معرفی و دانلود کتاب صوتی اولین تماس تلفنی از بهشت

عکس جلد کتاب صوتی اولین تماس تلفنی از بهشت
قیمت:
77000 تومان - 8.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی اولین تماس تلفنی از بهشت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی اولین تماس تلفنی از بهشت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی اولین تماس تلفنی از بهشت

میچ آلبوم، نویسنده‌ی آمریکایی و خالق رمان مشهور سه‌شنبه‌ها با موری، در کتاب صوتی اولین تماس تلفنی از بهشت که داستانی خیال‌انگیز با درونمایه‌های مذهبی‌ست، زندگی مردمان شهری را روایت می‌کند که گویی ناگهان به واسطه‌ی معجزه‌ای، خود را مخاطب تماس‌هایی جادویی از بهشت می‌بینند! گفتنی است که این اثر یکی از عناوین پرفروش نیویورک تایمز به شمار می‌رود.

درباره کتاب صوتی اولین تماس تلفنی از بهشت:

میچ آلبوم (Mitch Albom) یگانه منادی عشق و دوستی و برادری در ادبیات امروز جهان است. نگاه انسانی و حساسیت شگفت‌انگیز وی نسبت به رنج‌های آدمی، در تمام آثاری که نوشته بارز و مشخص است. کتاب‌های میچ آلبوم سرشار از معنویتی زیبا و امیدبخش‌اند که باور به امکان رستگاری را به دل مخاطب القا می‌کنند؛ با وجود این، او در ترسیم دشواری‌ها و نومیدی‌ها و سرخوردگی‌ها نیز همان‌قدر مهارت دارد که در تصویر کردن ایمان و امید و عشق. این امر خصوصاً با تأمل در رمان اولین تماس تلفنی از بهشت (The first phone call from heaven) روشن می‌شود.

در این کتاب با زندگی مردم شهر کلدواتر (در نزدیکی دریاچه میشیگان) آشنا می‌شوید، که روزی از روزها با تماس‌هایی مشکوک و غریب به تلفن‌هایشان مواجه می‌شوند: تماس‌هایی از بهشت! عجیب است، نه؟ اما به نظر واقعی است. بسیاری از اهالی شهر قویاً تأکید دارند که به وسیله‌ی این تماس‌ها با عزیزان درگذشته‌ی خود گفتگو کرده‌اند، و در این باره هیچ تردیدی ندارند. همین ادعاها کافی است که شهر کلدواتر به مرکز توجه تمام جهان تبدیل شود. با این حال، این امکان نیز هست که تمام این مسائل جز حقه و کلکی کثیف برای سوءاستفاده از باورهای مذهبی مردم نباشد. برای فهم حقیقت ماجرا، باید تا آخر کتاب با آلبوم همراه شوید...

کتاب صوتی اولین تماس تلفنی از بهشت در نوع خود اثری متفاوت است. درونمایه‌ی مذهبی آن، در پیوند با تحلیل‌های روانشناختی نویسنده از کاراکترهای داستان، به علاوه‌ی فضا و لحن خیال‌آمیز کتاب، نسبت دادن آن را به یک ژانر خاص دشوار کرده است. آنچه مسلم است، این است که این رمان پرفروش، بی‌تردید از بهترین آثار نویسنده‌ به شمار می‌رود.

نکوداشت‌های کتاب صوتی اولین تماس تلفنی از بهشت:

- هیجان انگیزترین و جادویی‌ترین رمان میچ آلبوم. (Barnes & Noble)
- داستانی تکان دهنده درباره قدرت عشق. (Library Journal)
- زیبا و هوشمندانه. شاید تکان‌دهنده‌ترین و برترین داستان در مورد بهشت از زمان نوشته شدن مزرعه‌ی رویاها باشد. (متیو کوئیک)

کتاب صوتی اولین تماس تلفنی از بهشت مناسب چه کسانی است؟

علاقه‌مندان به رمان‌هایی برخوردار از تمِ معنوی، از گوش سپردن به رمان اولین تماس تلفنی از بهشت بی‌نهایت لذت خواهند برد.

با میچ آلبوم بیشتر آشنا شویم:

وی یکی از نویسندگان محبوب آمریکایی است، و آثارش مخاطبینی گسترده در سراسر دنیا دارد. آلبوم به سال 1958، در ایالت نیوجرسی به دنیا آمده و اکنون هفتمین دهه از زندگی خود را پشت سر می‌گذارد. این نویسنده‌ی پرفروش نیویورک تایمز در حیطه‌های گوناگونی قلم زده است؛ از رمان‌ و نمایشنامه‌ گرفته تا ستون‌نویسی در مطبوعات.

او با نوشتن کتاب پرفروش و مشهور سه‌شنبه‌ها با موری به شهرت رسید. تمام آثار میچ آلبوم تاکنون به بیشتر زبان‌های مهم دنیا ترجمه شده‌اند، و طبق آمارها بیش از سی و سه میلیون نسخه از آن‌ها به فروش رفته است! از جمله‌ی این آثار می‌توان به کتاب‌های پیش رو اشاره کرد: «سه شنبه‌ها با موری، اولین تماس تلفنی از بهشت، کمی ایمان داشته باش، برای یک روز دیگر، لمس بشر.»

