معرفی و دانلود کتاب صوتی مردان مریخی، زنان ونوسی: چگونه روابط زناشویی خود را بهبود بخشیم؟

عکس جلد کتاب صوتی مردان مریخی، زنان ونوسی: چگونه روابط زناشویی خود را بهبود بخشیم؟
قیمت:
69000 تومان - 7.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی مردان مریخی، زنان ونوسی: چگونه روابط زناشویی خود را بهبود بخشیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی مردان مریخی، زنان ونوسی: چگونه روابط زناشویی خود را بهبود بخشیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی مردان مریخی، زنان ونوسی: چگونه روابط زناشویی خود را بهبود بخشیم؟

کتاب صوتی مردان مریخی، زنان ونوسی: چگونه روابط زناشویی خود را بهبود بخشیم؟ اثر معروف و پرفروش جان گری، راهکارهایی برای کم کردن اختلافات در زندگی زناشویی مطرح می‌کند و شیوه‌هایی کاربردی برای افزایش محبت و درک میان زوجین پیشنهاد می‌دهد.

درباره‌ی کتاب صوتی مردان مریخی، زنان ونوسی:

دلیل اصلی بسیاری از مشکلات زناشویی عدم درک تفاوت‌هاست و در چنین شرایطی اگر کوچک‌ترین مشکلی در زندگی به وجود بیاید، زن و شوهر خود را در بن بست می‌بینند و از حل مسئله عاجز می‌شوند. شما از طریق گوش فرادادن به کتاب صوتی مردان مریخی، زنان ونوسی (Men are From Mars Women are From Venus)، به راحتی با تفاوت‌های جنسیتی آشنا می‌شوید و روش‌های کارآمد و مفیدی را برای رفع مشکلات خود، شنیدن صحبت‌های طرف مقابل و پشتیبانی و حمایت احساسی یکدیگر به دست می‌آورید. شما از طریق کتاب حاضر متوجه می‌شوید که هیچ‌کس بدون این اطلاعات زندگی زناشویی موفقی نخواهد داشت.

کتاب مردان مریخی، زنان ونوسی راهنمای مفیدی در خصوص روابط زناشویی است و برای‌تان آشکار می‌کند که زن و مرد در بسیاری از موارد با هم تفاوت بسیاری دارند و احساسات، تفکر، درک، خواسته‌ها، واکنش و نیازهای عاطفی‌شان با هم فرق دارد و به گونه‌ای متفاوت به زوج خود محبت می‌کنند و حقیقتا به نظر می‌رسد که ‌هر کدام از آن‌ها از سیاره‌ای دیگر به زمین آمده‌اند.

جان گری (John Gray) در این کتاب به شما کمک می‌کند تا نسبت به تفاوت‌های خود با همسرتان مطلع شوید و بتوانید اختلافات خود را به شیوه‌ی مناسبی رفع کنید و به شناخت عمیقی نسبت به یکدیگر برسید. ریشه‌ی بسیاری از اختلافات و جدایی‌ها، عدم درک متقابل است؛ ناآگاهی از روحیات زن و شوهر باعث می‌شود انتظارات بسیاری از یکدیگر داشته باشند. اگر آن‌ها به یاد داشته باشند که با هم تفاوت دارند، به آرامش می‌رسند و به جای لجاجت تلاش می‌نمایند تا رفتار خود را عوض کنند تا به توافق و سازگاری برسند.

ناگفته نماند؛ در تمامی قسمت‌های کتاب حاضر با شیوه‌های عملیِ حل اختلافات زناشویی آشنا می‌شوید و اطلاعات مفیدی را در این خصوص یاد می‌گیرید. کتاب مردان مریخی، زنان ونوسی تنها به تحلیل تفاوت‌های روان‌شناختی دو جنس اکتفا نمی‌کند، بلکه پیشنهادهای کاربردی و مفیدی در اختیارتان قرار می‌دهد که به یاری آن‌ها می‌توانید زندگی زناشویی خود را بهبود بخشید.

برای اثبات درستی این پیشنهادات باید آن‌ها را در زندگی به کار ببرید تا از ارزش و اعتبار آن‌ها آگاه شوید. علاوه بر این، در کتاب حاضر مثال‌هایی وجود دارد که بسیار ساده و دقیق مسائل را توضیح می‌دهد. نکات ارائه شده به شما کمک می‌کند که همیشه خودتان باشید و به زندگی موفقی که می‌خواهید دست پیدا کنید.

