معرفی و دانلود کتاب صوتی بیز بیز پشه - جلد اول: یکی بیز، یکی نبیز

عکس جلد کتاب صوتی بیز بیز پشه - جلد اول: یکی بیز، یکی نبیز
قیمت:
۲۰۰۰۰ ۱۴,۰۰۰ تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی بیز بیز پشه - جلد اول: یکی بیز، یکی نبیز و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی بیز بیز پشه - جلد اول: یکی بیز، یکی نبیز و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی بیز بیز پشه - جلد اول: یکی بیز، یکی نبیز

پیش به سوی دنیای شگفت‌انگیز آدم‌ها! در نخستین جلد از مجموعه کتاب‌های بیز بیز پشه، طاهره ایبد اتفاقات خنده‌داری را برایتان روایت می‌کند که پشه‌های کتاب صوتی بیز بیز پشه - جلد اول: یکی بیز، یکی نبیز در اولین روز زندگی‌شان تجربه می‌کنند. در این داستان خیالی با پشه‌هایی روبه‌رو هستیم که درمورد آدم‌ها و دنیایشان هیچ چیزی نمی‌دانند؛ آن‌ها گشت‌و‌گذاری هیجان‌انگیز را در کوچه و خیابان آغاز می‌کنند تا اینکه نور چراغی از دور توجهشان را به خود جلب می‌کند...

درباره‌ی کتاب صوتی بیز بیز پشه - جلد اول: یکی بیز، یکی نبیز

هنوز زمان زیادی از تولد پشه‌هایی به نام «لپ‌قرمزی»، «کله‌گنده»، «ریزه‌میزه»، «دماغ نیزه‌ای» و «شل‌و‌ول» در یک گودال پر از آب نگذشته است که آن‌ها تصمیم می‌گیرند یکی‌یکی با ناشناخته‌های اطرافشان روبه‌رو شوند. البته که آن‌ها هنوز از جهان پیرامونشان هیچ خبری ندارند، اما مشتاقند یک‌عالمه ماجراهای جدید را تجربه کنند. این قهرمانان کوچک اول صبر می‌کنند تا بال‌هایشان حسابی خشک بشود. این‌طوری بهتر می‌توانند به جاهای دور و بلند پرواز کنند. وقتی سرانجام پرواز به دوردست‌ها را آغاز می‌کنند، ناگهان چراغی را می‌بینند که در تاریکی شب خودنمایی می‌کند. آن‌ها که کلی ذوق‌زده‌ شده‌اند، یک‌صدا شروع می‌کنند به ویزویز کردن، آن هم با صدای خیلی بلند. آقای تیر چراغ‌برق که از دستشان کلافه شده، برای آرام کردن این پشه‌های پرهیاهو، فکری به سرش می‌زند!

طاهره ایبد در کتاب صوتی بیز بیز پشه - جلد اول: یکی بیز، یکی نبیز شما را به دنیای زیبای پشه‌ها می‌برد. شاید به نظر خیلی از بزرگتر‌ها و بچه‌ها، پشه‌ها هیچ ارزشی نداشته باشند، اما این نویسنده‌ی مبتکر و خلاق، به همه‌ی مخاطبان ثابت می‌کند که اتفاقاً جهان پشه‌ها و حشرات سرشار از رخدادهای جالب و به‌یادماندنی است. فقط کافی‌ست با پشه‌های زبر و زرنگ داستان همراه شوید تا ببینید هر پدیده‌ی کوچکی در این دنیا تا چه حد می‌تواند آموزنده و مهم باشد.

تیز چراغ برق که می‌بیند باید یک‌جوری پشه‌ها را سرگرم کند تا دست از سروصدا بردارند، تصمیم می‌گیرد برایشان یک داستان را تعریف کند. پشه‌ها که تازه به دنیا آمده‌اند و هنوز نمی‌دانند اصلاً قصه چه هست و به چه دردی می‌خورد، همگی خیره به تیز چراغ‌برق، آرام و ساکت منتظر می‌دانند. خب، چراغ هم داستانش را با جمله‌ی «یکی بود، یکی نبود» یا به قول پشه‌ها، «یکی بیز، یکی نبیز» آغاز می‌کند. اما با گفتن همین جمله، سیل سؤالات پشه‌ها به سمتش هجوم می‌آورند. این پشه‌های کوچولو یک‌ دنیا پرسش در ذهنشان دارند که می‌خواهند همه را از تیر چراغ برق بپرسند. به نظر شما آقای چراغ بالاخره می‌تواند داستانش را برای مخاطبان کنجکاو و عجول به پایان برساند و به پرسش‌هایشان هم جواب بدهد؟ برای شنیدن پایان ماجراها باید با طاهره ایبد در کتاب صوتی بیز بیز پشه - جلد اول: یکی بیز، یکی نبیز همراه شویم.

این داستان از سوی نشر مهرک به چاپ رسیده و نسخه‌ی صوتی آن نیز با خوانش الهام رسولی و شیرین سپهراد، به کوشش گروه فرهنگی سماوا به کودکان بااستعداد این مرزوبوم ارائه شده است.

درباره‌ی مجموعه داستان کودک بیز بیز پشه

بیز بیز پشه عنوان مجموعه داستان‌هایی خیالی‌ست که طاهره ایبد برای مخاطبان کودک نگاشته و نشر مهرک نیز نسخه‌ی متنی آن را به چاپ رسانده است. قهرمان‌های بامزه‌ی این سه‌گانه، پنج پشه‌‌ی کوچولو به نام‌های «لپ قرمزی»، «کله‌گنده»، «ریزه‌میزه»، «دماغ نیزه‌ای» و «شل‌و‌ول» هستند که همگی در یک ساعت و یک دقیقه و یک ثانیه و در یک گودال آب متولد شده‌اند. این پشه‌های کنجکاو و بازیگوش قصد دارند تا با تشکیل گروه «بیز بیز پشه‌ها»، البته با ریاست کله‌گنده، از راه و چاه دنیای اطرافشان سر دربیاورند. در هر یک از مجلدهای این مجموعه به یکی از ماجراهای مهیج و مفرح این پشه‌ها اشاره شده است.