در بخشی از کتاب صوتی اولین تماس تلفنی از بهشت می‌شنویم:

هوا سرد و مه‌آلود بود و باران می‌بارید. برای کلدواتر، شهر کوچکی در شمال کانادا و در فاصله‌ی چندکیلومتری دریاچه میشیگان، این هوا در سپتامبر غیرعادی نبود. با وجود سردی هوا، سالیوان هاردینگ در مسیری قدم می‌زد. او می‌توانست ماشین پدرش را بگیرد، ولی بعد از ده ماه زندانی بودن، پیاده‌روی در هوای آزاد را ترجیح می‌داد.

او کلاه بافتنی سرش گذاشته و کاپشن جیر کهنه‌ای پوشیده بود و قدم‌زنان از جلوی دبیرستانی که بیست سال پیش در آن درس می‌خواند، الوارفروشی‌ای که زمستان گذشته بسته شده بود، فروشگاه لوازم قایقرانی و ماهیگیری که قایق‌های اجاره‌ای‌اش مثل کاسه صدف روی هم چیده شده بودند و متصدی‌اش به دیوار تکیه داده بود و وضعیت لاک ناخن‌هایش را بررسی می‌کرد، گذشت. او پیش خودش فکر کرد: «زادگاهم»...

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
1 دقیقه
شناسنامه
1 دقیقه
پشت جلد
1 دقیقه
تعاریف از کتاب اولین تماس تلفنی از بهشت
1 دقیقه
یادداشت نویسنده
8 دقیقه
هفته اول
14 دقیقه
هفته دوم
17 دقیقه
هفته سوم
18 دقیقه
هفته چهارم
18 دقیقه
هفته پنجم
16 دقیقه
هفته ششم (بخش یک)
24 دقیقه
هفته ششم (بخش دو)
19 دقیقه
هفته هفتم (بخش یک)
17 دقیقه
هفته هفتم (بخش دو)
27 دقیقه
هفته هشتم
18 دقیقه
هفته نهم
30 دقیقه
هفته دهم (بخش یک)
19 دقیقه
هفته دهم (بخش دو)
29 دقیقه
هفته یازدهم
21 دقیقه
هفته دوازدهم (بخش یک)
19 دقیقه
هفته دوازدهم (بخش دو)
20 دقیقه
هفته سیزدهم
23 دقیقه
هفته چهاردهم
27 دقیقه
هفته پانزدهم
27 دقیقه
هفته شانزدهم (بخش یک)
22 دقیقه
هفته شانزدهم (بخش دو)
28 دقیقه
هفته شانزدهم (بخش سه)
26 دقیقه
روز پخش برنامه (بخش یک)
26 دقیقه
روز پخش برنامه (بخش دو)
27 دقیقه
روز پخش برنامه (بخش سه)
15 دقیقه
روز پخش برنامه (بخش چهار)
10 دقیقه
بعد از نیمه شب
21 دقیقه
روز بعد
6 دقیقه
دو ماه بعد

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی اولین تماس تلفنی از بهشت
نویسنده
مترجممریم اصغرپور
راویشهره روحی، هوتن شاطری پور، فریبا فصیحی تاش، فرهاد اتقیایی، نسترن حسنی
ناشر چاپیانتشارات پندار تابان
ناشر صوتیانتشارات جیحون
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۹ ساعت و ۵۷ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی داستان و رمان خارجی، کتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه صوتی
77000 ت - 8.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی اولین تماس تلفنی از بهشت

محمدعلی کلوندی
۱۴۰۱/۱/۲۳
داستان از ابتدا تا وقتی که سالیوان هالدینگ به ماجرا شک می‌کند حوصله سر بر وکسل کننده است اما ازوقتی که سالی می‌خواهد علت اصلی این ماجرا را کشف کند داستان هیجان انگیز وجذاب می‌شود وتابخش روز بعد، شخصیت اصلی داستان سالیوان است اما بامشخص شدن اصل ماجرا معلوم می‌شود شخصیت اصلی هوراس بلفین است. داستان در کل خوب بود وگویندگان هم به خوبی کار کردند وموفق بودند.
صدیقه فتحی
۱۴۰۲/۵/۷
نسبت به کتاب‌هایی که از میچ آلبوم خوانده‌ام کمی ضعیف تر بود هر چند به هرکس که قصد خواندن این کتاب را دارد توصیه می‌کنم اول کتاب "پنج نفر در بهشت منتظر تو هستند" و بعد کتاب "نفر بعدی که در بهشت ملاقات می‌کنید" مطالعه کنید تا به درک شما از کتاب حاضر کمک کند.
مریم منتظرالنگه
۱۴۰۲/۷/۲۰
بسیار زیبا بود ولی در حد و اندازه‌ی چند کتاب قبلی مثل پنج نفری که در بهشت ملاقات خواهید کرد یا یک روز دیگر و همینطور نفر بعدی از جناب میچ آلبوم نبود. و به نظرم در نهایت هم داستان خوب پیش نرفت. ولی باز هم خوندنش خالی از لطف نیست.
Mina mahtab
۱۴۰۲/۷/۹
با این داستان به یاد احساس خودم به باورها و فروپاشی آن بعد سالها افتادم و اینکه معنای باورها برایم عوض شد و دیدگاه جدید پیدا کردم
ممنون از اجرای خوب تان
هدیه 🪴
۱۴۰۲/۱/۱۴
خیلی رمان هیجان انگیز و قشنگی بود
مشاهده همه نظرات 5

راهنمای مطالعه کتاب صوتی اولین تماس تلفنی از بهشت

برای دریافت کتاب صوتی اولین تماس تلفنی از بهشت و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.