معرفی و دانلود کتاب صوتی بلا، گاوی که فکر می‌کرد مرغه

عکس جلد کتاب صوتی بلا، گاوی که فکر می‌کرد مرغه
قیمت:
7000 تومان - 0.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی بلا، گاوی که فکر می‌کرد مرغه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی بلا، گاوی که فکر می‌کرد مرغه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی بلا، گاوی که فکر می‌کرد مرغه

کتاب صوتی بلا، گاوی که فکر می‌کرد مرغه داستانی فانتزی و کودکانه به قلم سباستین امی است. در این قصه به ماجرای گاو بامزه‌ای گوش خواهید داد که گاو بودنش را فراموش کرده و هوس مرغ شدن به سرش زده است!

درباره کتاب صوتی بلا، گاوی که فکر می‌کرد مرغه:

یکی بود یکی نبود. خیلی قبل‌ترها از امروز، توی یک مزرعه‌ی زیبا، گاوی بود به اسم بلا. البته این بلا اصلاً یک گاو عادی نبود. بلکه گاوی خیالاتی بود که در ذهنش خود را مرغ تصور می‌کرد! باور می‌کنید؟ او گاوی بود که ادای مرغ‌ها را درمی‌آورد! اینطوری که می‌رفت و بیشتر وقتش را با آن‌ها می‌گذراند؛ یا مثلاً درست عین آن‌ها از زمین دانه می‌خورد. و حتی، شاید باور نکنید، سعی می‌کرد به جای مومو، جیک‌جیک کند!... عجب گاوی!

خلاصه، اوضاع اینطوری پیش می‌رفت و بلا همه را، از گاوها گرفته تا مرغ‌‌ها، اسیر و کلافه کرده بود؛ تا اینکه یک روز پای یک بچه‌گرگ زبل به ماجرا باز شد...

آنچه خواندید طرحی کلی از قصه‌ی شیرین و کودکانه‌ی بلا، گاوی که فکر می کرد مرغه (Bella, the Cow who Thought She was a Hen) از سباستین امی (Sébastien AMMI) بود. اثر حاضر در سال 2019 منتشر شده و ذیل ژانر فانتزی قرار می‌گیرد.

کتاب صوتی بلا، گاوی که فکر می‌کرد مرغه مناسب چه کسانی است؟

کودکان سه تا هفت ساله مخاطبین اصلی این کتاب صوتی‌اند.

در بخشی از کتاب صوتی بلا، گاوی که فکر می‌کرد مرغه می‌شنویم:

«ای پسره­‌ی خنگ. این که مرغ نیست. تو یک گاو برامون آوردی. ما می­‌تونیم این رو فردا بخوریم. اما الان برای شام یک مرغ لذیذ و خوشمزه میخوایم. زودباش به مزرعه برگرد و یک مرغ برامون بیار. حواست باشه این بار اشتباه نکنی.»

گرگ پدر و مادر بلا رو توی انبار گذاشتن و در رو هم به ­روش قفل کردن تا فرار نکنه. گرگ کوچولو هم با عجله چهارچرخ رو برداشت و به مزرعه برگشت. این بار وقتی از روی دیوار پرید، روی سقف لونه‌­ی پِلِیتو افتاد و باعث شد که سگِ پیر از خواب بیدار بشه.

«تو کی هستی؟ به چه جرئتی من­ رو از خواب بیدار کردی؟ اصلا بگو ببینم اینجا چی کار می‌­کنی؟»...

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
11 دقیقه
بلا، گاوی که فکر می‌کرد مرغه

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی بلا، گاوی که فکر می‌کرد مرغه
نویسنده
مترجمیاسین محمدنیا
راویشهربانو حسینی، محمد طالشیان
ناشر صوتی آوارسا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۱۱ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی
7000 ت - 0.99 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی بلا، گاوی که فکر می‌کرد مرغه

علی رضا صیامی
۱۴۰۲/۱۱/۲۴
کتاب خوبی بود رد توهمات بی دلیل رو به کودک آموزش میداد بچه‌ها بعضی اوقات توهم و خیالات عجیبی دارند که باید ازش عبور کنند این داستان به خوبی به این مسئله پرداخته بود با تشکر از نویسنده
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب صوتی بلا، گاوی که فکر می‌کرد مرغه

برای دریافت کتاب صوتی بلا، گاوی که فکر می‌کرد مرغه و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.