‌شی برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب صوتی اگر اول نباشی، آخر می‌شی برای علاقه‌مندان به مباحث بازاریابی و موفقیت در کسب‌وکار و فروش مناسب است. این کتاب برای مدیران و کسانی که قصد دارند کسب و کار خود را راه بیندازند، نکاتی کاربردی و آموزنده دارد.

با گرنت کاردون بیشتر آشنا شویم

گرنت کاردون، متولد سال 1958 در ایالات متحده، یک نویسنده، سرمایه‌گذار، کارآفرین، مربی و سخنران مشهور در سطح جهانی است. او مدیرعامل چندین کمپانی و شرکت خصوصی بزرگ و ثروتمند در حوزه‌ی فروش اتومبیل و املاک است. گرنت کاردون در نوجوانی وضعیت مالی بسیار بدی داشت و حتی سراغ کارهایی مثل مصرف مواد مخدر می‌رفت، اما امروز به یکی از ثروتمندترین افراد بدل شده و شرکت‌های تحت‌نظر او یک امپراطوری را تشکیل داده‌اند.

گرنت کاردون از آن افرادی است که برای جلب توجه مخاطبانش و افزایش تعداد آن‌ها، گاهی متوسل به نقش بازی کردن هم می‌شوند. مثلاً یک‌بار خلاف واقعیت ادعا کرد که در حال ورشکست شدن است و یک‌بار دیگر هم ادعا کرد که قرار است به زندان بیفتد.

«فروش؛ تنها راه بقا»، «برای رسیدن به موفقیت، وسواسی باشید یا معمولی باقی بمانید» و «قاعده‌ی 10 برابر» ازجمله کتاب‌های او هستند که منتشر شده‌اند.

در بخشی از کتاب صوتی اگر اول نباشی، آخر می‌شی: شیوه‌های فروش محصولات، به دست گرفتن نبض بازار و غلبه بر رقیبان می‌شنویم

مؤثرترین و اصلی‌ترین روشی که سبب برتری قطعی شما بر سایر رقبایتان در بازار می‌شود، ملاقات حضوری با مشتری است. ارزش هر ده تماس تلفنی با یک مشتری، به‌اندازه‌ی ارزش یک‌بار ملاقات حضوری با اوست. من کسب‌وکار سخنرانی و برگزاری سمینار را با این فرضیه شروع کردم که ملاقات با مراجعان، مراجعانی که حتی مرا نمی‌شناختند، بهترین روش رونق یک شرکت یا یک مؤسسه است.

هنگامی که مشغول ساختن اولین کسب‌وکار خود بودم، بیشتر وقت‌ها نمی‌توانستم مشتری را تلفنی متقاعد کنم تا ملاقات حضوری را بپذیرد، چون هیچ شناختی از من نداشت. بنابراین تصمیم گرفتم خودم به دیدار آن‌ها بروم تا مرا بیشتر بشناسند. از نظر من این کار ترسناک‌ترین کار دنیا بود، ولی چاره‌ای نداشتم. چون هیچ پولی برای تبلیغات نداشتم و فقط از این طریق می‌توانستم خودم و شرکتم را به آن‌ها بشناسانم.

برقراری ارتباط شخصی با دیگران دشوار و نیازمند تلاش فراوان است، ولی مهارت‌ها را ارتقا می‌دهد. البته باید این کار را بارها و بارها انجام داد تا تبدیل به عادت شود و موفقیت‌های شخصی و شغلی به ارمغان بیاورد. این روش، موفقیت‌های زیادی در زندگی شغلی و شخصی من ایجاد کرده است. تلاش برای برقراری ارتباط شخصی با دیگران و ملاقات حضوری با آن‌ها، مشتریانی برای کسب‌وکارتان فراهم کرده و مشتریان کنونی یا پیشین را به شما مطمئن‌تر می‌کند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
3 دقیقه
شناسنامه
29 دقیقه
مقدمه
50 دقیقه
فصل اول - چهار واکنش به رکود اقتصادی
22 دقیقه
فصل دوم - نخستین قدم را در حوزه‌ی تحت قدرت و نفوذ خود بردارید
24 دقیقه
فصل سوم - تماس با مشتریان یا مراجعه‌کنندگان پیشین
19 دقیقه
فصل چهارم - مؤثرترین ملاقات‌هایی که سبب پیشروی و غلبه می‌شوند
24 دقیقه
فصل پنجم - تلاش به خرید برای متقاعد کردن افرادی که با شما ارتباط داشتند، ولی هرگز از شما خرید نکردند
18 دقیقه
فصل ششم - مشتریان خود را با کمک مشتریان کنونی‌تان چندبرابر کنید
16 دقیقه
فصل هفتم - ارائه‌ی خدمات و محصولاتی با کیفیت شگفت‌انگیز و بی‌نظیر
12 دقیقه
فصل هشتم - اهمیت قیمت
8 دقیقه
فصل نهم - ترغیب آنی مشتری به خرید دوم بی‌درنگ پس از خرید اول برای افزایش میزان سودآوری
12 دقیقه
فصل دهم - ارائه‌ی خدمات پس‌ازفروشی که بر ارزش کنونی محصولات یا خدمات می‌افزاید
13 دقیقه
فصل یازدهم - خود را برای جذب مشتری و فروش محصولات مشتاق نشان دهید
9 دقیقه
فصل دوازدهم - پذیرای هر نوع مراجعه‌کننده یا مشتری با هر نوع جایگاه یا هر میزان بودجه باشید
17 دقیقه
فصل سیزدهم - استفاده از روش‌های تبلیغاتی و بازاریابی مؤثر
18 دقیقه
فصل چهاردهم - بسته‌بندی مجدد برای افزایش میزان سودآوری
33 دقیقه
فصل پانزدهم - اثر معجزه‌آسای برنامه‌ریزی بر تحقق هدف پیشروی و غلبه
30 دقیقه
فصل شانزدهم - نگرش پیشروی و غلبه
15 دقیقه
فصل هفدهم - تهیه‌ی برنامه‌ی مالی رهایی‌بخش
29 دقیقه
فصل هجدهم - مهم‌ترین مهارت مورد نیاز برای تحقق هدف پیشروی و غلبه
12 دقیقه
فصل نوزدهم - نگرشی غیرمنطقی
10 دقیقه
نتیجه‌گیری - چگونه به جایگاه ایمن مالی یا اقتصادی برسیم؟
9 دقیقه
سخن آخر

