معرفی و دانلود کتاب صوتی بی‌وفایی همسران: روش‌های پیشگیری و رویارویی با بی‌وفایی

عکس جلد کتاب صوتی بی‌وفایی همسران: روش‌های پیشگیری و رویارویی با بی‌وفایی
قیمت:
۲۴۰۰۰ ۱۶,۸۰۰ تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی بی‌وفایی همسران و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی بی‌وفایی همسران و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی بی‌وفایی همسران: روش‌های پیشگیری و رویارویی با بی‌وفایی

هر چه درباره‌ی خیانت زناشویی می‌دانید را دور بریزید! حسین خدمتگزار، جعفر بوالهری و سمیرا کرملو در کتاب صوتی بی‌وفایی همسران دلایل وقوع عهدشکنی، عواقب و شیوه‌ی صحیح مواجهه با آن را شرح می‌دهند. با شنیدن این اثر قادر هستید نشانه‌های پیمان‌شکنی را شناخته و از خود در برابر آسیب‌های احتمالی آن مراقبت کنید.

درباره‌ی کتاب صوتی بی‌وفایی همسران

راه درست مواجهه با بی‌وفایی چیست؟ آیا میان خیانت زنان و مردان واقعا تفاوتی وجود دارد؟ چگونه می‌توان از بروز عهدشکنی در روابط زناشویی جلوگیری کرد؟ کتاب صوتی بی‌وفایی همسران کوششی تحسین‌برانگیز در پاسخ به این پرسش‌ها و سوالات بیشتر است.

سه نویسنده‌ی کتاب که همگی از تحصیلات روان‌پزشکی یا روان‌شناسی برخوردارند، سعی دارند با استفاده از تجربیات حرفه‌ای‌شان ابهامات موجود درباره‌ی خیانت را برطرف کنند. این موضوع حساس یکی از تابوهای اجتماعی - اخلاقی است که نمی‌توان وقوع آن را در جامعه‌ی ایرانی انکار کرد. اعلام آماری دقیق درباره‌ی بی‌وفایی به دلایل مختلف دشوار است اما بدون شک در مرحله‌ای از تغییرات سبک زندگی قرار داریم که نادیده گرفتن روابط خارج از ازدواج بیش از این جایز نیست.

این اثر شنیدنی که توسط نشر صوتی نوین کتاب گویا تهیه شده دارای سیزده قسمت است. ابتدا با اهمیت پرداختن به موضوع خیانت آشنا شده و گوشه‌ای از دلایل زمینه‌ساز و عواقب فردی-خانوادگی آن را می‌شنوید. بعد از این توضیحات مختصر اما کامل، نوبت به تحلیل اتفاقات بعد از عهد‌شکنی می‌رسد. به راستی زنان و مردانی که طعم خیانت را می‌چشند چه عکس‌العملی از خود نشان می‌دهند؟ آیا امیدی به بهبود رابطه‌ی درهم شکسته وجود دارد؟

کتاب بی‌وفایی همسران از انتشارات قطره به زیبایی جوانب مختلف خیانت را موشکافانه بررسی می‌کند تا از وقوع آن پیشگیری کرده و در صورت مواجهه با چنین شرایطی، ابزار کافی برای مقابله‌ی روانی را در اختیار داشته باشید. ایرانی بودن نویسندگان به کاربردی بودن مطالب کتاب برای شنوندگان ایرانی می‌افزاید و گوش جان سپردن به آن‌ها بی‌شک برای تمام بزرگسالان مفید خواهد بود.

کتاب صوتی بی‌وفایی همسران مناسب چه کسانی است؟

این اثر صوتی را به تمام اشخاص متاهل یا افرادی که در شرف ازدواج یا آغاز رابطه‌ای جدی هستند توصیه می‌کنیم.

در بخشی از کتاب صوتی بی‌وفایی همسران می‌شنویم

زنان و مردان در روابط خارج از زناشویی به دنبال مسائل متفاوتی هستند. تحقیقاتی که توسط شرلی گلاس و توماس رایت انجام شد نشان داد که چرا زنان و مردان به گونه‌ای متفاوت روابطی خارج از روابط زناشویی برقرار می‌کنند. آن‌ها دریافتند که زنان عشق و دوست داشتن را با روابط جنسی مرتبط می‌دانند درحالی که مردان روابط خارج از زناشویی را در بیشتر موارد صرفا با هدف رابطه‌ی جنسی ایجاد می‌کنند. در میان مردان رابطه‌ی جنسی همسرشان در خیانت بسیار مهم‌تر تلقی می‌شود و برایشان دردناک است اما در زنان خیانت عاطفی هم آسیب شدیدی به رابطه زناشویی آن‌ها وارد می‌کند و هم برایشان گذشت‌ناپذیر است.

بنابراین خیانت به همسر در میان مردان بیش از زنان است و آنان در مقایسه با زنان در ارتکاب آن کمتر دچار احساس گناه می‌شوند. از سویی مردان بیشتر درگیر خیانت جنسی می‌شوند و نیز زودتر به خیانت کشیده می‌شوند و در نتیجه شریک‌های متفاوتی را تجربه می‌کنند، در مقابل زنان بیشتر به سمت خیانت عاطفی بدون برقراری رابطه جنسی متمایل می‌شوند و جالب است که وقتی زنان به بی‌وفایی همسر خود پی می‌برند فکر می‌کنند که همسرشان آن‌ها را دوست نداشته و رابطه‌ای عاطفی با زن دیگر برقرار کرده... .

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
10 دقیقه
چرا باید اطلاعاتی درمورد بی‌وفایی داشته باشیم؟
8 دقیقه
عواقب و پیامدهای بی‌وفایی چیست؟
9 دقیقه
بی‌وفایی در زندگی مشترک چیست؟
10 دقیقه
آیا نوع بی‌وفایی زن و مرد متفاوت است؟
12 دقیقه
محیط خانوادگی چه تاثیری بر کودکان در ارتباط با بی‌وفایی در بزرگسالی دارد؟
9 دقیقه
دوستان و همسالان در رواج بی‌وفایی چه نقشی دارند؟
11 دقیقه
بی‌وفایی اینترنتی چیست و چه عواقبی دارد؟
18 دقیقه
نشانه‌های بی‌وفایی کدامند؟
14 دقیقه
تنبیه‌ها و تحریم‌های دینی در این مورد چگونه است؟
11 دقیقه
بعد از پی بردن به بی‌وفایی همسر چه اقداماتی باید انجام داد؟
12 دقیقه
واکنش فرد بی‌وفا نسبت به افشا شدن بی‌وفایی چیست؟
9 دقیقه
بی‌وفایی اینترنتی چگونه برطرف می‌شود؟
14 دقیقه
فرایند بخشش چگونه صورت می‌گیرد؟

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی بی‌وفایی همسران: روش‌های پیشگیری و رویارویی با بی‌وفایی
نویسنده، ،
راویدلارام شکوهی
ناشر چاپینشر قطره
ناشر صوتی نوین کتاب گویا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۲ ساعت و ۲۷ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب‌های خانواده و روابط
قیمت نسخه صوتی
۲۴۰۰۰ ۱۶,۸۰۰ ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی بی‌وفایی همسران

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی بی‌وفایی همسران

برای دریافت کتاب صوتی بی‌وفایی همسران و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.