بسیاری از مردها زمانی که از رهنمودهای این کتاب مطلع می‌شوند اظهار می‌کنند: «دقیقاً حرف دل من است و تمام چیزهایی که گفته درک می‌کنم.» اکثر زن‌ها نیز می‌گویند: «بالاخره شوهرم سر عقل آمده و به صحبت‌های من توجه می‌کند. دیگر ناچار نیستم برای رسیدن به نیازهای خود با او دعوا کنم. اکنون همسر تفاوت‌های ما را فهمیده است و من این را مدیون شما هستم.»

کتاب صوتی مردان مریخی، زنان ونوسی به تنهایی قادر نیست که همه‌ی مشکلات شما را رفع کند؛ جان گری فقط شیوه‌ی جدیدی را در اختیارتان قرار می‌دهد که به یاری آن‌ بتوانید شریک زندگی خود را راحت‌تر و بهتر درک کنید ولی برای کمک تخصصی نیاز است که به مشاور روان‌شناسی مراجعه کنید.

افتخارات کتاب صوتی مردان مریخی، زنان ونوسی:

- از پرفروش ترین آثار نیویورک تایمز
- در فهرست کتاب‌هایی که زندگی‌تان را دگرگون می‌کنند
- از پرفروش‌ترین کتاب‌های غیرداستانی در دهه 1990

نکوداشت‌های کتاب صوتی مردان مریخی، زنان ونوسی:

- ترجمه‌ای از زبان خارجی‌ای که شریک زندگی‌تان صحبت می‌کند. (USA Today)
- شناخته شده‌ترین، ماندگارترین و آزموده شده‌ترین راهنمای روابط. (Barnes & Noble)
- کتابی ارزشمند و بسیار مورد نیاز. سهمی در درک سبک‌های ارتباطی زن و مرد. (Harville Hendrix)
- در دنیای کتاب‌های خودپروری، تعداد بسیار اندکی از آثار می‌توانند از نظر محبوبیت با این کتاب مقایسه شوند. (Mind Valley)

کتاب صوتی مردان مریخی، زنان ونوسی مناسب چه کسانی است؟

شنیدن کتاب حاضر به تمام کسانی که می‌خواهند زندگی زناشویی موفق و شادی داشته باشند توصیه می‌شود.

با جان گری بیشتر آشنا شویم:

این سخنران و نویسنده‌ی آمریکایی در سال 1951 در تگزاس متولد شد و در جوانی به رشته‌ی علم هوش خلاق روی آورد. زمانی که جان گری هجده سال داشت در یک جلسه‌ با نام مراقبه‌ی متعالی شرکت کرد و همین موضوع باعث شد مسیر زندگی خود را تغییر دهد. او نه سال دستیار شخصی ماهاریشی ماهش یوگی شد و به کمک این استاد بزرگ خود را از لحاظ معنوی تقویت نمود. این نویسنده در سال 2002 با انتشار کتاب «مردان مریخی زنان ونوسی» به موفقیت بزرگی دست پیدا کرد و برای مدت‌ها با این کتاب در فهرست پرفروش‌ترین‌ها قرار گرفت.

از میان سایر آثار جان گری می‌توان به آثاری مانند بچه‌ها بهشتی‌اند، راه موفقیت، اختلافات زن و شوهری ‌و... اشاره کرد.

در بخشی از کتاب صوتی مردان مریخی، زنان ونوسی می‌شنویم:

مردان به کش می‌مانند وقتی آن را می‌کشی کش می‌آیند و برای پرتاب شدن آماده می‌شوند. کش مفهوم جالبی است که به کمک آن می‌توانید چرخش صمیمیت مردان را درک کنید. این چرخش از نزدیک شدن، فاصله گرفتن و مجددا نزدیک شدن تشکیل می‌شود.

بسیاری از زنان تعجب می‌کنند که می‌بینند حتی وقتی مرد زنی را دوست دارد برای نزدیک شدن به او گاه به عقب کشیده می‌شود. مردان به غریزه این ویژگیِ خود را می‌شناسند، مسئله‌ی تصمیم‌گیری یا انتخاب مطرح نیست، مطلبی است که صرفا اتفاق می‌افتد نه تقصیر مرد است نه تقصیر زن، این یک مدار چرخش طبیعی است.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
25 دقیقه
مقدمه
18 دقیقه
فصل یک: مردان مریخی، زنان ونوسی
42 دقیقه
فصل دو: آقای همه چیزدان و کمیته‌ی اصلاح
37 دقیقه
فصل سه: مردان به غار خود می‌روند و زنان حرف می‌زنند
51 دقیقه
فصل چهار: چگونه به همسر خود انگیزه بدهیم؟
49 دقیقه
فصل پنج: گفت‌وگو به زبان‌های مختلف - قسمت اول
39 دقیقه
فصل پنج: گفت‌وگو به زبان‌های مختلف - قسمت دوم
54 دقیقه
فصل شش: مردان به کش شباهت دارند
52 دقیقه
فصل هفت: زن‌ها به موج شباهت دارند
45 دقیقه
فصل هشت: نیازهای احساسی متفاوت
69 دقیقه
فصل نه: چگونه از مشاجره بپرهیزیم؟
75 دقیقه
فصل ده: امتياز جمع کردن با همسر
46 دقیقه
فصل یازده: چگونه احساسات ناخوشایند خود را با همسرمان در میان بگذاریم؟ - قسمت اول
44 دقیقه
فصل یازده: چگونه احساسات ناخوشایند خود را با همسرمان در میان بگذاریم؟ - قسمت دوم
39 دقیقه
فصل دوازده: چگونه درخواست کمک کنیم و آن را به دست آوریم؟ - قسمت اول
31 دقیقه
فصل دوازده: چگونه درخواست کمک کنیم و آن را به دست آوریم؟ - قسمت دوم
40 دقیقه
فصل سیزده: عشق ماندگار

