معرفی و دانلود کتاب صوتی هنری زلزله پولدار می‌شود

عکس جلد کتاب صوتی هنری زلزله پولدار می‌شود
قیمت:
۴۹,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی هنری زلزله پولدار می‌شود و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی هنری زلزله پولدار می‌شود و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی هنری زلزله پولدار می‌شود

ماجرایی دیگر از مجموعه شنیدنی و سرگرم‌کننده‌ی هنری زلزله! فرانچسکا سایمون در کتاب صوتی هنری زلزله پولدار می‌شود، قصه شیطنت‌های همیشگی هنری و آرزوی او برای ثروتمند شدن را به تصویر می‌کشد.

درباره کتاب صوتی هنری زلزله پولدار می‌شود

اگر تا به حال ماجراهای هنری زلزله را دنبال کرده باشید، باید به شما بگوییم که این بار قرار است این پسربچه بازیگوش و پردردسر پول زیادی به جیب بزند و از هم‌سن و سالانش ثروتمند‌تر شود. این وروجک شیطان که همیشه دنبال کارهای عجیب‌وغریب است، اگر حواس کسی به او نباشد، آتش‌هایی به پا می‌کند که هزار آتش‌نشان هم قادر به خاموش کردنش نخواهند بود!

حالا در کتاب هنری زلزله پولدار می‌شود (Horrid Henry Gets Rich Quick) که سومین جلد از مجموعه‌ی «هنری زلزله» محسوب می‌شود، این پسرک شیطان قرار است باز هم از دیوار راست بالا برود و آرامش دوستان و خانواده‌اش را بهم بریزد. البته ته دل هنری چیز بدی نیست و نمی‌خواهد کسی آسیب بیند اما به هر حال شیطنت‌های این پسربچه دوست‌داشتنی ممکن است کار دست خودش و بقیه بدهد!

به هر حال ماجراهای این کتاب از صبح روزی آغاز می‌شود که پدر و مادر هنری از خراب‌کاری‌های او در مدرسه آگاه می‌شوند و کشمکش‌های خنده‌دار و سرگرم‌کننده میان آن‌ها آغاز می‌شود...

گفتنی‌ست کتاب صوتی هنری زلزله پولدار می‌شود را آتوسا صالحی به فارسی برگردانده و آزاده مویدی فرد خوانش آن را برعهده داشته است. نسخه‌ی متنی این اثر، به همت نشر افق منتشر و در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته است.

درباره مجموعه هنری زلزله

مجموعه‌ی هنری زلزله (Horrid Henry)، اثر فرانچسکا سایمون، از داستان‌هایی دنباله‌دار با محوریت قهرمانی وروجک و شیطان، به نام هنری، تشکیل شده است. این مجموعه ده عنوان مستقل را دربردارد که در هر یک، واقعه‌ای خاص پیرنگ قصه را پیش می‌برد. با این حال، در تمام این ده داستان، با شخصیت‌های آشنایی مواجهیم که در مجلد نخست بهمان معرفی شده‌اند.

جالب است بدانید یکی از جلدهای این مجموعه با عنوان هنری وروجک و آدم‌برفی زشت جایزه‌ی بهترین کتاب کودک سال 2008 را در جشنواره کهکشان کتاب بریتانیا از آن خود کرده است.

اقتباس از مجموعه هنری زلزله

مجموعه داستان‌های هنری زلزله در سال 2008 به انیمیشنی سریالی با همین عنوان بدل شدند. ساخت این مجموعه‌ی تلویزیونی جذاب بر عهده‌ی شبکه‌ی CITV بوده است.

نکوداشت‌های مجموعه هنری زلزله

- چنین مجموعه‌ی فوق‌العاده‌ای به راستی نادر و کمیاب است. (Times Books)
- با صدای بلند بخندید! (ساندی تایمز)

کتاب صوتی هنری زلزله پولدار می‌شود برای چه کودکانی مناسب است؟

کودکان 7 تا 12 از شنیدن ماجراهای کتاب صوتی هنری زلزله پولدار می‌شود لذت خواهند برد.

با فرانچسکا سایمون بیشتر آشنا شویم

فرانچسکا سایمون (Francesca Simon) نویسنده‌ای پرکار و شناخته‌شده در حوزه‌ی ادبیات کودک و نوجوان است. خوشبختانه بسیاری از آثار وی به زبان فارسی ترجمه شده و در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته‌اند. راجع به فرانچسکا سایمون، این نکته نیز شایان ذکر است که وی در سال 2008 جایزه‌ی بهترین کتاب کودک سال را از آن خود نموده است.

در بخشی از کتاب صوتی هنری زلزله پولدار می‌شود می‌شنویم

پیتر خوبه روی مبل نشست و مجله دنیای اسباب‌بازی را ورق زد. هنری از صبح داشت همین کار را می‌کرد و هدیه‌های کریسمس را از تویش انتخاب می‌کرد و فهرست آن‌ها را در کاغذی می‌نوشت. البته نه فهرست هدیه‌هایی را که ممکن بود بگیرد، بلکه فهرست تمام چیزهایی که دلش می‌خواست داشته باشد.

هنری زلزله سرش را از روی کاغذ بلند کرد. کمی حالش گرفته شده بود، یک میلیون پوند! یک طوطی، شمشیر، استخر و تیروکمان. هنری زلزله داد زد: بدش به من. و مجله دنیای اسباب بازی را از دست پیتر خوبه قاب زد. پیتر خوبه داد زد: نوبت منههه! هنری داد زد: نخیر نوبت منه! پیتر گفت: از صبح تاحالا دست تو بود. و جیغ کشید: ماااامااااان...

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
1 دقیقه
معرفی
14 دقیقه
هنری زلزله فرار می‌کند
15 دقیقه
هنری زلزله پولدار می‌شود
16 دقیقه
هنری زلزله و هدیه کریسمس
15 دقیقه
هنری زلزله هیپنوتیزم می‌کند

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی هنری زلزله پولدار می‌شود
نویسنده
مترجمآتوسا صالحی
راویآزاده مویدی فرد
ناشر چاپینشر افق
ناشر صوتینشر صوتی کتاب‌های درگوشی
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی هنری زلزله پولدار می‌شود

حسن آبیاری
۱۴۰۱/۹/۲۰
نظرم را در کتاب‌های هنری زلزله گفته ام.
بسیار مفرح ذات و ممد حیات است. 😀
شاید باور کردنش سخته ولی پسرم پول تو جیبی‌اش را برمیگرداند که یک جلد دیگر از هنری زلزله را بخریم.
عالی است.
آفتاب
۱۴۰۲/۱/۸
بسیار زیبا
با گوش دادن به این کتاب اوقات خوشی را تجربه خواهید کرد البته در کنار دلبندانتان
آزاده عمیدی
۱۴۰۱/۷/۱۷
من خیلی موافق بعضی از گفتگوهاش نیستم اما پسرهایم دوست داشتند
فهیمه نصیری
۱۴۰۳/۱/۲۳
داستان جذابی برای بزرگسالان و بچه هاست
مشاهده همه نظرات 4

راهنمای مطالعه کتاب صوتی هنری زلزله پولدار می‌شود

برای دریافت کتاب صوتی هنری زلزله پولدار می‌شود و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.