معرفی و دانلود کتاب صوتی بو گندو

عکس جلد کتاب صوتی بو گندو
قیمت:
۵,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی بو گندو و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی بو گندو و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی بو گندو

کتاب صوتی بو گندو نوشته‌ی دیوید زلتسر، داستانی زیبا و جذاب درباره‌ی سگی سفید و مشکی است که سرپرستی او را هیچ‌کس قبول نمی‌کند.

موضوع کتاب صوتی بو گندو (Stinker) چیست؟

شخصیت اصلی این داستان بوگندو نام دارد که یک سگ سفید و مشکی است که هیچ خانواده و ‌سرپرستی ندارد تا از او محافظت کند. او همیشه منتظر می‌نشیند تا شخصی بیاید و او را با خودش ببرد. صاحب قبلی بو گندو زنی ثروتمند بود که به خاطر بوی بد و سروصدای زیادش، او را رها کرد و در حال حاضر بوگندو هیچ سرپرستی ندارد.

اگر دوست دارید بدانید که عاقبت بوگندو چه می‌شود، این کتاب صوتی را بشنوید.

کتاب صوتی بو گندو مناسب چه کسانی است؟

این کتاب برای کودکان 4 تا 9 سال که علاقه‌مند به داستان‌‌های آموزنده هستند، مناسب خواهد بود.

در قسمتی از کتاب صوتی بوگندو می‌شنویم:

چند روز بعد، یک مردِ شاد و خوش‌اخلاق به پناهگاه سر زد تا از بینِ حیوون‌ها یکی رو با خودش به خونه ببره و وقتی دید که بوگندو چقدر سگِ سرحال و بازی‌گوشیه، سرپرستیش رو به عهده گرفت. اما فقط تا ماشین تونست بوی بدش رو تحمل کنه و مجبور شد که اون رو به جاش برگردونه.

به نظر می‌رسه که داستانمون خیلی غم‌انگیز شده، اما من دوست ندارم بیشتر از این ناراحتتون کنم. سگِ بیچاره اونقدر توی پناهگاه موند تا بالاخره یک روز، پیرمردِ مهربونی به نامِ آقای کِرتیس به پناهگاه حیوانات سر زد تا برای اینکه از تنهایی در بیاد، یک حیوونِ خونگی بگیره. پیرمرد سال‌ها بود که همسرش به‌خاطرِ مریضی فوت کرده و بچه‌هاش توی شهرهای دوری زندگی می‌کردن. اون که خودش توانِ راه رفتن نداشت، می‌خواست حیوونی رو انتخاب کنه که دائما در حالِ دوییدن و بازی کردن باشه تا محیط خونه رو با انرژیِ خوبش پر کنه.

درست حدس زدید. چه حیوونی بهتر از بوگندو. شاید فکر کنید اینبار هم آقای کرتیس از سگِ سیاه و سفیدِ داستان ما خوشش میاد اما وقتی بهش نزدیک میشه و اون رو بو می‌کنه، از این کار منصرف میشه. اما اینطور نشد. آقای کرتیس به‌ خاطرِ اینکه سنِ زیادی داشت، حسِ بینایی و بویاییش ضعیف و حتی گوش‌هاش هم سنگین شده بودن. یک جورایی میشه گفت اینطوری بهترین صاحبِ ممکن برای بوگندو پیدا شد چون پارس کردن‌ها و دوییدن‌ها و مخصوصا بوی بدش برای آقای کرتیس اصلا مهم نبود.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
8 دقیقه
بوگنده

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی بو گندو
نویسنده
مترجمیاسین محمدنیا
راویپرستو دهقان، عارف امیری
ناشر صوتی آوارسا
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابMP3
مدت۷ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی بو گندو

Rahil najafi
۱۴۰۰/۳/۱۸
قشنگ بود اما کاش بو گنده بوگندو حل میشد
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب صوتی بو گندو

برای دریافت کتاب صوتی بو گندو و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.