معرفی و دانلود کتاب صوتی سفیدبرفی فراموشکار

عکس جلد کتاب صوتی سفیدبرفی فراموشکار
قیمت:
۹,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی سفیدبرفی فراموشکار و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی سفیدبرفی فراموشکار و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی سفیدبرفی فراموشکار

احتمالاً شما هم موافق باشید که سفیدبرفی زیباترین دختر روی زمین بود! اما آیا او بی‌نقص بود؟ نانسی لون در کتاب صوتی سفیدبرفی فراموشکار با بازنویسی این افسانه‌ی قدیمی و محبوب، به این سؤال جواب می‌دهد.

درباره‌ی کتاب صوتی سفیدبرفی فراموشکار

سفیدبرفی قشنگ‌ترین دختر شهر است و در قصر ملکه زندگی می‌کند. داستان از جایی شروع می‌شود که یک روز ملکه از آینه‌ی جادویی‌اش می‌پرسد من زیباترم یا این دختر؟ آینه‌ی راست‌گو می‌گوید: «سفیدبرفی زیباتر است.» همین می‌شود که ملکه تصمیم می‌گیرد زیباترین دختر شهر را از بین ببرد. سفیدبرفی به جنگل فرار می‌کند تا دست ملکه به او نرسد. او در جنگل سر از کلبه‌ی هفت کوتوله درمی‌آورد. هفت کوتوله از آمدن این دختر زیبا شگفت‌زده و خوشحال می‌شوند. آن‌ها مدتی در کنار هم زندگی می‌کنند اما ملکه روزی متوجه می‌شود که سفیدبرفی هنوز زنده است. او نقشه‌ای می‌کشد تا دخترک زیبا را سربه‌نیست کند...

نانسی لون (Nancy Loewen) نویسنده‌ی داستان کتاب سفیدبرفی فراموشکار برایتان تعریف می‌کند که ملکه برای از بین بردن سفیدبرفی دست به چه کارهای وحشتناکی می‌زند. او در ادامه تعریف می‌کند که یک روز شاهزاده‌ی شهر بدن بی‌جان سفیدبرفی را در جنگل می‌بیند و یک دل نه صد دل عاشق او می‌شود. این بین اتفاقات جالبی می‌افتد و در نهایت سفیدبرفی و شاهزاده با هم عروسی می‌کنند...

شاید بتوان چنین گفت که نویسنده‌ی کتاب سفیدبرفی فراموشکار (Seriously Snow White Was so Forgetful!)، این قصه را درباره‌ی کامل نبودن انسان‌ها نوشته است. حتی اگر شما سفیدبرفی هم باشید و کسی زیباتر از شما در دنیا وجود نداشته باشد، باز هم ممکن است در شخصیتتان کمبود یا نقصی وجود داشته باشد؛ مثل فراموش‌کاری. این کتاب به ما می‌آموزد که هیچ کس در جهانی که در آن زندگی می‌کنیم، انسان کاملی نیست؛ حتی سفیدبرفی!

در نکوداشت‌ کتاب صوتی سفیدبرفی فراموشکار

- خیلی خنده‌دار و بامزه است! من عاشق اینجور کتاب‌ها هستم. (وبلاگ Hott Books)

کتاب صوتی سفیدبرفی فراموشکار برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب پیشنهادی جذاب و هیجان‌انگیز برای خواندن و هدیه دادن به کودکان 4 تا 8 سال است. اگر فکر می‌کنید همه‌چیز یا دست‌کم بعضی چیزها در دنیا باید بی‌نقص باشند، کتاب صوتی سفیدبرفی فراموشکار را بشنوید تا با نگاهی متفاوت به جهان آشنا شوید.

نانسی لون را بیشتر بشناسیم

نانسی لون نویسنده‌ی داستان‌های تخیلی کودک و نوجوان است. او فارغ‌التحصیل رشته‌ی نویسندگی خلاق است و جوایز بسیاری را از انجمن کتابخانه‌های آمریکا، کتابخانه‌ی عمومی نیویورک، انجمن ناشران مستقل کتاب و انجمن بین‌المللی کتابداران مدارس دریافت کرده است.

برخی از جوایز و افتخارات نانسی لون

- راهیابی به فینال مسابقه‌ی نویسندگی Minnesota در سال 2012
- جایزه‌ی بهترین کتاب سال کودکان در مؤسسه‌ی Bank Street
- جایزه‌ی دستاورد برجسته‌ی سال 2010 از انجمن ناشران آموزشی

در بخشی از کتاب صوتی سفیدبرفی فراموشکار می‌شنویم

با وجود هشدارهای کوتوله‌­ها، سفید برفی، فراموش­کارتر از این­حرف­ها بود. ملکه که تصمیم گرفته بود، خودش دست به کار بشه با جادو مثل یک پیرزنِ دست‌فروش تغیر شکل داد و سنجاق سری که طلسم شده بود رو به دوشیزه‌­­ی زیبارو فروخت. اون هم با ذوق روی سرش گذاشت و خیلی زود، جادو اثر کرد و سفیدبرفی از حال رفت. کوتوله­‌ها در حالی ­که روی زمین افتاده بود پیداش کردن و سنجاقِ طلسم‌شده رو از سرش درآوردن.

با این کار، خیلی زود به هوش اومد اما یادش رفته بود که چه اتفاقی افتاده. تلاش اول ملکه بی‌نتیجه موند و باید دنبال نقشه‌­ی تازه می‌­گشت. این‌­بار کوتوله­‌ها تصمیم گرفتن که به همه جای خونه، یادداشتی بچسبونن که روش نوشته شده بود «در رو باز نکن». یادداشت رو روی در، دیوار، لیوان و حتی غذا هم چسبوندن تا از چشمِ دوشیزه‌­ی فراموشکار دور نباشه و یادش نره. چند روز بعد، وقتی هفت کارگر معدن از سر کارشون به خونه برگشتن، دیدن که سفیدبرفی بیهوش روی زمین افتاده بود. این‌بار سنجاقی روی سرش نبود که برش دارن و بتونن نجاتش بدن...

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
16 دقیقه
سفیدبرفی فراموش‌کار

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی سفیدبرفی فراموشکار
نویسنده
مترجمفاطمه خانلری
راویمونا غنی نیا، نرگس داغمه چی، محمد طالشیان
ناشر صوتی آوارسا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۱۵ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی سفیدبرفی فراموشکار

فاطمه موسوی
۱۴۰۱/۷/۱۱
کتاب سفید برفی خیلی خوبه و به بچه‌ها از الان یاد میده که هیچ کسی کامل نیست و هیچ کسی نمیتونه سفید برفی باشه
الناز شاه پناه
۱۴۰۱/۸/۱۴
برای خواب مناسب و دقیقش خوبه
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب صوتی سفیدبرفی فراموشکار

برای دریافت کتاب صوتی سفیدبرفی فراموشکار و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.