معرفی و دانلود کتاب صوتی پرندگان خشمگین، در جستجوی تخم مرغ

عکس جلد کتاب صوتی پرندگان خشمگین، در جستجوی تخم مرغ
قیمت:
۵,۵۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی پرندگان خشمگین، در جستجوی تخم مرغ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی پرندگان خشمگین، در جستجوی تخم مرغ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی پرندگان خشمگین، در جستجوی تخم مرغ

کتاب صوتی پرندگان خشمگین، در جستجوی تخم مرغ نوشته ساری پل تونیمی، از مجموعه کتاب‌های صوتی پرندگان خشمگین، داستانی بامزه و خنده‌دار براساس رقابت و مبارزه این پرندگان با خوک‌های تخم‌مرغ دزد است.

موضوع کتاب صوتی پرندگان خشمگین، در جستجوی تخم مرغ چیست؟

ساری پل تونیمی در این کتاب قصه پرنده صورتی رنگ محبوب بازی پرندگان خشمگین به نام استلا را روایت می‌کند. استلا که از مادرش یک حباب‌ساز هدیه گرفته است، بسیار به حباب‌سازش علاقه دارد و می‌خواهد سالم رسیدن حباب‌ها به آسمان را ببیند.

یک روز تصمیم می‌گیرد تا 100 حباب درست کند، اما درست هنگامی که به حباب 96ام می‌رسد، از سمت دیگر بوته‌ها صداهای عجیبی می‌شنود. کمی آن طرف‌تر فرمانده خوک‌ها برای دیگران درباره خوشمزه‌ترین غذای جهان حرف می‌زد. او قصد داشت نقشه دزدیدن تخم‌مرغ از پرندگان را طراحی کند...

از دیگر داستان‌های مجموعه پرندگان خشمگین می‌توان به نیازی به عجله نیست، قرمز و دردسر آبی‌ها و چی بمب رو اذیت می‌کنه اشاره کرد.

کتاب صوتی پرندگان خشمگین، در جستجوی تخم مرغ برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای کودکان پیش‌دبستانی و دبستانی بسیار جذاب و هیجان‌انگیز است. اینگونه داستان‌ها تخیل بچه‌ها را به چالش می‌کشد.

در بخشی از کتاب صوتی پرندگان خشمگین، در جستجوی تخم مرغ می‌شنویم:

بچه‌خوک‌ها که برای چشیدن طعم تخم‌مرغ لحظه‌شماری می‌کردند، از فرمانده پرسیدند که چرا معطل‌اند و همین الان باید برن و غذای لذیذ رو بخورن.

«اول باید به دقت به نقشه من توجه کنید وگرنه دست خالی برمی‌گردید.»

استلا با شنیدن مکالمه خوک‌ها کنجکاوتر شد و می‌خواست هر طور شده بفهمه که نقشه فرمانده خوک چیه؟ پس کمی به اون‌ها نزدیک‌تر شد. فرمانده خوک با گچ مراحل نقشه رو روی تخته کشید. بعد از چند دقیقه کارش تموم شد و از بقیه خواست حواسشون رو جمع کنن تا همه چیز رو به خوبی متوجه بشن.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
15 دقیقه
در جست‌وجوی تخم‌مرغ

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی پرندگان خشمگین، در جستجوی تخم مرغ
نویسنده
مترجمیاسین محمدنیا
راویمبینا چیت سازان، مهرانه امروانی، محمد قدم پور مقدم
ناشر صوتی آوارسا
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابMP3
مدت۱۴ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی پرندگان خشمگین، در جستجوی تخم مرغ

دانیال جدیدی
۱۴۰۰/۶/۱۱
پرندگان خشمگین خیلی عالیه مخصوصا در جستجوی تخم مرغ
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب صوتی پرندگان خشمگین، در جستجوی تخم مرغ

برای دریافت کتاب صوتی پرندگان خشمگین، در جستجوی تخم مرغ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.