معرفی و دانلود کتاب صوتی بهترین صدای دنیا

عکس جلد کتاب صوتی بهترین صدای دنیا
قیمت:
6500 تومان - 0.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی بهترین صدای دنیا و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی بهترین صدای دنیا و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی بهترین صدای دنیا

کتاب صوتی بهترین صدای دنیا نوشتهٔ سیندی وم، داستان شیر کوچکی به اسم «رُی» را تعریف می‌کند که عاشق موسیقی است و دوست دارد روزی به یک نوازنده بزرگ تبدیل شود.

موضوع کتاب صوتی بهترین صدای دنیا چیست؟

در زمان‌های قدیم و در شهری بزرگ شیر کوچکی به نام رُی زندگی می‌کرد که تنها علاقه‌اش در زندگی موسیقی بود. او روزها در اتاقش به تمرین موسیقی می‌پرداخت و از آن لذت می‌برد. جالب این بود که جمی، میمون کوچکی که در همسایگی رُی بود هم به موسیقی علاقه زیادی داشت و هر زمان که صدای موسیقی رُی بلند می‌شد، جمی کنار او می‌رفت و با خوشحالی با او آواز می‌خواند.

اما رُی به یک جای خلوت‌تر و ساکت‌تری برای نواختن موسیقی نیاز داشت. به همین دلیل به سمت طبیعت رفت و به دنبال زیباترین صدای دنیا گشت. او هر صدایی را که در طبیعت می‌شنید، در بطری که همراهش بود نگه می‌داشت. اما پس از مدتی همهٔ آن صداها او را سردرگم کردند و او با ناراحتی به خانه برگشت. ولی وقتی جمی را دید او پیشنهادی داد که همه چیز را تغییر داد!

سیندی وم در کتاب بهترین صدای دنیا (The Best Sound in the World) در غالب داستانی زیبا و سرگرم‌کننده به کودکان درمورد اهمیت دوستی و مهربانی آموزش می‌دهد.

در ستایش کتاب صوتی بهترین صدای دنیا آمده است که:

- بسیار جذاب. ( The Sun- دهمین نشریه پر فروش جهان)

کتاب صوتی بهترین صدای دنیا به چه کسانی پیشنهاد می‌شود؟

این کتاب برای کودکان 3 تا 7 سال و والدینی که قصد دارند برای بچه‌های خود قصه‌های آموزنده بگویند، مناسب است.

سیندی وم را بیشتر بشناسیم:

این نویسنده و تصویرگر کتاب کودک تایوانی در سال 2016 مدرک کارشناسی ارشد کتاب کودکان را در مدرسه هنر کمبریج دریافت کرد. او تا به حال برای کتاب‌های زیادی تصویرگری کرده و جوایز زیادی دریافت کرده است. ازجمله جوایزی که سیندی وم (Cindy Wume) برنده شده می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

جوایز و افتخارات سیندی وم:

- برنده جایزه نمایشگاه کتاب کودک بولونیا در بخش فهرست کوتاه در سال 2016 و 2018
- برنده جایزه AOI LTM Sound of the City در بخش لیست کوتاه در سال 2016
- برنده جایزه مسابقه جهانی تصویرسازی کتاب تصویری درسال 2016

در بخشی از کتاب صوتی بهترین صدای دنیا می‌شنویم:

کمی که گذشت به سمت دریا حرکت کرد و وقتی رسید مدتی کنار ساحل استراحت کرد، بعد همینطور که با دقت به صدای موج‌ها گوش می‌داد، مقداری از اون رو توی یکی از بطری‌هاش گذاشت و برای پیدا کردن صداهای بیشتر به مسیرش ادامه داد... سفر ری در حال تموم شدن بود، برای همین وقت تلف نکرد و با طلوع خورشید به سمت بازار میوه فروش‌ها به راه افتاد تا مقداری از صدای همهمه‌ی بازار رو توی یکی از بطری‌هاش بذاره. بعد هم به همراه بقیه‌ی صداهایی که تا اون زمان جمع کرده بود، با خودش به خونه ببره...

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
12 دقیقه
بهترین صدای دنیا

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی بهترین صدای دنیا
نویسنده
مترجمشیوا شاکری
راویامیرحسین صداقتی
ناشر صوتی آوارسا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۱۲ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی
6500 ت - 0.99 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی بهترین صدای دنیا

عسل
۱۴۰۲/۱/۷
کتابی برای ترغیب بچه‌ها به انجام کارهای گروهی، داشتن دوست و توجه به تک تک صداهای اطراف، عالی بود، هم کار گویندگی هم داستان
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب صوتی بهترین صدای دنیا

برای دریافت کتاب صوتی بهترین صدای دنیا و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.