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی مردان مریخی، زنان ونوسی: چگونه روابط زناشویی خود را بهبود بخشیم؟
نویسنده
مترجممهدی قراچه داغی
راویالیزا اورامی، اردلان شجاع کاوه
ناشر چاپینشر هیرمند
ناشر صوتی نوین کتاب گویا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۱۲ ساعت و ۳۶ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب‌های خانواده و روابط
قیمت نسخه صوتی
69000 ت - 7.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی مردان مریخی، زنان ونوسی: چگونه روابط زناشویی خود را بهبود بخشیم؟

ماندانا عطایی
۱۴۰۱/۴/۱۶
کتاب عالی جامع روان با گویندگی بسیار عالی مررررسی از کتابراه
راهکارهای عالی با درک طرف مقابل آدم احساس میکنه برای زندگی بهتر لازم نیست از خودت بکذری فقط کافی طرف مقابل را بشناسی و تفاوت‌ها را درک کرد
هیچکدام مقصر نیستیم فقط افق دیدگاه متفاوت داریم
امروز برای بار دوم این کتاب عالی را گوش دادم دلم
چقدر راهگارهاش موثر، احساس می‌کنم می‌خواد چندین بار دیگه این کتاب را گوش کنم‌ای کاش تمام کتابهای جان گری صوتی می‌شد کتابراه عزیز خواهش می‌کنم لطفا کتابهای صوتی جان گری را افزایش بدید🙏🙏🙏🙏
مهرشاد ملکی
۱۴۰۰/۷/۱۷
خیلى خوبه که روز به روز اطلاعات خودمون رو بالا ببریم و بینش خودمون رو نسبت به جهان اطرافمون عوض یا تصحیح کنیم! کتاب فوق العاده روان و مفید و مورد استفاده در زندگى روزمره همه است که همین روزمره‌ها به شدت در کیفیت رابطه هاى ما إنسانها و زن و مردها با هم نقش دارن، اى کاش بروز کنیم دانسته‌ها مون رو و و بتونیم عمل کنیم، به نظرم هر جوونى لازمه که این کتاب امثال این کتاب رو مطالعه کنه، واقعا مفید بود براى من💕سپاس🌹🙏
غلام رضا قنبری
۱۴۰۱/۸/۸
با خواندن این کتاب واقعا چیزهایی متوجه شدم که تا الان نمی‌دانستم مواردی که رفتارهای هم خودم و هم همسرم با آن‌ها توجیه پذیر هستند بنظر بنده شناخت رفتارهای خاص زن و مرد، دانشی است که هر شخصی به آن نیاز مبرم دارد کاش میشد خلاصه‌ای از این کتاب را در دبیرستان‌ها برای دختران و پسران جوان ارائه می‌دادند در آخر خواندن آن را برای همه انسان‌های کره خاکی توصیه میکنم
shila🤍
۱۴۰۲/۱۲/۲۹
بسیار لذت بردم و با خودم میگم اگه این کتاب نبود شاید هیچوقت رابطه خوبی با همسرم نداشتم این کتاب به خوبی تفاوت‌های زن و مرد رو با لحنی ساده بیان میکنه با تمام وجود پیشنهادش میکنم چه به کسایی که تو رابطه هستن چه اونایی که رابطه‌ای ندارن میتونن از مطالب فوق العاده کتاب بهره ببرن.
الهه برزویی
۱۴۰۲/۱۱/۲۴
کتابی عالی درباره اصلاح رفتارهای غلط به درست، کتابی راهنما برای هر زوج، کتابی که حرف ها و رفتارهایی که به ظاهر هیچ نیتی پشتش و باعث ناراحتی و کدورت میشه رو اصلاح میکنه و طوری آموزش میده که هیچ دلخوری برا طرفین نمیگذاره. از بهترین کتاب هایی بود که گوش دادم. مرسی از کتابراه.
فریده بحری
۱۴۰۱/۷/۱۵
سلام
بسیار کتاب اموزندی بود اگه همه‌ی انسان‌ها بجای وقت تلف کردن کتاب مطالعه میکردن قطعا زندگی بهتری داشتن
