معرفی و دانلود کتاب صوتی آیرین دختر نامرئی

عکس جلد کتاب صوتی آیرین دختر نامرئی
قیمت:
5000 تومان - 0.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی آیرین دختر نامرئی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی آیرین دختر نامرئی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی آیرین دختر نامرئی

کتاب صوتی آیرین دختر نامرئی نوشته‌ی دافنه اسکینر، درباره‌ی دختر خجالتی و کم‌رویی به اسم آیرین است که دلش می‌خواهد هیچ‌کسی او را نبیند و ناپدید بشود.

موضوع کتاب صوتی آیرین دختر نامرئی (Almost Invisible Irene) چیست؟

نامرئی شدن به چه شکل است؟ تاکنون دلتان خواسته که نامرئی شوید و کارهایی که انجام می‌دهید را هیچ‌کس نبیند؟ این کار بسیار هیجان‌انگیز است، اما برای آیرین این‌گونه نبود. آیرین دختری نامرئی است، نه نامرئی به صورت واقعی، بلکه فقط علاقه دارد که نامرئی شود. او دختری خجالتی است و در جمع‌های دوستانه و خانوادگی هیچ صحبتی نمی‌کند، به حدی که انگار نامرئی است.

در یکی از روزها آیرین در مدرسه روز خوبی را سپری نکرده بود، معلم در کلاس از بچه‌ها درس پرسید و وقتی آیرین را صدا زد تا به سوال جواب بدهد، آیرین سکوت کرد و همه‌چیز خراب شد.

کتاب صوتی آیرین دختر نامرئی مناسب چه کسانی است؟

خواندن یا شنیدن داستان‌هایی درباره‌ی مشکلاتی که بعضی از بچه‌ها ممکن است با آن‌ روبه‌رو شوند، راهکار بسیار مناسبی برای وقت‌هایی است که نمی‌خواهید درمورد موضوع به صورت مستقیم با آن‌ها صحبت کنید.

این کتاب صوتی برای کودکان پیش دبستانی و دبستانی مناسب است که احساس می‌کنند، نمی‌توانند در جمع صحبت کنند. والدینی که فرزندان‌ خجالتی و کم‌رو دارند، این کتاب به آن‌ها پیشنهاد می‌شود تا کودکان‌شان با کمک این کتاب راهی برای غلبه بر خجالتی بودن خود پیدا کنند.

در قسمتی از کتاب صوتی آیرین دختر نامرئی می‌شنویم:

اون شب دوست صمیمیِ آیرین، پَتسی، زنگ زد. آیرین رو برای جشن تولدش دعوت کرد و گفت که اون‌ها می‌تونن شب برای خوابیدن اونجا بمونن. مامان پَتسی هم یک کیک صورتی و خوشمزه آماده کرده بود. آیرین از وقت گذروندن با دوست‌هاش لذت می‌برد، اما توی مهمونی حس راحتی نداشت. روز بعد که از خواب بیدار شد، به یاد آفتاب‌پرستِ پَتسی افتاد. بعد به این فکر کرد که آیا می‌تونه به وسیله‌ی همرنگ شدن با محیط ناپدید بشه؟ اون از خودش پرسید: «وقتی یک آفتاب پرست می‌تونه چنین کاری بکنه، چرا من نتونم؟»

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
13 دقیقه
آیرین دختر نامرئی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی آیرین دختر نامرئی
نویسنده
مترجمکارن اقوامی
راویعارف امیری، مهرانه امروانی
ناشر صوتی آوارسا
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابMP3
مدت۱۲ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی
5000 ت - 0.99 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی آیرین دختر نامرئی

فاطمه فلاح
۱۳۹۹/۶/۴
داستان معمولی‌ای بود و بسیار مستقیم به موضوع پرداخته بود.. بدون اشاره به عواقب این مسئله. از خرید این کتاب راضی نبودم. فکر میکردم خیلی موثرتر ازین باشد و غیرمستقیم تر
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب صوتی آیرین دختر نامرئی

برای دریافت کتاب صوتی آیرین دختر نامرئی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.