معرفی و دانلود کتاب صوتی اقیانوس: دست‌هایم برای کتابت ارواح

عکس جلد کتاب صوتی اقیانوس: دست‌هایم برای کتابت ارواح
قیمت:
۳۵,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی اقیانوس: دست‌هایم برای کتابت ارواح و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی اقیانوس: دست‌هایم برای کتابت ارواح و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی اقیانوس: دست‌هایم برای کتابت ارواح

دریچه‌ای رو به دنیای ارواح! کتاب صوتی اقیانوس: دست‌هایم برای کتابت ارواح نوشته‌ی علی رحیم بخش شما را به جهانی جدید وارد می‌کند که می‌توانید چگونگی ارتباط انسان‌ها را با دنیای ارواح بیاموزید، روح‌ها را احضار کرده و قدم در مسیری جدید از دنیای ماوراءالطبیعه بگذارید.

درباره‌ی کتاب صوتی اقیانوس: دست‌هایم برای کتابت ارواح

اگر قرار باشد روح را در باور عامیانه و مفهوم کلی و رایج آن بررسی کنیم، به موجودی فراطبیعی همچون پری، شبح و یا هر چیزی فراتر از ماده می‌رسیم. اما در باور مذهبی و دینی، اعتقاد بر این است که روح آدمیان همان جان آن‌هاست که پس از مرگ، کالبدشان را ترک کرده و برای همیشه جاودان خواهد شد. آیزاک نیوتون نیز در کتاب اصول ریاضی فلسفه، روح را به «سرشت لطیف» در برابر «سرشت کثیف» تعبیر می‌کند.

روح، بیش از این تعاریف، به مفهومی ناشناخته می‌ماند که عده‌ی بسیار اندکی از کم و کیف، ویژگی‌ها و چگونگی حضورش در جهان مادی آگاهند. علی رحیم بخش در کتاب صوتی اقیانوس: دست‌هایم برای کتابت ارواح به سراغ این موضوع جذاب و مرموز رفته است و شما را قدم به قدم در دنیای ارواح پیش می‌برد. او در آغاز، پیام ارتباط با دنیای ارواح را شرح می‌دهد و سپس به توضیح ضمیر جسم و ضمیر روح و تفاوت میان این دو می‌پردازد.

نویسنده در فصل بعدی کتاب صوتی اقیانوس: دست‌هایم برای کتابت ارواح شما را با چگونگی ورود به دنیای روح‌ها آشنا می‌کند و در ادامه به این پرسش بسیار مهم پاسخ می‌دهد که «آیا روح وجود دارد؟». در ادامه‌ی این اثر متفاوت و جذاب نیز تمرین‌ها و تکنیک‌هایی را درباره‌ی تمرکز فکر خواهید آموخت و یاد می‌گیرید که ترس چطور ضد باورهایتان عمل می‌کند. اگر به موضوعات ماوراءالطبیعه، دنیای ارواح و احضار روح علاقه دارید، از شنیدن این کتاب صوتی لذت خواهید برد.

کتاب صوتی اقیانوس: دست‌هایم برای کتابت ارواح به همت نشر هزاره‌ی آفتاب منتشر شده و در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته است و هم‌اکنون نسخه‌ی صوتی آن را با صدای نویسنده‌ی اثر می‌شنوید.

کتاب صوتی اقیانوس: دست‌هایم برای کتابت ارواح برای چه کسانی مناسب است؟

همه‌ی افرادی که از جست‌وجو پیرامون مباحث ماوراءالطبیعه، به‌ویژه دنیای ارواح، شیوه‌ی احضار روح و موضوعاتی از این قبیل لذت می‌برند، اثر پیش‌رو را راهگشا و آگاهی‌دهنده خواهند یافت.

در بخشی از کتاب صوتی اقیانوس: دست‌هایم برای کتابت ارواح می‌شنویم

باورهای ما همواره از طریق فکری که داریم ریشه می‌گیرند. از فکری که به مغزمان دویده غمگین می‌شویم، شاد می‌شویم، باز هم از طریق فکری که در مغزمان می‌گذرد می‌ترسیم، شجاعت به خرج می‌دهیم. همه و همه از فکر کنونی یا گذشته‌ی ما ریشه می‌گیرند. ایمان، اعتقاد و پایبند بودن به اصول و عقاید، همه از باورهای گذشته‌ی ما شکل می‌گیرند. ما قالبی طرح‌ریزی شده هستیم که فکر و باورهای ما سنگ‌چین شده‌ی درون قالب را پس و پیش می‌کند.

در بعد بزرگ‌تر به قالبی عظیم به نام اجتماع می‌رسیم که آن نیز به نوبه‌ی خویش از طریق افکار عمومی یکایک افراد شکل می‌گیرد. گاه افراد یک جامعه همه با هم از چیزی می‌ترسند، غمناک می‌شوند و تحت تاثیر قرار می‌گیرند. همگی بسان یک تن واحد عمل می‌کنند و مانند یک فرد نتیجه می‌گیرند و وارد عمل می‌شوند و در این میان افرادی قوی و غالب هستند که دارای افکاری برتر و اراده‌ای مستحکم‌تر باشند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
6 دقیقه
معرفی و مقدمه
5 دقیقه
پیام ارتباط
8 دقیقه
ضمیر جسم، ضمیر روح و کتابت ارواح
19 دقیقه
چگونه وارد دنیای ارواح شویم؟
5 دقیقه
آیا روح وجود دارد؟
21 دقیقه
تمرکز فکر را چگونه ایجاد کنیم؟
8 دقیقه
ترس و ضد باورهای ما
46 دقیقه
دست‌هایم برای کتابت ارواح - بخش اول
62 دقیقه
دست‌هایم برای کتابت ارواح - بخش دوم
54 دقیقه
دست‌هایم برای کتابت ارواح - بخش سوم
51 دقیقه
دست‌هایم برای کتابت ارواح - بخش چهارم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی اقیانوس: دست‌هایم برای کتابت ارواح
نویسنده
راویعلی رحیم بخش
ناشر چاپیانتشارات هزار آفتاب
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۴ ساعت و ۴۵ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی دین و عرفان، کتاب‌های ماوراء الطبیعه
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی اقیانوس: دست‌هایم برای کتابت ارواح

Kourosh Naderiyan
۱۴۰۲/۳/۵
با کمال احترام به گوینده این کتاب خوانش به هیچ عنوان قابل قبول نیست متاسفانه
برای همین متنی این کتاب هم گرفتم از کتابراه
خیلی راحت و روان نوشته شده اتفاقا
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب صوتی اقیانوس: دست‌هایم برای کتابت ارواح

برای دریافت کتاب صوتی اقیانوس: دست‌هایم برای کتابت ارواح و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.