و آرامش بیشتری درک میکردن
چون نیمی از خوشبختی فهم و شناخت از زندگیه
پیشنهاد میکنم حتما این کتاب رو مطالعه کیند
مچکرم 🙏🏻
غلام رضا نوری
۱۴۰۲/۷/۲۳
بنظرم این کتاب یه انقلاب در زمینه روابط هستش، من لحظه لحظه با کلمه به کلمه ش زندگی کردم، اشتباهاتم رو مرور کردم و دلیل رفتار خانم‌ها رو درک کردم، صمیمانه از گویندگان عزیز و تیم کتابراه قدردانی میکنم، اگه به خودتون اهمیت میدین پیشنهاد میکنم کتاب رو بخونید
لیلا عظیم نوه سی
۱۴۰۱/۸/۲۸
کتاب خیلی خوبی بود مخصوصا برای کسانی که در شرف آشنایی و ازدواج هستند. بهترین و مستند‌ترین منبع جهت شناخت خصوصیات زوجین هست.
پیشنهاد میکنم قبل از اینکه با کسی آشنا بشید در مورد خصوصیات ذاتی اونا حتما بخونید.
غزل عطابخش
۱۴۰۲/۱۰/۲۴
کتاب خوبیه تا حدی کمک می‌کنه اما یک ضعف‌های هم داره مثلا اینکه این ویژگی‌های که میگه حتما مردا دارند یا زن‌ها دارن مثلا من خودم انگار بیشتر مریخی بودم و ویژگی مرد‌ها را از نظر فکر و رفتار داشتم نمیشه صد درصد یک نظر به همه نسبت داد
بهار
۱۴۰۲/۶/۳
با سلام و احترام من اطلاعاتی در مورد این کتاب نداشتم و همه میگفتن واقعا کتاب عالی چاپ و منتشر شده که حتما بخونم به دردم میخوره تا اینکه خوندم و واقعا پی بردم که این چنین کتابی چه تاثیر بسزایی در زندگی امروزی داره توصیه میکنم حتما بخونین
باران قادرى
۱۴۰۲/۵/۱۷
یکى از کتاب هایى هست که باید چندین بار گوش داد یا خواند تا در وجودمون نهادینه بشه و راحت بتونیم جنس مخالفمون رو درک کنیم
توصیه میکنم هم قبل از ازدواج یه بار خونده بشه هم بعد از ازدواج
این کتاب بسیارى از مشکلات حاد زندگى رو آسون میکنه
نازیلا علیزاده
۱۴۰۲/۲/۱۳
کتاب خوبی بود واقعا خیلی چیزارو که نگفتن بهمون و یاد ندادن رو یاد میگیریم و درکمون میره بالاتر به شرطی که خودتونم بخوایید فقط صدای اردلان کاوه اصلا مناسب نبود دماغ کیپ و سرماخورده اصلا مناسب نبود به ادم حس مریض بودن وارد میکنه
فرشته اکبری
۱۴۰۱/۷/۱۴
واقعا خوب. مطالب مهم رو فقط عنوان کرده و باهاش از دنیای زن و مرد به خوبی آگاه میشی. گوینده‌ها هم خیلی خوب و شمرده صحبت می‌کنند. موقع گوش دادن چون همه مطالب مهمه باید با تمرکز گوش بدی تا چیزی رو از دست ندی
یونس Pirzad
۱۴۰۱/۸/۵
این کتاب صوتی حرف ندارد. واقعا من متوجه تفاوت‌های بین زن و مرد نبودم ولی براساس تجربه به بعضی از آن‌ها پی برده بودم. نمیدونم شاید شما هم از این همه تفاوت بین زن و مرد مثل من متعجب بشید.
Dr. S
۱۴۰۱/۵/۶
واقعا گوش کردن و عمل کردن به توصیه‌ها و راهکارهای این کتاب حتی در دوران قبل از ازدواج لازمه… و اینکه به درک درستی از تفاوت هامون برسیم خیلی در مسیر زندگی کمک کننده است….
مشاهده همه نظرات 78

راهنمای مطالعه کتاب صوتی مردان مریخی، زنان ونوسی: چگونه روابط زناشویی خود را بهبود بخشیم؟

برای دریافت کتاب صوتی مردان مریخی، زنان ونوسی: چگونه روابط زناشویی خود را بهبود بخشیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.