معرفی و دانلود کتاب صوتی بازگشت رامپل استیل اسکین

عکس جلد کتاب صوتی بازگشت رامپل استیل اسکین
قیمت:
7000 تومان - 0.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی بازگشت رامپل استیل اسکین و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی بازگشت رامپل استیل اسکین و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی بازگشت رامپل استیل اسکین

مگی پیرسون در کتاب صوتی بازگشت رامپل استیل اسکین ماجرای سرگرم‌کننده و در عین حال آموزنده‌ی دختربچه‌ای را برایمان تعریف می‌کند که به طور اتفاقی با آدم کوچولویی عجیب و غریب آشنا می‌شود که دوست دارد تا آخر عمر در خدمت دخترک باشد و کارهایش را انجام بدهد...

درباره کتاب صوتی بازگشت رامپل استیل اسکین:

راوی داستان بازگشت رامپل استیل اسکین (Rumpelstiltskin Returns) دختری شیرین‌زبان و بازیگوش است که یک روز به طور اتفاقی پیرمرد خیلی خیلی کوچولو و ریزه‌میزه‌ای را از زیر یک سنگ بزرگ نجات می‌دهد. پیرمرد که رامپل استیل اسکین نام دارد، به نشانه‌ی تشکر و قدردانی قسم می‌خورد که تا آخر عمر در خدمت دخترک باشد و کارهایش را انجام دهد.

به این ترتیب، زندگی دخترک پس از آشنایی با رامپل استیل اسکین کاملاً زیر و رو می‌شود. او کمتر از قبل فعالیت می‌کند و بهتر از همیشه نتیجه می‌گیرد! هیچ‌کس هم خبر ندارد که همه‌ی این کارها (کمک کردن به مامان و بابا در خانه، انجام تکالیف مدرسه به بهترین شکل ممکن، مرتب کردن روزانه‌ی اتاق خواب و ...) را رامپل استیل اسکین انجام می‌دهد، نه خود دخترک.

حالا احتمالاً پیش خودتان فکر می‌کنید که «چه عالی! کاش من هم یکی مثل رامپل استیل اسکین را توی زندگی‌ام داشتم». مگر نه؟ خب، اگر اینطور است، باید گفت که حسابی در اشتباهید. می‌پرسید چطور؟ به داستانی که خانم مگی پیرسون (Maggie Pearson) نوشته گوش کنید تا جواب سوالتان را بگیرید. او در این اثر در کنار سرگرم کردن شما، بهتان یادآوری می‌کند که این خود آدم است که در نهایت باید مسئولیت کارها و وظایفش را به گردن بگیرد.

کتاب صوتی بازگشت رامپل استیل اسکین مناسب چه کسانی است؟

اثر حاضر برای کودکان 5 تا 8 ساله نوشته شده است.

با مگی پیرسون بیشتر آشنا شویم:

او نویسنده‌ای پرکار در حوزه‌ی ادبیات کودک و نوجوان است که در کارنامه‌ی کاری‌اش نامزدیِ جایزه‌ی WHSmith Mind-boggling به چشم می‌خورد. از او کتاب‌های پرتعدادی منتشر شده که متأسفانه بسیاری از آنها هنوز به فارسی ترجمه نشده‌اند.

در بخشی از کتاب صوتی بازگشت رامپل استیل اسکین می‌شنویم:

روز بعد توی مدرسه به خاطر تمرین‌­های ریاضیم نمره‌­ی 10 از 10 گرفتم. ولی معلممون باورش نمی‌شد که همه­‌شون رو خودم حل کرده باشم. برای همین زنگ تفریح من رو نگه داشت و مجبورم کرد که یک دور دیگه همه­‌ی تمرین­‌ها رو روی تخته حل کنم. خوشبختانه با هر زحمتی که بود همه­‌ی جواب‌­ها رو درست درآوردم.

اون روز بعد از مدرسه با همکلاسی‌هام به زمین فوتبال رفتیم و با هم بازی کردیم. من معمولاً فوتبالم خیلی خوب نبود ولی اون روز عالی بازی کردم و پشت سر هم گل زدم. هیچ‌کس نمی‌­تونست دریبلم بزنه و هر شوتی که می‌­زدم به شکل عجیبی وارد دروازه می­‌شد. می­دونستم که کار رامپل استیل اسکینه. اون جهت توپ‌­هام رو جوری عوض می‌­کرد که دروازه‌­بان نتونه بگیردشون. ولی خب از اونجایی که کسی نمی‌­تونست رامپل استیل اسکین رو ببینه، همه فقط فکر می‌­کردن که بازیِ من خیلی خوب شده...

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
17 دقیقه
بازگشت رامپل استیل اسکین

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی بازگشت رامپل استیل اسکین
نویسنده
مترجمارشام طهماسبی زاده
راویامیرحسین صداقتی، نرگس داغمه چی
ناشر صوتی آوارسا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۱۷ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی
7000 ت - 0.99 یورو
خرید کتاب صوتی

راهنمای مطالعه کتاب صوتی بازگشت رامپل استیل اسکین

برای دریافت کتاب صوتی بازگشت رامپل استیل اسکین و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.