معرفی و دانلود کتاب صوتی بازی زندگی

عکس جلد کتاب صوتی بازی زندگی
قیمت:
۸۲,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی بازی زندگی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی بازی زندگی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی بازی زندگی

کتاب صوتی بازی زندگی اثری از فلورانس اسکاول شین، هنرمند و سخنران انگیزشی فقید آمریکایی است. این کتاب پرفروش و موفق، که به نام چهار فلورانس اثر در میانِ مخاطبان فارسی‌زبان محبوبیت دارد، شامل مجموعه‌ای از سخنرانی‌ها و تألیفات این معلم معنوی بزرگ است. مضامین اغلب آثار شین بر موضوعاتی نظیر ایمان، قانون جذب و مسیرهای منتهی به سعادت و کامیابی متمرکز است.

درباره‌ی کتاب صوتی بازی زندگی

فلورانس اسکاول شین (Florence Scovel Shinn) در کتاب صوتی بازی زندگی (The Game of Life and How to Play It) به شما می‌آموزد چگونه قدرت شگفت‌انگیز و اعجاب‌آور ذهنِ خود را کشف کنید و موفقیت و کامیابی را در آغوش بگیرید. بازی زندگی که پیش از این به نام چهار اثر نیز به انتشار رسیده است، چهار مطلب جداگانه و مستقل از این آموزگار معنوی فقید را در بر دارد: «بازی زندگی و راه این بازی»، «کلام تو عصای معجزه‌گر توست»، «دروازه‌ی نهان به سوی سرزمین کامیابی» و «قدرت کلام». با وجود آنکه عناوین این مطالب، متفاوت از یکدیگر به نظر می‌آیند و شین در هر یک، از جنبه‌ای خاص مخاطب خود را در مسیر دستیابی به اهدافش راهنمایی می‌کند، پیوند معنایی ناگسستنی میانِ آن‌ها وجود دارد.

معرفی و دانلود کتاب صوتی بازی زندگی

فلورانس اسکاول شین را پیش‌رو و بنیان‌گذار معنویتی نوین می‌دانند که بر محور صلح و برقراری آشتی و هماهنگی میان جسم و روح قرار دارد. او عمیقاً رویکردها و نگرش‌های رشد شخصی و کاوش‌های معنوی را تغییر داد. این کتاب، چهار اثر کلاسیک او را در بر دارد که مملو از مثال‌ها و شواهدی از دگرگونی‌ها و موفقیت‌هایی است که اعمالِ اصولِ او در زندگی افراد ایجاد کرده است.

«بازی زندگی و روش این بازی» برای اولین‌بار در سال 1925 انتشار یافت و از همان ابتدا، به اثری الهام‌بخش برای هزاران نفر از مردمی تبدیل شد که در جست‌وجوی راهی برای دستیابی به اهدافِ خود بودند. فلورانس اسکاول شین در این کتاب استدلال می‌کند که زندگی یک نبرد نیست بلکه یک بازی شگفت‌انگیز و خارق‌العاده است؛ بازی دادن و گرفتن به این معنا که هر آنچه به جهان می‌دهیم در نهایت به‌طریقی به ما بازگردانده خواهد شد.

شین در این کتاب به شنوندگانِ خود کمک می‌کند دریابند چگونه از ذهنِ قدرتمند خود کمک بگیرند تا بهترین نقش را در زندگی ایفا کنند.

«کلام تو عصای جادویی توست» از قدرت بی‌نظیر و غیرقابل‌انکار کلمات می‌گوید. فلورانس اسکاول شین در این بخش، با ارائه‌ی جملات تأکیدی قدرتمند، به شنوندگانِ خود کمک می‌کند تا آنچه را که در زندگی می‌خواهند، به دست آورده و از آنچه نمی‌خواهند، دوری کنند. جملات و عبارات تأکیدیِ این کتاب از سال انتشار یعنی 1928 تا به امروز، توسط بسیاری از افرادی که در پیِ بهبود شرایط و اوضاعِ خود هستند، به‌کار گرفته شده است.

«دروازه‌ی نهان به سوی سرزمین کامیابی» آن مفاهیمی را در بر دارد که باعث شد فلورانس اسکاول شین، پس از مطرح کردنِ آن‌ها، به یکی از نویسندگانِ عملگرای متجلی موفقیتِ مالی در زمانه‌ی خود بدل شود. این کتاب، مجموعه‌ای از سخنرانی‌های شین است که وی در آن‌ها شیوه‌ی به‌کارگیری قدرت قوانین معنوی را برای دستیابی به موفقیتِ مالی، شرح داده است.

