معرفی و دانلود کتاب صوتی بلیطی برای دور دنیا

عکس جلد کتاب صوتی بلیطی برای دور دنیا
قیمت:
7000 تومان - 0.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی بلیطی برای دور دنیا و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی بلیطی برای دور دنیا و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی بلیطی برای دور دنیا

کتاب صوتی بلیطی برای دور دنیا نوشتهٔ ناتالیا دیاز داستان پسربچه‌ای ماجراجو را تعریف می‌کند که برای ملاقات با دوستانش به سیزده کشور مختلف سفر می‌کند و شما نیز با او همسفر می‌شوید.

موضوع کتاب صوتی بلیطی برای دور دنیا چیست؟

پسربچهٔ این قصه عاشق سفر کردن است. او در حال گشتن دنیا است و از این طریق اطلاعات مختلفی از کشورهای جهان کسب می‌کند. وی در کتاب بلیطی برای دور دنیا (A Ticket Around the World) به کشورهای مختلفی همچون کاستاریکا می‌رود و اطلاعاتی را که دربارهٔ وضعیت جغرافیایی، تاریخی و فرهنگ این کشورها کسب کرده، با شما در میان می‌گذارد.

ناتالیا دیاز (Natalie Diaz) در این داستان جذاب به کودکان می‌آموزد به طور مثال کاستاریکا کشوری در آمریکای مرکزی با بیش از 4 میلیون نفر جمعیت است. کودکان با شنیدن این کتاب یاد می‌گیرند این کشور به دلیل جنگل‌های استوایی و آتشفشان‌های فعالش در جهان شهرت دارد. همچنین با آداب و رسوم فرهنگی این کشور و نحوهٔ سفر کردن به آن را نیز فرامی‌گیرند.

در بخش‌های بعدی این کتاب صوتی از غذاها، تاریخ و جغرافیای هر کشور، محیط زیست، طبیعت و حیوانات آن‌ها نیز گفته می‌شود. اگر دوست دارید کودکتان علاوه بر سرگرم شدن اطلاعات مفیدی از کشورها و فرهنگ‌های مختلف آن‌ها کسب کنند، شنیدن این کتاب صوتی بهترین گزینه برای آن‌ها است.

نکوداشت‌های کتاب صوتی بلیطی برای دور دنیا:

- یک منبع عالی برای یادگیری کودکان. (Canadian Children's Book News)
- حقایق علمی در این داستان مانند مکالمه بین دو دوست به طور یکپارچه گنجانده شده‌اند. (Canadian Review of Materials)
- یک منبع عالی برای دانش آموزان در سطح ابتدایی که شروع به یادگیری در مورد کشورهای دیگر کرده‌اند. (Resource Links)

کتاب صوتی بلیطی برای دور دنیا مناسب چه کسانی است؟

این کتاب برای کودکان 7 تا 10 سال و والدینی که قصد دارند برای بچه‌های خود قصه‌های آموزنده بگویند، مناسب است.

در بخشی از کتاب صوتی بلیطی برای دور دنیا می‌شنویم:

کونستانتینوس من رو به خونه‌­ی خودش دعوت کرد تا با خوانواده­‌اش آشنا بشم. اون با پدر، مادر، خواهر و شوهر خواهرش زندگی می­کنه. در یونان، خیلی از فرزندها حتی وقتی بزرگ بشن هم با خانواده­‌شون زندگی می­کنن. مثلِ خیلی از خونه­‌های این کشور، ساختمونِ اون­ها هم سفید رنگه. توی مدرسه، کونستانتینوس در حالی یادگیریِ زبان یونانیه. اون بعضی از حروف الفبای این زبان رو بهم نشون داد که یادگیریشون به‌­نظر خیلی سخت بود.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
25 دقیقه
بلیطی برای دور دنیا

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی بلیطی برای دور دنیا
نویسنده
مترجمیاسین محمدنیا
راویعارف امیری
ناشر صوتی آوارسا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۲۴ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی
7000 ت - 0.99 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی بلیطی برای دور دنیا

سارینا دهدشتی
۱۴۰۱/۱۱/۲۲
سلام و درود
این کتاب رو برای دخترم خریدم و باهم گوش دادیم. خیلی جالب و پرمحتوا هست. اطلاعات خوبی رو در اختیار بچه‌ها و حتی والدین قرار میده. ضمن اینکه باعث میشه سؤالات خوبی بذهن بچه‌ها برسه. دختر خودم مثلا دوس داشت عکس تاج محل رو ببینه، یا اینکه پرسید ببر بنگال چیه و چه شکلیه و...
در کل این کتاب رو پسندیدیم.
ممنون از شما
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب صوتی بلیطی برای دور دنیا

برای دریافت کتاب صوتی بلیطی برای دور دنیا و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.