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی اگر اول نباشی، آخر می‌شی: شیوه‌های فروش محصولات، به دست گرفتن نبض بازار و غلبه بر رقیبان
نویسنده
مترجمفهیمه فتحی
راویایمان رئیسی
ناشر چاپیانتشارات آتیسا
ناشر صوتیانتشارات رمانو
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۷ ساعت و ۱۲ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی اقتصاد و مدیریت، کتاب‌های بازاریابی و فروش
قیمت نسخه صوتی
۳۵۰۰۰ ۱۷,۵۰۰ ت ۵۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی اگر اول نباشی، آخر می‌شی

فرشاد زارعی
۱۴۰۲/۱۲/۱۵
خوب نبود، موارد خیلی بدیهی گفته میشد و از همه چیز بدتر تکنیکایی که بر پایه دروغ و کلک بود ارائه می‌کرد که اصلا از این مورد خوشم نیومد. مثلا می‌گفت زنگ بزنید به طرف بگین همین الان یهو یادت افتادم بعد بازاریابی کنید و یا سر زده برید محل کارش بگین داشتم از این جا رد میشدم یاد تو افتادم. کلا کتاب کم محتوا و سطحی بود.
مریم کریمی
۱۴۰۲/۱۰/۲۴
این کتاب به من توصیه شد توسط یکی از بهترین اساتید کسب و کار و کار افرین ولی انتظار بیشتری از این کتاب دلشتم مطالب پیش پا افتاده و خیلی کلیشه‌ای بود ولی برای افرادی که برای اولین بار میخوان از این تیپ کتابها بخونن توصیه میشه ولی برای کسانیکه کتاب‌های قویتری مطالعه کردن یک مقداری سبکه
Yaser dirand
۱۴۰۲/۱۱/۳۰
اگر اول نباشی آخر می‌شوی در مورد این است که چگونه محصولتان را بفروشید و خدماتتان را عرضه کنید و کلا در مورد اقتصاد است و راه‌هایی برای سرمایه گذاری بدون در نظر گرفتن محصول، خدمات یا ایده به خواننده ارائه می‌دهد.
امیر حسین
۱۴۰۲/۱۱/۱۹
بسیار کتاب خوبی هست، مخصوص شرایط کنونی کشورمون طراحی شده و راهکار‌های خوبی برای بازاریابی و گسترش کسب کارتون بهتون میده، ۱۰ از ۱۰
یعقوب امیری
۱۴۰۳/۲/۶
بسیار صدای گوینده ضعیف و به هیچ وجه جذاب نیست و گوش دادن به این کتاب صوتی رو سخت میکنه
لیلا عظیمی
۱۴۰۲/۱۱/۲۳
در موقع بحرانها و رکود اقتصادی که شرایط مالی مردم خوب نیست کاربرد داره و راهکار میده
matin mousapour
۱۴۰۲/۱۰/۲۵
این کتاب بهت کمک میکنه مثل یوز در صنفت جلو بری پیشنهاد میکنم یک بار مطالعه اش بکنی
پیمان رئیسی
۱۴۰۲/۱۱/۱۰
بعضی مطالب تکراری هست ولی ارزش گوش کردن رو داره
علیرضا حاتمی
۱۴۰۳/۲/۴
فوق‌العاده هست حتما گوش کنید
مسعود عباسی
۱۴۰۲/۱۱/۲۰
دوباره هم خوندمش
مشاهده همه نظرات 10

راهنمای مطالعه کتاب صوتی اگر اول نباشی، آخر می‌شی

برای دریافت کتاب صوتی اگر اول نباشی، آخر می‌شی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.