معرفی و دانلود کتاب صوتی جکسون و شب پر سر و صدا

عکس جلد کتاب صوتی جکسون و شب پر سر و صدا
قیمت:
6500 تومان - 0.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی جکسون و شب پر سر و صدا و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی جکسون و شب پر سر و صدا و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی جکسون و شب پر سر و صدا

کتاب صوتی جکسون و شب پر سر و صدا نوشته‌ی هالی ناینر، داستانی تخیلی و آموزنده دارد و در سال 2019 توانست به عنوان کتاب کودک منتخب مادران برگزیده شود و جوایز بسیار دیگری نیز به دست آورد. در این داستان جذاب صداهای بلند و عجیبی مانع خواب موش کور می‌شود و او با تمام خستگی‌ای که دارد باید به دنبال منبع آن بگردد.

موضوع کتاب صوتی جکسون و شب پر سر و صدا چیست؟

جکسون موش کور جوانی است که به سختی کار می‌کند تا بتواند به خانه‌ی جدیدش اسباب کشی نماید. او بالاخره موفق می‌شود تمام کارهای خود را انجام دهد؛ همه‌ی وسایل را می‌چیند، غذای خوشمزه درست می‌کند و خود را برای استراحت آماده می‌سازد. او که در این مدت بسیار خسته شده است قصد دارد ساعت نه شب بخوابد.

موش کورِ دوست داشتنی داستانِ جکسون و شب پر سر و صدا (No More Noisy Nights) موقعی که به رختخواب می‌رود صدای عجیبی می‌شنود که مزاحم استراحتش می‌شود، صدایی بسیار بلند که انگار تمامی ندارد. جکسون تصمیم می‌گیرد منبع این صدا را بیابد و... .

نکوداشت‌های کتاب صوتی جکسون و شب پر سر و صدا:

- چه چیزی می‌تواند بهتر از یک خانه نه چندان پر سر و صدا و دوستان جدید باشد؟ این کتاب با تصاویر زیبا و پیام خوب همکاری شایان ستایش است. (Sarah Maury Swan)

- این یک کتاب داستانی زیبا برای بچه‌ها است و حتی ممکن است کمی به آن‌ها در مورد حل مسئله و کنار آمدن با موقعیت‌های ناخوشایند آموزش دهد. (storeybookreviews.com)

کتاب صوتی جکسون و شب پر سر و صدا مناسب چه کسانی است؟

هالی ناینر (Holly Niner) این اثر جذاب و شنیدنی را برای کودکان 3 تا 7 سال نوشته است. این داستان صوتی، تخیل کودکان را تقویت و آن‌ها را سرگرم می‌کند و به آن‌ها یاد می‌دهد تا با دیگران وارد تعامل شوند.‌

کودکان با شنیدن این داستان خیال‌انگیز به این درک می‌رسند که می‌توان دعوا و ناراحتی مشکل خود را اطرافیان در میان گذاشت و به درک متقابل رسید.

در بخشی از کتاب صوتی جکسون و شب پر سر و صدا می‌شنویم:

اما صداها قطع نشدن و جَکسون مجبور شد توی گوش‌هاش توپ‌های پنبه‌ای بذاره و کلفت‌ترین کلاه اسکی‌اش رو روی سرش بکشه تا خوابش ببره. اما اونقدر بد خوابید که فردا صبحش به سختی می‌تونست چشم‌هاش رو باز نگه داره تا لباس‌های اون روزش رو انتخاب کنه.

بعد از خوردن صبحانه یواش یواش از پله‌های زیرزمین پایین رفت و وقتی که بوگی مانستر بزرگ و سبزرنگ رو دید، گفت: «از این‌که مزاحمت می‌شم عذر می‌خوام بوگی مانستر، اما امکانش هست که کل شب بوگِتی ووگِتی وو نکنی؟ من نیاز به خواب شب دارم تا صبح‌ها انقدر خسته نباشم.»

- بوگِتی ووگِتی! شرمنده، اما اما به غیر از این چه کارِ دیگه‌ای می‌تونم انجام بدم؟

- بذار بهش فکر کنم.

جکسون کل روز در حالی که داشت ادامه‌ی وسایل خونه‌اش رو جا به جا می‌کرد، توی فکر فرو رفته بود تا کاری برای بوگی مانستر پیدا کنه.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
9 دقیقه
جکسون و شب پر سر و صدا

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی جکسون و شب پر سر و صدا
نویسنده
مترجمنشاط عزیزی
راوینرگس داغمه چی، غزل قنبرزاده، عارف امیری
ناشر صوتی آوارسا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۹ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی
6500 ت - 0.99 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی جکسون و شب پر سر و صدا

سمیه درودیان
۱۴۰۰/۲/۱
کتاب خوبی بود ترس از بچه‌ها دور میکنه
پارسا محمدی
۱۴۰۱/۴/۱۹
داستان جذابی بود. اصلا ترسناک نبود
مهدیه حسینی
۱۴۰۱/۴/۱۲
جذاب بود واصلا ترسناک نبود
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه کتاب صوتی جکسون و شب پر سر و صدا

برای دریافت کتاب صوتی جکسون و شب پر سر و صدا و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.