و در نهایت، فلورانس اسکاول شین در بخش «قدرت کلام» به اثربخشی واژگان می‌پردازد. او کلمات را ابزار قدرتمندی می‌داند که قابلیتِ ایجاد تغییر در زندگی ما را دارند. به باور او، با تمرکز بر شیوه‌ی تفکر و صحبت کردنِ خود، می‌توانیم رویدادهای زندگی را به آن جهتی که می‌خواهیم سوق دهیم. قدرت کلام بر اهمیت جملات تأکیدی و اثر مثبتی که بر زندگی افراد می‌گذارند، متمرکز است.

فلورانس اسکاول شین که از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین نویسندگانِ الهام‌بخش در جهان است، در کتاب صوتی بازی زندگی به قدرت بی‌همتای کلام و قانون جذب در ایجاد تغییر در زندگی اشاره کرده است. او در این کتاب به شما می‌آموزد چگونه هر آنچه را می‌خواهید به‌سادگی با همسو کردن افکار و اندیشه‌های خود با طرحی الهی که در درون‌تان وجود دارد، متجلی سازید. کتاب صوتی بازی زندگی مانند دیگر آثار فلورانس اسکاول شین، راهنمایی جامعه برای تبدیل شکست به پیروزی، فقر به رفاه، ترس به ایمان و رنج به عشق است.

کتاب بازی زندگی را فاطمه باغستانی به فارسی ترجمه کرده و انتشارات نسل نواندیش آن را به چاپ رسانده است. نسخه‌ی گویای این اثر را به همت نشر صوتی آوانامه و با خوانش نازیما حسینی می‌شنوید.

نکوداشت‌های کتاب صوتی بازی زندگی

  • با مطالعه‌ی اصول کتاب بازی زندگی و عمل به آن‌ها می‌توان به رفاه دست یافت، مشکلات را حل کرد، از سلامتی‌ بیشتری بهره برد و در یک کلام، برنده‌ی بازیِ زندگی شد. (نورمن وینسنت پیل، نویسنده‌ی «قدرت تفکر مثبت»، اثر پرفروش حوزه‌ی موفقیت)
  • کتاب بازی زندگی به من کمک کرد تا اندیشه‌ی خود را متبلور کنم و در مسیری که گام گذاشته بودم، قدم‌هایی به پیش بردارم. (لوئیز هی، نویسنده‌ی کتاب پرفروش «شفای زندگی»)

کتاب صوتی بازی زندگی برای چه کسانی مناسب است؟

شنیدنِ کتاب صوتی بازی زندگی را به تمام افرادی که درصددند با به‌کارگیری قدرت شگفت‌انگیزِ درونی خود و افزایش ایمان و باور به پروردگار، به موفقیت و شادکامی در زندگی دست یابند، پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب صوتی بازی زندگی می‌شنویم

کسی که از قدرت کلام آگاه باشد، هنگام صحبت وسواس به خرج می‌دهد. فقط کافی است که به تأثیر کلامش فکر کند تا بداند که هر کلمه‌ای که از دهانش خارج می‌شود، به سوی او بازمی‌گردد و بیهوده نیست. انسان با کلامی که بر زبان می‌راند، برای خودش قوانینی خلق می‌کند.

مردی را می‌شناختم که می‌گفت: «همیشه دیر به اتوبوس و تاکسی می‌رسم. به‌محض این‌که به ایستگاه نزدیک می‌شوم، اتوبوس می‌رود.» اما دخترش می‌گفت: «همیشه به‌موقع به ایستگاه می‌رسم و به‌محض رسیدن، اتوبوس از راه می‌‎رسد.» و جالب است که این وضع همیشه ادامه داشت چون هر دو برای خودشان قوانین را وضع کرده بودند. یکی از آن‌ها قانون شکست و دیگری قانون پیروزی را انتخاب کرده بود. کسانی که به خرافات اعتقاد دارند نیز از همین قوانین خودساخته بهره می‌گیرند.

