معرفی و دانلود کتاب صوتی الی روی صحنه

عکس جلد کتاب صوتی الی روی صحنه
قیمت:
6500 تومان - 0.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی الی روی صحنه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی الی روی صحنه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی الی روی صحنه

کتاب الی روی صحنه نوشته‌ی کیث براکت درباره‌ی غول مهربانی است که اطلاعیه‌ی یک مسابقه‌ی استعدادیابی را می‌بیند و تصمیم می‌گیرد در آن شرکت کند، اما او روی صحنه می‌خواهد چه کار کند؟ او نه می‌تواند آواز بخواند، نه برقصد و نه شعبده‌ بازی کند!

موضوع کتاب صوتی الی روی صحنه (Ollie on stage) چیست؟

اُلی غولی مهربان است و به همراه دوستانش به تئاتر می‌رود. او در آن‌جا اعلامیه‌ی مسابقه‌ای را پیدا می‌کند که به دنبال کشف استعدادهای جدید هستند. اُلی همیشه دوست داشت که بر روی صحنه باشد و به هین دلیل تصمیم می‌گیرد تا در این مسابقه شرکت کند. این غول مهربان، زمان بسیاری کمی دارد و باید در این فرصت کوتاه از دوستانش خیلی چیزها یاد بگیرد تا در مسابقه برنده شود.

کتاب صوتی الی روی صحنه مناسب چه کسانی است؟

این کتاب برای کودکان 3 تا 7 سال که علاقه‌مند به داستان‌های تخیلی هستند، مناسب خواهد بود. کیث براکت (Keith Brockett) کودکان را در این ماجراجوییِ دوست داشتنی با خود همراه می‌کند.

در بخشی از کتاب صوتی الی روی صحنه می‌شنویم:

لو کوچولو همیشه با تعادل روی طناب یا چیزهای نازک راه می‌رفت و مردم با این کارش حسابی هیجان زده می‌شدن و تشویقش می‌کردن. پس اُلی از دوستش خواست که این کار رو بهش یاد بده. لو هم قبول کرد و بهش گفت که باید همراهش روی صحنه بیاد تا تمرین کنن. اما به خاطر وزن زیاد اُلی، به محض اینکه اولین قدم رو روی طناب گذاشت، پاره شد و غول بیچاره محکم روی زمین افتاد. صحنه چوبی شکست و اُلی به زمین فرو رفت! پاهای بزرگ و غول آسای اُلی برای راه رفتن روی طناب خیلی سنگین بودن، پس تصمیم گرفت که یک کار دیگه رو امتحان کنه.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
9 دقیقه
اُلی روی صحنه

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی الی روی صحنه
نویسنده
مترجممبینا آقاجانی
راویامیرحسین صداقتی، پرستو دهقان
ناشر صوتی آوارسا
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابMP3
مدت۹ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی
6500 ت - 0.99 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی الی روی صحنه

ریحان موسی
۱۳۹۹/۱۰/۲۹
بامزس بچه هام دوست داشتن
فرناز فتحنایى
۱۳۹۹/۱۰/۸
بهترین برنامه کتاب بود
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب صوتی الی روی صحنه

برای دریافت کتاب صوتی الی روی صحنه و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.