«یکی بیز یکی نبیز» به‌عنوان جلد اول و کتاب‌های «ویز ویز تره» و «خان بیز پشه» به ترتیب، جلدهای دوم و سوم سری کتاب‌های بیز بیز پشه هستند؛ آثاری سرگرم‌کننده با چاشنی طنز برای خردسالان.

کتاب صوتی بیز بیز پشه - جلد اول: یکی بیز، یکی نبیز برای چه کسانی مناسب است؟

کودکان رده‌ی سنی 3 تا 7 سال از شنیدن ماجراهای بیز بیز پشه‌های سربه‌هوا بسیار لذت خواهند برد.

با طاهره ایبد بیشتر آشنا شویم

طاهره اِیْبُد، زاده‌ی 1342، نویسنده‌ی موفق ایرانی است. او که داستان‌نویسی و سرودن شعر را از دوران کودکی آغاز کرده بود، نخستین اثر خود را در سال 1366 به چاپ رساند؛ کتابی با عنوان «صالح (ع)». سپس با انتشار کتاب «دور گردون» به رمان‌نویسی برای بزرگسالان پرداخت، اما پس از آنکه چهار رمان و مجموعه‌ی داستانی برای مخاطب بزرگسال منتشر کرد، راهی دنیای رنگارنگ ادبیات کودک و نوجوان شد. مجموعه‌کتاب‌های بیزبیز پشه از آثاری است که طاهره ایبد برای مخاطبان کودک به نگارش درآورده است.

در بخشی از کتاب صوتی بیز بیز پشه - جلد اول: یکی بیز، یکی نبیز می‌شنویم

بیز بیزها وزوزکنان به طرف تیر چراغ برق رفتن. تیر چراغ برق لامپش رو روشن کرده بود. بیز بیز پشه‌ها رفتن دورش و شروع کردن به وزوز کردن. ویزویزشون توی کوچه پر شد. تیز چراغ برق اعصابش خرد شد. فکر کرد چی کار کنه تا اونا ساکت بشن. گفت: «می‌خواید براتون قصه بگم؟»

پشه‌ها که نمی‌دونستن قصه چیه، ساکت شدن. تیز چراغ برق با خوشحالی گفت: «یکی بود، یکی نبود.» تا این رو گفت یه‌ عالمه سؤال ریخت توی کله‌ی پشه‌ها. لپ‌قرمزی گفت: «چرا یکی بیز، یکی نبیز؟» تیر چراغ برق گفت: «الآن می‌گم.»

گفت: «یکی بود، یکی نبود...» دماغ‌نیزه‌ای پرید روی کلاه چراغ برق و گفت: «چرا یکی بیز؟ چرا دوتا نبیز؟» تیر چراغ‌ برق گفت: «چقدر شما عجله می‌کنید!» باز گفت: «یکی بود، یکی نبود» شل‌و‌ول گفت: «ای بابا! آخرش بیز یا نبیز؟» تیز چراغ برق گفت: «یکم ساکت باشید.»

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
1 دقیقه
معرفی
42 دقیقه
یکی بیز، یکی نبیز

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی بیز بیز پشه - جلد اول: یکی بیز، یکی نبیز
نویسنده
راویالهام رسولی، شیرین سپهراد
ناشر چاپیانتشارات مهرک
ناشر صوتی گروه فرهنگی سماوا
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۴۲ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی
۲۰۰۰۰ ۱۴,۰۰۰ ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی بیز بیز پشه - جلد اول: یکی بیز، یکی نبیز

sadegh abdi
۱۴۰۳/۱/۱۰
درود به دوستان کتابراهی کتاب زیبایی هست که مناسب کودکان ۳ الی ۴ سال به بالا هست قصه از زبان پشه ها خوانده میشه که جذابیت خاصی به داستان میده و داستان طولانی هست و داستانش کودکان رو جذب میکنه سرگذشت ۵ تا پشه هست که تازه متولد شدن و همه چیز دنیا براشون تازگی داره و هرچیزی رو که تجربه میکنن براشون جدیده و جذابه کتاب رو پیشنهاد میکنم به دوستان سپاس از تیم خوب کتابراه
م.عارفیان
۱۴۰۲/۷/۱۳
صدا گذاری عالی موسیقی بجا داستان جذاب هر شب گوش میدیم و با نوع صحبت خان بیز پشه بهتر میتونیم دخترم رو متقاعد کنیم ما لذت بردیم و از کتابراه ممنونم
شیما نجفی زاده
۱۴۰۲/۵/۲۰
این کتابا خیلی خوبن کلی بچها رو میخندونن و سوال تو مغز بچها ایجادمیکنن
آرتمیس دولت آبادی
۱۴۰۲/۱۱/۱۳
داستان جالب و جدیدی داره، بچه‌ها خوششون میاد
هیراد عابدی
۱۴۰۲/۴/۲۶
بسیار دوست داشتنی صدای فوق العاده دلنشین
مشاهده همه نظرات 5

راهنمای مطالعه کتاب صوتی بیز بیز پشه - جلد اول: یکی بیز، یکی نبیز

برای دریافت کتاب صوتی بیز بیز پشه - جلد اول: یکی بیز، یکی نبیز و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.