نه نعل اسب نه پای خرگوش قدرتی ندارند، این کلام و باور شماست که قدرت دارد و در ذهن نیمه‌هوشیار امید و شانس می‌آفریند و برایتان خوش‌اقبالی می‌آورد. البته تجربه اثبات کرده که انسانی که به خداوند و قدرت معنویت ایمان دارد و آن را قانون برتر می‌داند، تحت تأثیر این خرافات قرار نمی‌گیرد. درست است که نمی‌توانیم به گذشته بازگردیم اما این قدرت را داریم که تصاویر کهنه موجود در ذهن نیمه‌هوشیارمان را پاک کنیم. برای مثال دو مرد در کلاس‌های من برای ماه‌های متمادی در کار خود موفقیت‌های بزرگی کسب کرده بودند اما ناگهان کارشان از رونق افتاد. سعی کردیم دلیل این اتفاق را تحلیل کنیم تا این که فهمیدیم این دو نفر به‌جای عبارات تأکیدی مثبت و توکل به خداوند، به علامت‌هایی مثل میمون خوش‌یمن دل بسته‌اند. از آن‌ها خواستم علامت‌های فیزیکی مانند میمون خوش‌یمن و نعل اسب را کنار بگذارند. از شما هم می‌خواهم همین کار را بکنید و بدانید که قدرت بخشش یا خنثی کردن اشتباهات را دارید. آن‌ها تصمیم گرفتند که میمون‌های خوش‌یمن را دور بیندازند تا همه‌چیز به حالت اول بازگردد. نمی‌گویم هر وسیله‌ی زینتی خانه‌تان را دور بیندازید. می‌گویم آگاه باشید که در پس همه‌چیز و همه‌کس قدرت خداوند نهفته است و این اشیاء جز این که به شما حس خوب می‌دهند، کارایی دیگری ندارند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه یک
نمونه دو
21 دقیقه
بخش اول: بازی زندگی و روش این بازی؛ قسمت اول: بازی
18 دقیقه
بخش اول: بازی زندگی و روش این بازی؛ قسمت دوم: قانون توانگری
18 دقیقه
بخش اول: بازی زندگی و روش این بازی؛ قسمت سوم: قدرت کلام
21 دقیقه
بخش اول: بازی زندگی و روش این بازی؛ قسمت چهارم: قانون عدم مقاومت
18 دقیقه
بخش اول: بازی زندگی و روش این بازی؛ قسمت پنجم: قانون کارما و قانون بخشش
18 دقیقه
بخش اول: بازی زندگی و روش این بازی؛ قسمت ششم: سپردنِ بار
21 دقیقه
بخش اول: بازی زندگی و روش این بازی؛ قسمت هفتم: عشق
21 دقیقه
بخش اول: بازی زندگی و روش این بازی؛ قسمت هشتم: شهود یا هدایت
22 دقیقه
بخش اول: بازی زندگی و روش این بازی؛ قسمت نهم: تجلیِ کامل خویش یا طرح الهی
22 دقیقه
بخش اول: بازی زندگی و روش این بازی؛ قسمت دهم: تکذیب‌ها و تأکیدها
28 دقیقه
بخش دوم: کلامِ تو، عصای جادویی توست؛ قسمت اول: مقدمه
32 دقیقه
بخش دوم: کلامِ تو، عصای جادویی توست؛ قسمت دوم: ازدواج
24 دقیقه
بخش دوم: کلامِ تو، عصای جادویی توست؛ قسمت سوم: سلامت
27 دقیقه
بخش سوم: دروازه‌ی نهان به سوی سرزمین کامیابی؛ قسمت اول: مقدمه
26 دقیقه
بخش سوم: دروازه‌ی نهان به سوی سرزمین کامیابی؛ قسمت دوم: و پنج نفر از آن‌ها دانا بودند
25 دقیقه
بخش سوم: دروازه‌ی نهان به سوی سرزمین کامیابی؛ قسمت سوم: زیر بالِ خداوند
25 دقیقه
بخش سوم: دروازه‌ی نهان به سوی سرزمین کامیابی؛ قسمت چهارم: عبور از دریای سرخ
27 دقیقه
بخش سوم: دروازه‌ی نهان به سوی سرزمین کامیابی؛ قسمت پنجم: جاده‌ی فراوانی و ثروت
28 دقیقه
بخش سوم: دروازه‌ی نهان به سوی سرزمین کامیابی؛ قسمت ششم: هستی را به دیده‌ی اعجاز نظاره کن
16 دقیقه
بخش سوم: دروازه‌ی نهان به سوی سرزمین کامیابی؛ قسمت هفتم: رودهایی در بیابان
25 دقیقه
بخش چهارم: قدرتِ کلام؛ قسمت اول: سلاح‌هایی که نمی‌شناسیم
30 دقیقه
بخش چهارم: قدرتِ کلام؛ قسمت دوم: قوی باش و از هیچ چیز نهراس
27 دقیقه
بخش چهارم: قدرتِ کلام؛ قسمت سوم: آرامش و کامیابی
19 دقیقه
بخش چهارم: قدرتِ کلام؛ قسمت چهارم: در هیچ چیز مضطرب نشوید
29 دقیقه
بخش چهارم: قدرتِ کلام؛ قسمت پنجم: شجاعت

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی بازی زندگی
نویسنده
مترجمفاطمه باغستانی
راوینازیما حسینی
ناشر چاپیانتشارات نسل نواندیش
ناشر صوتی آوانامه
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۹ ساعت و ۴۷ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی بازی زندگی

حسین سلیمی
۱۴۰۲/۱۱/۱۵
کتاب بازی زندگی واقعیت های زندگی کتابیه که واقعیت های روزمرگی را برای ما تسریح میکنه این که مثبت بیاندیشیم و برای خود و دیگران آروزی خوب کنیم این که چه قدر افکار منفی میتونند در زندگی ما تاثیر گذار باشند به قول قدیمی ها که میگویند چاه نکن بهر کسی اول خودت بعدا کسی این به واضح در زندگی ما قابل رویت هست وقتی انسانها افکار خوب رو در ذهن خودشون پروش بدهند و کینه و نفرت رو از خودشون دور کنند قطعا در زندگی اتفاق های خوبی براشون رخ میده این کتاب توضیحاتی در این زمینه که گوش کردنش خالی از لطف نیست
S Koohsari
۱۴۰۲/۹/۲۴
در کل کتاب فلورانس جذاب و شنیدنی و ارزش وقت گذاشتن داره چون با این کتاب حس آرامش بیشتری حس میکنیم و درباره ایمان و قوی تر شدن ایمان هست و این برای من جالب بود
این کتاب دقیقا مثل کتاب ۴ اثر فلورانس هر دو کتاب صوتی گوش دادم و دقیقا مثل هم هستن و تفاوتی نداشتن اینکه چرا یک کتاب با دو نام متفاوت منتشر شده رو درک نکردم...
sara hamid
۱۴۰۲/۹/۱۹
این کتاب دقیقا کتاب چهاراثر هست با یک نام جدید، من نمی‌تونم درک کنم به چه علت یک کتاب با دو نام متفاوت چاپ شده. علی رغم علاقه شدیدم به کتاب چهار اثر به این کتاب امتیاز منفی می‌دهم.
Morteza Emami
۱۴۰۳/۱/۲
با سلام، من نمیدانم در چه مرحله‌ای از زندگیتان هستید و چه حالی دارید
اما باور کنید این کتاب شما را آرام میکند و با حس فوق العاده این کتاب را به پایان میرسانید
ممنون از راوی خوش صدا و کتابراه عزیز
امیر بهادرخان
۱۴۰۲/۹/۲۷
کتاب خیلی خوبی و آرامش بخشی بود درباره وجود خدا و این که حواسش به مخلوقاتش هست و مهم نیس که انسان معتقد باشی یا نه ولی همین که میدونی یک نفر هست که حواسش بهت هست آرامش بخش
الهام مهرعلیان
۱۴۰۲/۱۲/۸
کتاب بازی زندگی، کتابی بسیار ارزشمند و پر بار است که به تحول نگرش من به زندگی کمک شایانی کرد و از این بابت خداوند بزرگ را بسیار شاکرم و کمال تشکر را از تیم کتابراه دارم مؤید باشید!
امیر رضایی
۱۴۰۲/۱۱/۲۶
خیلی کتاب خوبیه و جزکتابهایی هستش که بارها باید خوندش راوی هم اثر خوبی از خودش بجا گذاشته. این مطالب همون تعالیم اسلام و ادیان الهی هستند که به زبان ساده تر بیان شدن
مجید م
۱۴۰۲/۱۱/۲۰
ارزش مطالعه یا شنیدن داره البته بستگی به نوع گرش شما داره که با مطالب کتاب موافق باشید یا مخالف
برای من بیشتر جنبه انگیزشی داشت
ناصری
۱۴۰۳/۲/۳
خیلی زندگی من رو تغییر داد و در نگرش من نسبت به زندگی و محیط اطراف و اطرافیان و در کل حال دل آدم رو پر از نور خدا و امید به زندگی میکند
علی قدبیگی
۱۴۰۲/۱۰/۱۱
این کتاب کمک بسیار بزرگی برای کسب آرامش ذهنی و همچنین یه کتاب بسیار مفید برای داشتن یک زندگی شاد و‌دلخواه
حاتمه نجفدری
۱۴۰۳/۱/۱۵
این کتاب همانند کتاب چهار اثر فلورانس، بسیار جذاب و تاثیر گذار، متشکرم
بهار علیزاده
۱۴۰۲/۱۲/۲۳
این کتاب باعث تغییر دیدگاهم نسبت به زندگی شد و الان خیلی مواظب حرف هام و افکارم و آرزوهایم هستم
حسن اکبریان
۱۴۰۲/۱۱/۲۴
کتاب خوبی است، آرامش بخش است، من رو که خیلی آرام میکنه، ممنون از فلورانس
سجاد قنبرپور
۱۴۰۲/۱۱/۷
بسیار عالی ممنون از فلورانس و مترجم و راوی
حسن مروی
۱۴۰۲/۱۱/۳
جالب بود دیدگاه هایی متفاوتی از دین
مشاهده همه نظرات 18

راهنمای مطالعه کتاب صوتی بازی زندگی

برای دریافت کتاب صوتی بازی زندگی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.